Citat:
Ursprungligen postat av
SAIVON
Väldigt många som försöker sig på konsten att leva som fuckboys har förärat mig kontakt genom åren och jag har mycket svårt att tro på att kvinnor skulle springa efter dem. De märker inte ens av huruvida mitt intresse är en 1:a, 5, eller 10 :a Min intressenivå brukar ligga omkring 1-3. Någon gång får väl någon en 4:a. Det verkar förblinda dem även det faktum att utebliven respons säger en hel del om att jag inte är tänd på dem och då pga att jag inte tänder på vad än de kallas.
Om vi bara blir inspirerade en gång per 10 e år så kanske ni män skulle inspirera oss oftare till att ta initiativ.
Jag har superlätt för att att göra mycket. Men grejen är att ni inte är särskilt bra på att ta direktiv. En hund begriper väldigt väl vad man säger till den så det saknas helt skäl för dig att sitta och förolämpa hundarna i någon jämförelse med er män.
Precis det där, ni ger direktiv och vi män ska lyda som djur. Ni sätter er själva på en piedestal utan att fatta det själva. Som söndercurlade små prinsessor.
Och en fuckboy försöker med 10 tjejer så går han utdelning på minst en, det är en vinst. Och tjat lönar sig i längden och som du säger så finns det ett intresse där ändå även om du säger att du avskyr dom. 1-3, kanske till och med 4 är fan så mycket högre än noll. Och det kommer ifrån någon som "avskyr" fuckboys.
Ungefär som att jag skulle säga att jag hatar negrer men ändå knulla med en negress lite då och då bara för att hon tjatar.
Ni har mycket att lära av erat eget beteende och ni har mycket att begripa innan ni ligger på samma nivå som män.
Om den snedfördelade balansen mellan kvinnor och män förskjuts till mäns fördel så skulle ett ljus gå upp för dig. Inte bara om hur bra kvinnor har det idag utan även hur erat beteende är samt att ni skulle få se en mycket mer hänsynslös beteende gentemot män i form av desperation.
Desperata kvinnor är mer benägna att våldta än män. När ni vet att ni behöver konkurrera på riktigt för att få tag på en partner och det finns inget att falla tillbaka på, på grund av riktig brist, då kommer det djuriska fram. Det är min fullständiga övertygelse.
Ni har ett hänsynslöst beteende bara nu i tider då ni kan välja och vraka. Hur skulle det inte se ut när svält-VM är igång för kvinnor?
Och allt som behövs är lite krig där männen försvinner i stora skalor på kort tid. Det kanske nalkas lite förändringar ändå innan sekelskiftet är slut, vem vet?