2023-01-11, 03:32
Medlem
Är fuckboys ett hot mot kvinnors makt?
Om det är så, varför och när blir det så?

Jag är alltså nyfiken på hur kvinnor tänker kring sk. fuckboys och hur de behandlar dem.

Om en man blir stämplad som en fuckboy av kvinnor vad kommer det få för konsekvenser för den mannen i verkliga livet eller i socialamedier?

Vad är den kvinnliga motsvarigheten till en fuckboy?

Är fuckboy ett begrepp uppkommet av feminister? Om så - varför då?
Senast redigerad av Adventurer6 2023-01-11 kl. 03:47.
Citera
2023-01-11, 04:06
Medlem
SAIVONs avatar
Nej, det är nog snarare som så att feminismen uppkom pga till stor del den typen av män som idag vill kallas för "fuckboys".

Jag har tänkt en del på det iom att jag genom internet haft kontakt med män jag finner sexuellt motbjudande och av det skälet aldrig skulle kunna älska. Jag tror att det är de killarna som gått omkring med vanföreställningar om hur sexuellt attraktiva de är och med åren aldrig insett att de istället var creeps och äckel som när åldrandet kom omkring trettio (28 snarare) och efter den åldern alltid varit de "fula gubbarna", "gubbslemmen".

Tänk själv, vissa ansikten är aldrig mogna och sedan plötsligt är de omogna åt andra hållet. Babyface som aldrig var attraktiv är det perfekta ansiktet för en rödmossig, pluffsig flinskallig man.

När killar är unga är de övermodiga och ser inte hur de uppfattas. Sedan fortsätter de vara blinda och ser inte hur deras utseenden blir alltmer till deras last och att kvinnor försöker hålla tillbaka avsmak och äckelkänslor bakom ett artigt leende.

Den som måste försöka ligga med allt och alla är en loser. Kvinnor föraktar män som slemmar omkring och försöker med allt från fjortonåringar till klimakteriedamer. I männens värld är de heta men i kvinnornas värld är de istället lika lågt nere som torskar som köper sex av de mest utsatta i samhället.

Jag tror däremot att vi har fler promiskuösa män idag pga. att de inte kan hantera internet. De tror att de har status men 99% av dem klarar inte av att fixa en brud med standard.

Du är inte ett åtråvärd om du bara kan få de som är likt dig själv. Det är kaka söker maka. Eller ett svin i stian.
Citera
2023-01-11, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Är fuckboys ett hot mot kvinnors makt?
Om det är så, varför och när blir det så?

Jag är alltså nyfiken på hur kvinnor tänker kring sk. fuckboys och hur de behandlar dem.

Om en man blir stämplad som en fuckboy av kvinnor vad kommer det få för konsekvenser för den mannen i verkliga livet eller i socialamedier?

Vad är den kvinnliga motsvarigheten till en fuckboy?

Är fuckboy ett begrepp uppkommet av feminister? Om så - varför då?

Dom älskar fuckboys. Därför springer dom dit 24/7.
Citera
2023-01-11, 04:14
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Dom älskar fuckboys. Därför springer dom dit 24/7.
Hur kommer det sig att det är "fuckboys" som måste lägga tid på att dammsuga världen efter potentiella ragg då?

Om jag såg en riktigt het karl, skulle jag ragga upp honom. Om en riktigt lös karl ser mig och försöker ragga på mig, är han några ribbor längre ner i den sexuella hierarkin.

Det är när brudarna verkligen av dem själva -inga spel, inga närmanden ingenting från killen- raggar upp, som det ens är värt att snacka om att tjejer skulle "jaga".

De flesta killar är losers som vill spackla på dem själva några lager av attraktionspoäng som de saknar.

Dagens fuckboy, är morgondagens snuskgubbe. Samma snopp, olika åldrar.
Citera
2023-01-11, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Hur kommer det sig att det är "fuckboys" som måste lägga tid på att dammsuga världen efter potentiella ragg då?

Om jag såg en riktigt het karl, skulle jag ragga upp honom. Om en riktigt lös karl ser mig och försöker ragga på mig, är han några ribbor längre ner i den sexuella hierarkin.

Det är när brudarna verkligen av dem själva -inga spel, inga närmanden ingenting från killen- raggar upp, som det ens är värt att snacka om att tjejer skulle "jaga".

De flesta killar är losers som vill spackla på dem själva några lager av attraktionspoäng som de saknar.

Ändå springer kvinnorna dit. Och nej, ni raggar ytterst sällan. Det är väl när ni tror att ni har hittat någon som fyller eran 20 sidors långa kravlista och det sker en gång per 10e år?
Bortskämda, kräsmagade latmaskar som vet att ni inte behöver göra något gör heller inget.
Man kan dra paralleller mellan kvinnors människosyn på män och Hitlers syn på arier och judar. Väldigt högt satta mål och resten har ett lägre värde än en loppbiten hund.

Kvinnors beteenden skapar dessutom onödig desperation hos män och sedan får männen bära hundhuvudet för detta. Osmakligt värre.
Citera
2023-01-11, 04:33
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Ändå springer kvinnorna dit. Och nej, ni raggar ytterst sällan. Det är väl när ni tror att ni har hittat någon som fyller eran 20 sidors långa kravlista och det sker en gång per 10e år?
Bortskämda, kräsmagade latmaskar som vet att ni inte behöver göra något gör heller inget.
Man kan dra paralleller mellan kvinnors människosyn på män och Hitlers syn på arier och judar. Väldigt högt satta mål och resten har ett lägre värde än en loppbiten hund.

Kvinnors beteenden skapar dessutom onödig desperation hos män och sedan får männen bära hundhuvudet för detta. Osmakligt värre.
Väldigt många som försöker sig på konsten att leva som fuckboys har förärat mig kontakt genom åren och jag har mycket svårt att tro på att kvinnor skulle springa efter dem. De märker inte ens av huruvida mitt intresse är en 1:a, 5, eller 10 :a Min intressenivå brukar ligga omkring 1-3. Någon gång får väl någon en 4:a. Det verkar förblinda dem även det faktum att utebliven respons säger en hel del om att jag inte är tänd på dem och då pga att jag inte tänder på vad än de kallas.

Om vi bara blir inspirerade en gång per 10 e år så kanske ni män skulle inspirera oss oftare till att ta initiativ.

Jag har superlätt för att att göra mycket. Men grejen är att ni inte är särskilt bra på att ta direktiv. En hund begriper väldigt väl vad man säger till den så det saknas helt skäl för dig att sitta och förolämpa hundarna i någon jämförelse med er män.
Citera
2023-01-11, 04:42
Medlem
Citat:

Gud vad du är rörig.
De tjejer jag vet som tar för sig i i livet har det bäst. Du ska inte vänta på att någon raggar upp dig utan du som kvinna väljer din man. Det har alltid varit kvinnor som bestämmer villkoret för sex och partnerskap aldrig tvärtom. De kvinnor som jag vet om som är promiskuösa och raffinerade, utbildade och sexuellt attraktiva har alltid valt sina killar.
Citera
2023-01-11, 04:43
Medlem
Citat:
Väldigt många som försöker sig på konsten att leva som fuckboys har förärat mig kontakt genom åren och jag har mycket svårt att tro på att kvinnor skulle springa efter dem. De märker inte ens av huruvida mitt intresse är en 1:a, 5, eller 10 :a Min intressenivå brukar ligga omkring 1-3. Någon gång får väl någon en 4:a. Det verkar förblinda dem även det faktum att utebliven respons säger en hel del om att jag inte är tänd på dem och då pga att jag inte tänder på vad än de kallas.

Om vi bara blir inspirerade en gång per 10 e år så kanske ni män skulle inspirera oss oftare till att ta initiativ.

Jag har superlätt för att att göra mycket. Men grejen är att ni inte är särskilt bra på att ta direktiv. En hund begriper väldigt väl vad man säger till den så det saknas helt skäl för dig att sitta och förolämpa hundarna i någon jämförelse med er män.

De mest attraktiva kvinnan är en promiskuös men seriös och raffinerad läkare/jurist/ekonom som tränar mkt och är rak och tydlig men snäll och bestämd och som vet vad hon vill i livet.

Där har du ett ideal att sträva efter så förstår du vad alla top män vill ha
Citera
2023-01-11, 04:45
Medlem
Citat:

Det enda du vill ha är en soyaboy som du kan kontrollera och ha makt över.

Snacka om att du gick i gång på detta, man undrar du varför, kan det kanske ha att göra om makt🤔

Män med makt ska bort helt enkelt.
Citera
2023-01-11, 04:48
Medlem
Citat:

Precis det där, ni ger direktiv och vi män ska lyda som djur. Ni sätter er själva på en piedestal utan att fatta det själva. Som söndercurlade små prinsessor.
Och en fuckboy försöker med 10 tjejer så går han utdelning på minst en, det är en vinst. Och tjat lönar sig i längden och som du säger så finns det ett intresse där ändå även om du säger att du avskyr dom. 1-3, kanske till och med 4 är fan så mycket högre än noll. Och det kommer ifrån någon som "avskyr" fuckboys.

Ungefär som att jag skulle säga att jag hatar negrer men ändå knulla med en negress lite då och då bara för att hon tjatar.

Ni har mycket att lära av erat eget beteende och ni har mycket att begripa innan ni ligger på samma nivå som män.
Om den snedfördelade balansen mellan kvinnor och män förskjuts till mäns fördel så skulle ett ljus gå upp för dig. Inte bara om hur bra kvinnor har det idag utan även hur erat beteende är samt att ni skulle få se en mycket mer hänsynslös beteende gentemot män i form av desperation.

Desperata kvinnor är mer benägna att våldta än män. När ni vet att ni behöver konkurrera på riktigt för att få tag på en partner och det finns inget att falla tillbaka på, på grund av riktig brist, då kommer det djuriska fram. Det är min fullständiga övertygelse.

Ni har ett hänsynslöst beteende bara nu i tider då ni kan välja och vraka. Hur skulle det inte se ut när svält-VM är igång för kvinnor?

Och allt som behövs är lite krig där männen försvinner i stora skalor på kort tid. Det kanske nalkas lite förändringar ändå innan sekelskiftet är slut, vem vet?
Senast redigerad av Schwarzknopf 2023-01-11 kl. 04:50.
Citera
2023-01-11, 04:53
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Gud vad du är rörig.
De tjejer jag vet som tar för sig i i livet har det bäst. Du ska inte vänta på att någon raggar upp dig utan du som kvinna väljer din man. Det har alltid varit kvinnor som bestämmer villkoret för sex och partnerskap aldrig tvärtom. De kvinnor som jag vet om som är promiskuösa och raffinerade, utbildade och sexuellt attraktiva har alltid valt sina killar.
Jag raggar inte på män bara för att och jag är inte intresserad av någon varav jag helt enkelt inte kommer ragga upp någon, nej.
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
De mest attraktiva kvinnan är en promiskuös men seriös och raffinerad läkare/jurist/ekonom som tränar mkt och är rak och tydlig men snäll och bestämd och som vet vad hon vill i livet.

Där har du ett ideal att sträva efter så förstår du vad alla top män vill ha
Jag bryr mig inte om vad "top" män vill ha. Jag intresserar mig av vad jag vill ha.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Det enda du vill ha är en soyaboy som du kan kontrollera och ha makt över.

Snacka om att du gick i gång på detta, man undrar du varför, kan det kanske ha att göra om makt🤔

Män med makt ska bort helt enkelt.
Era skeva epitet på män står för er.
'
Jag är inte intresserad av makt men definitivt av bekräftelse och i det ingår att en man är vad jag vill ha och i det ingår att göra sådant jag tycker om. Faktum är att det är så för alla oss som inte är de där trasiga tjejerna ni brukar försöka få makt och kontroll över genom att göra det motsatta.

"Fuckboys" har inte ens makten att kallas för män Det är inte något manligt över dem, inte ens i själva uttrycket.
Citera
2023-01-11, 04:54
Medlem
Citat:
Nej, det är nog snarare som så att feminismen uppkom pga till stor del den typen av män som idag vill kallas för "fuckboys".

Jag har tänkt en del på det iom att jag genom internet haft kontakt med män jag finner sexuellt motbjudande och av det skälet aldrig skulle kunna älska. Jag tror att det är de killarna som gått omkring med vanföreställningar om hur sexuellt attraktiva de är och med åren aldrig insett att de istället var creeps och äckel som när åldrandet kom omkring trettio (28 snarare) och efter den åldern alltid varit de "fula gubbarna", "gubbslemmen".

Tänk själv, vissa ansikten är aldrig mogna och sedan plötsligt är de omogna åt andra hållet. Babyface som aldrig var attraktiv är det perfekta ansiktet för en rödmossig, pluffsig flinskallig man.

När killar är unga är de övermodiga och ser inte hur de uppfattas. Sedan fortsätter de vara blinda och ser inte hur deras utseenden blir alltmer till deras last och att kvinnor försöker hålla tillbaka avsmak och äckelkänslor bakom ett artigt leende.

Den som måste försöka ligga med allt och alla är en loser. Kvinnor föraktar män som slemmar omkring och försöker med allt från fjortonåringar till klimakteriedamer. I männens värld är de heta men i kvinnornas värld är de istället lika lågt nere som torskar som köper sex av de mest utsatta i samhället.

Jag tror däremot att vi har fler promiskuösa män idag pga. att de inte kan hantera internet. De tror att de har status men 99% av dem klarar inte av att fixa en brud med standard.

Du är inte ett åtråvärd om du bara kan få de som är likt dig själv. Det är kaka söker maka. Eller ett svin i stian.

Varför skulle en man vilja ha en sådan som dig? Även om du är snygg så verkar du ju extremt värdelös personlighetsmässigt iom sättet du beskriver män på.
Var kommer detta hatet ifrån?
Vilken pojke skulle vilja ha en mamma som dig?
Vad skulle din far säga om dina tankar kring män? Mobilen du skriver ifrån är skapad av män...även elen i uttagen..du kommer ifrån en mans spermier...just sayin..

Svårt att ta dig på allvar faktiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in