2023-01-11, 22:11
Medlem
Kaptagons avatar
Alice Bah Kuhnke* hon vek ut sig i tidningen okej..

https://nyheteridag.se/har-ar-tuttbi...lturministern/
Citera
2023-01-11, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kockponcher
Anne Lundberg och det stämmer bra.

Trevligt att träffa en buksvåger här på forumet.
Citera
2023-01-11, 22:41
Medlem
Nu går jag bara på utseende och aura men Lotta Lundgren och Benny Haag tycker jag ger en känsla av att inte vara helt bortkomna i husbils-swingers världen.
Citera
2023-01-11, 23:12
Medlem
Triremers avatar
Mischa Billing lär säga det ena och andra om doft, textur och munkänsla
Citera
2023-01-11, 23:14
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gras
Tina Nordström är redan nämnd men tycker att hon verkar sådär skånskt pilsk hela tiden.

https://youtu.be/f-mtZN9Qavk

Lyckades inte kopiera vid specifik tid på mobilen men dra fram till 15.35, precis när de ska äta Tinas carbo.. tycker hon ser mycket mer sugen ut på Mauri än på carbo.. snackar slickteknik och torkar honom i ansiktet. Hennes ögon skriker ta mig.

Tror det blev åka av för Mauri efter detta klippet.. vissa tjejer har grejer för rödhåriga.

Haha tror det med. Börja klippet här: https://youtu.be/f-mtZN9Qavk?t=739
Citera
2023-01-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uzbekistaniern
Vet inte om tråden ska basera sig på fakta eller fantasi, men Carola?
Har inga fakta om henne, men runt -85 kallades hon allmänt för vandringspokalen ute i landet, långt från Stockholm.
Citera
2023-01-11, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Var det hon som brukade ligga med kungen? Eller blandar jag ihop namnen nu, var det den andra kvinnan från Army of Lovers kanske?
Camilla Henemark.
Kungar verkar ha en förkärlek för frillor vid namn Camilla.
Läste f ö på 90 talet en intervju med Camilla H att det värsta sex hon kunde tänka sig var utomhus på vintern med en militär på skoterdynan...
Citera
2023-01-11, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Jag tror Lotta Lundgren, men det baserar jag bara på ett vagt minne av en intervju där jag tror hon sa att Jeff Goldblum var rätt sexig i flugan. Man kan helt enkelt inte gå igång på en cronenberg-film om man är en stel och pryd människa, det kräver en finsmakare.
I samma intervju - i podden ”Mina vänner boken” - sa hon att hon tycker könsroller är sexigt och att det är kul om någon är lite starkare i sängkammaren och den andra inte är det. Tror inte direkt hon är tråkig i bingen. Grattis Erik.
Citera
2023-01-11, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Nu går jag bara på utseende och aura men Lotta Lundgren och Benny Haag tycker jag ger en känsla av att inte vara helt bortkomna i husbils-swingers världen.
Trodde det bara var äldre par som hade husbilssex... men när du säger det så.
Citera
2023-01-12, 01:07
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Carola, Ebba Bush och Sanna Nielsen....

Ser ni den röda tråden? Galna ögon, religiösa (iaf 2 av 3), töser.

Jag skulle göra vad som helst för att testa en triss med de två sistnämnda.

Främst som kvinnokännare, så är nog alla tre riktiga proffs. Fin flicka som släpper in den elaka pojken genom bakdörren. EB hade jag gärna haft som konkubin.

Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Bara massa gissningar i den här tråden och än värre folk som hänvisar till sin människokännedom.

Det vi vet är att Zara Larsson gillar att få sitt rövhål använt och gärna visa upp det framför kameran. Bilderna som spridits på internet bevisar den fetischen i alla fall.

Det jag undrar över är om hon gillar att partnern slickar i rövhålet. För där hade gärna jag satt tungan under en session.

Jag tror det handlar om Djursex med import kukar. Zara har nog inte den mest friskaste kropp. Funkar att knulla sönder,men inget bra avel p.g.a massa restprodukter,dåliga sädblandingar med mera.
Undrar hur hennes avkomma blir,eller om det redan är sterilt.

Citat:
Ursprungligen postat av priz
Zara Larsson gillar porrsex med negrer, gärna flera på en gång.

Katarina Janouch brukade iaf förut vara aktiv på sexsiter där hon både sökte yngre killar och flera killar på samma gång.

De enda jag vet som är levande samt bekräftade.

Janouch är en riktig Puma. Det syns att hon vet,hur man ska knulla. För mig att hon är Judinna eller sån där Kabbalah vurmande/Madonna generationen helt enkelt,bekväm med sin sexualitet.

Zara Larsson som sagt, Svensk bimbo med överdriven hype(talang) vill umgås med mörkare sortens producenter istället för hvita 🕺🏻

Brukar bli gangbangs med R Kelly typer och hans crew. Om hon nu inte redan upplevt prutthålls besök av dess slag.
Citera
2023-01-12, 02:34
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Den där plastikbimbon som tidigare varit med i farmen. Har tydligen eget onlyfans konto
Citera
2023-01-12, 05:47
Medlem
mensverkets avatar
Pernilla Wahlgren har ju t.o.m döpt sin kille Mr Big.
Bianca är rätt så öppen med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in