När jag ser nyhetsankaret Matilda Boza på Tv4 så tänker jag på porrstjärnan Belladonna, då hon påminner om henne. En favorittjej som är väldigt duktig på att ta emot i baken. Så jag hoppas i alla fall att Matilda är lika duktig.
E Fröling har ju sagts varit undergiven tidigare (att vara ihop med Ö Ramberg kräver nog ett hyfsat mått perversitet o undergivenhet), haft profiler på olika sajter...fanns ett bra inlägg om henne i kändisknullartråden här.
L Lindorff intervjuade Magnus Hedman efter en träning när hon var sportreporter på TV3, en spelare råkade se att Hedman körde på henne rejält bakifrån i duschen efter intervjun.
Har för mig att Ylva Maria Thompson runkade av en gubbe i tv-studion en gång, efter lite dirty talk. Det känns ju lite snuskigt och förbjudet med tanke på att det filmades med båda personernas goda minne och sändes ut till alla med TV1000-abonnemang.
Finns det klippet tillgängligt?
Edit ja det länkades ovan såg jag
Senast redigerad av m.g.t.o.w 2023-01-11 kl. 14:09.
I början av 2000 så ville Camilla Henemark bryta sig in en gammal wv campingbuss och ge mig en avsugning mot en cigarett.
Pissfull och förmodligen rövhög nånstans där kl 3 på natten.
Jag tackade nej.
Så jag tänker mig Camilla, hon har nog haft mycket spännande sex genom åren.
Jag tror Lotta Lundgren, men det baserar jag bara på ett vagt minne av en intervju där jag tror hon sa att Jeff Goldblum var rätt sexig i flugan. Man kan helt enkelt inte gå igång på en cronenberg-film om man är en stel och pryd människa, det kräver en finsmakare.
Linda Skugge skryter för mycket om sitt sexliv. Känns som ett karaktärsbygge. Tycker att de som är måna om att framstå som perversa sällan är tillräckligt avslappnade för att vara det på riktigt. Källa: magkänsla
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!