2023-01-16, 12:54
Medlem
I en tråd så gnälls det att kvinnor knullar för lite och i denna tråd klagar vissa på att dom släpper till sig, folk blir visst aldrig nöjda. Jag tycker inte man ska dissa dessa kvinnor som vågar ta för sig inom sexlivet.
Citera
2023-01-16, 13:26
Medlem
Jag hade lätt offrat min sketna undersköteske lön för att få pump rumpa på Anna Brolin😛!! Jävla låda flickebarnet ligger in med!
Citera
2023-01-16, 13:44
Medlem
Knarkpojkens avatar
Zara Larsson, Katherine Janouch och sen gillar väll Bianca Ingrosso sex också för det verkar vara det ända hon pratar om.

Zara känns så smutsigare än dem andra dock. Tycker det är grisigt att köra upp två fingrar i röven och ta foto på.
Förvånar mig inte om vi ser Zara i samma position som Leila K om ett par år.
Zara läser allt om henne, hon verkar få tillfredställning genom att läsa allt ont andra skriver om henne.
Bianca är rätt rolig, barnamördaren Bianca som dödat 4 stycken barn för hennes man inte kunde pull out.
Jag fick en sån sjuk flashback från South Park när hon nämnde att hon gjort 4 aborter.
Det avsnittet när dem startar sin egna wrestling-show, och Cartman spelar en tjej som blir beroende av att göra aborter.

4 stycken aborter är väll rätt galet för hennes ålder?.
Citera
2023-01-16, 14:37
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Hon gillar hockey och är ett stort fan av AIK-hockey och sett henne ofta på matcher då jag hade en nära vän som lirade i AIK för ett tiotal år sen, så DIF-ryktet lär ju vara rätt fel.

Jag vill minnas att ryktet var för JVM laget och att ryktet var rätt gammalt.
Citera
2023-01-16, 15:15
Medlem
mjukmjukares avatar
Carolina Gynning har en tätplats, utan tvekan.
Möjligen finns det aspiranter som fightas med henne däruppe. (typ Olinda, Paow, Regina Lund m fl) Men med Gynnings långa historia och sina ännu lika giriga lustar är hon svårslagen.

Hade även någorlunda äldre aspiranter fått delta så har Unni Drougge en historisk plats när detta ämnet ska avhandlas. Hon skriver ju om saker i sina böcker som inte jag har fantasi att hitta på.
Hon är totalt gränslös.

Senast redigerad av mjukmjukare 2023-01-16 kl. 15:34.
Citera
2023-01-16, 16:43
Medlem
Borasare1980s avatar
De kvinnliga kändisar som är frontfigurer i rockband antar jag har sina groupies och vågar ta för sig. Men jag vill inte nämna namn.
Citera
2023-01-16, 19:33
Medlem
Ingen som har nämnt Babben Larsson? Hon ska vara helt vild har jag hört.
Citera
2023-01-16, 19:45
Medlem
Perverst OCH raffinerat? Går inte direkt hand i hand. Det finns ju perverserier som inte ens lämpar sig för Flashback.
Citera
2023-01-16, 19:53
Medlem
Kourtney Kardashian och Angelina Jolie.

Endast baserat på val av pojkvänner och utvik på sistone. Perverst är det nog minst sagt.
Citera
2023-01-16, 21:17
Medlem
Cameltotems avatar
Lisa Miskovsky!!

Var på Åre hotellet med grabbarna och hon stod rätt full och skämta med min ena polare om hur mycket hon gilla o knulla. De drog upp till ett rum en halvtimme senare och man kan lugnt säga att han sov inte mycket den kvällen..

De här var några år sen dock.
Citera
2023-01-16, 21:17
Medlem
Finns det några idrottskvinnor som utmärker sig ?
Citera
2023-01-16, 22:09
Medlem
Lena Endre är en jävel på att knulla. Och det ska vara ofta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in