• 3
  • 4
2024-10-29, 08:12
Medlem
jarhoiss avatar
På fyran ser jag filmrecensionerna på torsdagar men tycker det var mycket bättre förr när de hade en tablå som visades innan sändningen startade. Nu kan de promota ett inslag som jag sitter och väntar på men som kanske dyker upp först en timme senare. Annars blir det svt för när jag byter över till tv4 är det ändå bara reklam
Citera
2024-10-29, 18:47
Medlem
TOMATJI104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Morgonsändningarna i TV1 och TV4 fungerar ungefär på samma sätt som alla olika radiokanalers morgonprogram. Det är inte meningen att man ska se skiten från början till slut som en långfilm. Man ser nyheterna när man äter frukost och sen går man till jobbet.

En kvart räcker gott för att tillgodose sig morgonens nyheter om vad som hänt sen sist. Utfyllnaden och reklamen står möjligen på i bakgrunden nedan man klär på sig eller fixar med nåt i hemmet innan jobbet.

Och av de båda tv-kanalerna föredrar jag fyran, för där är Matilda Boza. Bäst av alla nyhetsuppläsare på fyran och, jämfört med ruggugglorna på SVT, mycket vacker.
Det är synd om mäniskorna alla mina grannar har inga jobb att gå till dom jobɓar hemmifrån.
Citera
2024-10-29, 19:00
Medlem
Båda blir bara sämre och sämre. Allra värst på helgerna.
Citera
2025-04-08, 08:45
Medlem
Vem är egentligen brillormen med grått hår som står och vrålar i SVTs nyhetsmorgon om ekonominyheter som nån jävla fox-news idiot? Vafan, kan man inte prata normalt så får man ju söka hjälp och inte stå i TV och gapa.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in