Citat:
Ursprungligen postat av
Gissa vem
Vilka nummer då?

Det vet jag inte men en av bilderna la jag faktiskt upp i en av våra trådar där vi användare här på forumet skulle lägga upp bilder på våra könsorgan- jag vill minnas tråden också hette så och den startades där i början av -2000. Jag kom ihåg att jag och den forne skribenten 'Lady Tierra' var bland de första tjejerna att lägga upp bilder.
Några månader efter foto/filmsessionen hos Lau var jag med i just det omtalade programmet på tv1000 där Ylva- Maria skulle tala om sado-machocism. Jag var ganska nyligt 20 fyllda och hade på en fråga från Madame Kerstin på kinkybaren 'Hjärter Dam' fått frågan om jag och några andra kunde följa med på denna lilla TV-show. Okey tänkte jag och fick stå där iklädd nån latexhistoria värdig Catwoman bredvid Madamen och hålla upp lite redskap och utrustning som hon samtidigt berättade nyttan av. Jag kände mig inte särskilt bekväm.
Det här var en underlig tid av mitt liv, konstig men väldigt rolig- nu idag skulle jag anse det hela som livsfarligt men där- och då, var jag ju inte riktigt klok har jag insett.