2023-01-12, 00:15
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Linda Thorén var ju ute i världen och bjöd ut sin blomma.

Vill minnas att jag läst här på FB,att hon bjöd ut blomman åt Rocko eller om det gick till i bakluckan på Linda? Hon var vacker på den tiden,vill jag minnas.

Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Kommer ihåg när hon en gång visade sin rakade fitta i tv3 på 90-talet.

Ylva var sensuell, såg ochså det inslaget där fittan visades.
Citera
2023-01-12, 00:30
Medlem
annica, sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Vilka nummer då?
Det vet jag inte men en av bilderna la jag faktiskt upp i en av våra trådar där vi användare här på forumet skulle lägga upp bilder på våra könsorgan- jag vill minnas tråden också hette så och den startades där i början av -2000. Jag kom ihåg att jag och den forne skribenten 'Lady Tierra' var bland de första tjejerna att lägga upp bilder.

Några månader efter foto/filmsessionen hos Lau var jag med i just det omtalade programmet på tv1000 där Ylva- Maria skulle tala om sado-machocism. Jag var ganska nyligt 20 fyllda och hade på en fråga från Madame Kerstin på kinkybaren 'Hjärter Dam' fått frågan om jag och några andra kunde följa med på denna lilla TV-show. Okey tänkte jag och fick stå där iklädd nån latexhistoria värdig Catwoman bredvid Madamen och hålla upp lite redskap och utrustning som hon samtidigt berättade nyttan av. Jag kände mig inte särskilt bekväm.

Det här var en underlig tid av mitt liv, konstig men väldigt rolig- nu idag skulle jag anse det hela som livsfarligt men där- och då, var jag ju inte riktigt klok har jag insett.
Senast redigerad av annica, sthlm 2023-01-12 kl. 00:45.
Citera
2023-01-12, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annica, sthlm
Det vet jag inte men en av bilderna la jag faktiskt upp i en av våra trådar där vi användare här på forumet skulle lägga upp bilder på våra könsorgan- jag vill minnas tråden också hette så och den startades där i början av -2000. Jag kom ihåg att jag och den forne skribenten 'Lady Tierra' var bland de första tjejerna att lägga upp bilder.
Den tråden alltså: (FB) Bilder av edra könsorgan
Länkarna funkar ju inte längre..., så på´t igen! (Pics or it didn´t happen! )
Citera
2023-01-26, 20:28
Medlem
Elementarts avatar
Tycker att Amandla borde nämnas. Ett namn och utseende som många känner igen. Och när man sökte på svensk porr i början av 2000-talet så var det ofta hennes videos dök upp.
Citera
2023-01-26, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Stämmer bra det. Lau Larsen. Förlagschef på Tre-Mag. https://www.wikiwand.com/en/Aktuell_Rapport https://www.dagensmedia.se/nyheter/h...-revyn-6230043

Anknyter väl lite till frågan jag ställde TS. Hur definierar vi "betydelsefulla"? Ska vi räkna upp ett helt gäng inblandade i svensk porrbransch?

Vilka nummer då?
Norrbaggen Leif Hagen ägde Tre-Mag och va Larsens boss...
Citera
2023-01-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Tycker att Amandla borde nämnas. Ett namn och utseende som många känner igen. Och när man sökte på svensk porr i början av 2000-talet så var det ofta hennes videos dök upp.

Amandla är självklar, en av de sexigaste svenska stjärnorna. Kajsa Lotta och Felicia Brottom är också bra kandidater.
Citera
2023-01-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schloenern
Amandla är självklar, en av de sexigaste svenska stjärnorna. Kajsa Lotta och Felicia Brottom är också bra kandidater.

På manliga sidan finns det bara en, Göran Vänster, älskar att han ser ut som snubben som jobbar i charken på Ica men är en snuskgubbe som är kåt som en 20-åring.
Citera
2023-01-30, 19:18
Medlem
Ingrid Swede
Citera
2023-09-05, 09:46
Bannlyst
Kristina Svensson en legend
Citera
2023-09-05, 10:49
Medlem
Bret-Harts avatar