2023-01-10, 07:52
Medlem
Kundalinis avatar
I dagarna inleds enligt vad Sydsvenskan skriver en rättegång mot "unga malmöbor", 18 respektive 21 år gamla, och har enligt åtalet misshandlat, våldtagit och rånat prostituerade.

Trots vad som framstår som överväldigande bevisning, vittnesutpeande och teknisk bevisning i form av DNA från såväl åtalade som brottsoffer på vapen som använts vid brotten, nekar de utpekade gärningsmannen, med emfas dessutom:

"Jag hatar våldtäkter och tycker att alla våldtäktsmän ska dö, uppger 18-åringen i förhör."

Kanske någon tar honom på orden och dödar honom, eller att han själv väljer att avsluta sitt miserabla liv, när dom faller?

Åtal har även väckts mot tre andra vad jag antar är tillskott till den svenska demografin, eller alla fall ättelägg från hjälpsökande. Den rättegången startar tydligen inom några veckor.

Jag har länge slagits över hur media fullständigt missat att skriva om hur det ser ut för de uppväxande flickorna i landets socioekonomiskt svaga, "utsatta", områden. Att de inte skulle hamna i klorna på kriminella nätverk är förstås inget annat än en vacker dröm. Att påtvingad prostitution existerar, och kanske tom är utbrett, låter inte otroligt, men i sådana fall är de någons produkt och kan knappast rånas på det här sättet.

Hur vanligt är det med rån på prostituerade? Även om det kanske finns pengar att hämta låter det vanskligt med tanke på att det kan finnas ekonomiska intressen med våldskapital som inte uppskattar det, så jag antar att det måste röra sig om riktigt slödder som sysslar med det.

Någon som har koll på vilka är dessa "unga malmöbor" är och känner till

https://www.sydsvenskan.se/2023-01-0...git-sexsaljare
2023-01-10, 07:53
Afghaner va?
2023-01-10, 07:55
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Afghaner va?

Lär bli kännbara straff. Hoppas på 8 år eller mer.
2023-01-10, 07:57
Medlem
Raytheons avatar
(FB) Unga Malmöbor inför rätta för att ha rånat och våldtagit sexsäljare, åtal jan 2023
2023-01-10, 08:03
” Jag hatar våldtäkter och tycker att alla våldtäktsmän ska dö, uppger 18-åringen i förhör."

Så han erkänner att han borde dö, han har gett sitt medgivande.
Bara att injicera cyanid i hans blodomlopp och göra samhället en tjänst.
2023-01-10, 08:09
Medlem
Kundalinis avatar
Ah, letade faktiskt innan jag postade, men lyckades missa tråden som tydligen redan fanns! Mod kanske kan slå ihop trådarna?

Afghaner? Är det etniciteten det handlar om här?

Slår mig nu att det fanns ett fall nyligen där just en afghan försökte döda en prostituerad kvinna. Var det också i Malmö?

Nån som har identitet på förövarna?
2023-01-10, 08:13
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Ah, letade faktiskt innan jag postade, men lyckades missa tråden som tydligen redan fanns! Mod kanske kan slå ihop trådarna?

Afghaner? Är det etniciteten det handlar om här?

Slår mig nu att det fanns ett fall nyligen där just en afghan försökte döda en prostituerad kvinna. Var det också i Malmö?

Nån som har identitet på förövarna?

Troligen afghaner eller annat MENA-pack finns inga svenskar som rånar och våldtar prostituterade.
2023-01-10, 08:25
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Troligen afghaner eller annat MENA-pack finns inga svenskar som rånar och våldtar prostituterade.

Vanlig svensk tjuvheder hade varit att råna torskarna.
2023-01-10, 08:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
” Jag hatar våldtäkter och tycker att alla våldtäktsmän ska dö, uppger 18-åringen i förhör."

Så han erkänner att han borde dö, han har gett sitt medgivande.
Bara att injicera cyanid i hans blodomlopp och göra samhället en tjänst.

Nej, hen pratar marxism för att få mildare straff. Hen uttrycker ett hat mot män när hen klagar på våldtäkt, ty, i Sverige är allt heteronormativt sex våldtäkt och erkänner man sin arvsynd som man samtidigt som man är offer för strukturell rasism så kan man komma undan med allt.

Det är alldeles uppenbart att gärningshen inte är vit svensk.
2023-01-10, 08:33
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
(FB) Unga Malmöbor inför rätta för att ha rånat och våldtagit sexsäljare, åtal jan 2023

Tack!

Använd befintlig tråd, den här låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in