2023-01-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Råkade passera för mig okända trakter i Kopparberg, behövde äta sent då jag jobbat hela dagen,det enda som var öppen var en pizzeria, jag åt en normal Capricciosa.

Mitt i måltiden märker jag att musiken som spelas är sånt jag hört på en hemmafest för 20 år sedan.
Ja, det var Ultima Thule "För fäderneslandet".

Jag menar, är inte den musiken förbjuden, varför spelas den annars aldrig på radion?
Vad gör jag nu?
Ska man ringa någon myndighet och skvallra om rasistisk verksamhet??
Trollar du??
Citera
2023-01-10, 00:22
Avstängd
llundberg57s avatar
Även om det var ultra-rasistisk musik så ska du bara ge faan i det!
Sluta köp deras pizzor för all del men inte faan ska någonting 'anmälas'!
Citera
2023-01-10, 00:29
Medlem
Emellies avatar
Citat:
Råkade passera för mig okända trakter i Kopparberg, behövde äta sent då jag jobbat hela dagen,det enda som var öppen var en pizzeria, jag åt en normal Capricciosa.

Mitt i måltiden märker jag att musiken som spelas är sånt jag hört på en hemmafest för 20 år sedan.

Jag menar, är inte den musiken förbjuden, varför spelas den annars aldrig på radion?
Vad gör jag nu?

Vad är 'rasistiskt' menar du?

Den du ska ringa är självklart Aftonbladet, säg gärna att du svimmade när låten började spelas så ska du se att det blir en notis i morgondagens blaska.
Citera
2023-01-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Även om det var ultra-rasistisk musik så ska du bara ge faan i det!
Sluta köp deras pizzor för all del men inte faan ska någonting 'anmälas'!

Ultrarasist?

Jag älskar mitt Sverige, jag älskar mitt land.

Hur är det ultra/extremt?
Senast redigerad av Ixin 2023-01-10 kl. 00:49.
Citera
2023-01-10, 00:55
Medlem
Så en blatte som spelar rasse musik? Nice
Citera
2023-01-10, 00:57
Medlem
Sillsvins avatar
I början av 90-talet spelades Thule på p3. Att de inte spelas nu för tiden beror väl på ett ungefär av samma skäl som man inte heller hör Dr. Alban spelas.
Citera
2023-01-10, 00:58
Medlem
CyberIngmars avatar
99% som driver pizzerior i Sverige har påbrå från andra länder. Nysvenskar som är "rasister"? Skriv till Aftonbladet.

En sensation
Citera
2023-01-10, 01:04
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Ultrarasist?

Jag älskar mitt Sverige, jag älskar mitt land.

Hur är det ultra/extremt?
Jag sa OM!

Jag älskar också Sverige och jag är rasist. TS är en jävla PK-idiot som tror att han kan rapportera musik han inte gillar.
Citera
2023-01-10, 01:41
Medlem
jtds avatar
japp kopparberg och dessa trakter kryllar av epor, 12 åriga sprutluder och ansiktstatueringar. förvånar mig inte. det är redneck society i alla dessa... koppar, lindes, frediksberg. man kan tro man är i en dokumentärfilm. prova gå in på ica en vanlig dag. skratta eller gråta vet man inte. sätta på lillesyrran om man inte får med sig hem något ragg från pizzerian hör till en utekväll. inga konstigheter. tjacket flödar.
Citera
2023-01-10, 02:52
Medlem
Citat:

Vad gör jag nu?

#Kränkt

Nä men stackars liten då inte är denna musik förbjuden, välj annan pizzeria eller stå ut
Citera
2023-01-10, 02:54
Medlem
Bertil85s avatar
Kanske IRONI ifrån pizzabagaren ? eller via radio.
Citera
2023-01-10, 03:00
Medlem
Ballooonies avatar
Citat:

Vad gör jag nu?
Hette pizzerian Viking? För det finns säkert fler än 1 som gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in