• 1
  • 2
2023-01-10, 11:27
Medlem
Kotte456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Testade den inbyggda Driver Updater en gång. Det gör jag aldrig om! Det blev stora problem efter det.
Inbyggd vardå? Letat i W11. Hittar inget " driver updater".
2023-01-10, 11:38
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotte456

I Ccleaner menar denne.
Vill du uppdatera drivisar i Windows går du till - Enhetshanteraren, sedan kontrollerar du den post du vill uppdatera. Men den funktionen hittar SÄLLAN något.

Vill du ha något fungerar och hittar drivisar så använd Driver Identifier. Helt gratis.
2023-01-10, 13:08
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotte456
Syftade på den som finns i CCleaner.
2023-01-10, 13:58
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peckapecan
Ccleaner är ett bra program, däremot så är det inte bara köra rätt av, utan gå igenom inställningarna först, så den rensar det man vill, gäller även funktionen i registret.
Har aldrig någonsin haft ett enda problem med detta program
Ja, optimizer är inget jag rekommenderar att använda. Många program har såna funktioner och personligen tycker jag det bara är skräp.

CCleaner är det enda program jag använder regelbundet. Använder det främst till att rensa upp i registret när jag har avinstallerat saker, men varannan vecka kör jag den basala rensningen.
2023-01-10, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Windows är ett ihop tejpat härke. Har alltid varit det...
Vilket OS för datorer är inte ihoptejpat? Linux har en monolitisk kernel och bara det är ju patetiskt. MacOS är väl det närmsta vi har, men då måste du suga Apples judiska snok på köpet.
2023-01-10, 15:50
Medlem
Kotte456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Syftade på den som finns i CCleaner.
Ok. Tack
2023-01-10, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rawtaliban
Vilket OS för datorer är inte ihoptejpat? Linux har en monolitisk kernel och bara det är ju patetiskt. MacOS är väl det närmsta vi har, men då måste du suga Apples judiska snok på köpet.

Känns som ett icke problem vad är det för kärna. Linux fungera någonlunda felfritt. MacOS kör Monolitisk kärna
ovanpå en microkärna.
2023-01-11, 09:40
Medlem
ingenios avatar
Vem använder ens Ccleaner nuförtiden? Det är ju ett skämt: segt som klister och spyware. Gratisalternativen är mycket bättre.
2023-01-13, 19:59
Moderator
Rassas avatar
Trådar om CCleaner finns. Sök innan det postas nya. Tråd låst. /Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in