Citat:
Ursprungligen postat av
Ribbeli
Absolut att E verkar mån om barnen. Men han har inte pratat med barnen angående dessa händelser efteråt. Han har inte ens tittar på skador på barnen när han VET att Caroline gjort illa dom.
Nog att han är ett offer för henne själv och säkerligen varit rädd för henne.
Men att stoppa huvudet i sanden är inte att ta hand om sina barn på bästa sätt. Hoppas innerligt att dessa barn får den hjälp som behöver. Barnen har bevittnat våld och morsans snefyllor hela sitt liv.
Ska bli spännande att se hur influencervärlden tar emot Caroline efter detta. Och kommer hon fortsätta med sin extrema fasad på instagram?
I hennes senaste inlägg skrev hon ”Vi har mycket att prata om. Men inte idag. Inte imorgon. En annan dag”
Ska bli intressant och se om hon är ärlig om vad som hänt.
Hm. I vilka förhör eller sidor av fup framgår detta? Jag fick nämligen uppfattningen att han hade gjort det i samband med att han många gånger flydde med barnen? (har inte lusläst hela fup dock)
En sak jag snappat upp från svennebananvärlden de sista åren är att vissa tydligen tycker det är en stor STOR skam att skiljas... vem vet ifall en sådan hållning spelade roll här? Jag har dock inte sett någon stark indikation på det när jag svept igenom fup men föräldrarna på bägge sidor håller igen med mycket i förhören, IMO.
Citat:
Förresten… är det bara jag som inte kan ta henne seriöst när man ser en bild på henne med en kaffekopp i handen efter att ha läst fupen?
I förhör med Ca* så nekar hon även till sådant som går att bevisa via tredje part (socialtanten tex). Jag tyckte det förhöret med henne var ganska bisarrt. Även hur hon vrider och vränger på allting till att det är HON som är offret i det hela. Jag kan inte ta en sån människa seriöst som uppenbarligen lever i en egen verklighet.