2023-01-09, 13:19
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Vad är Em*l för snubbe som får stryk av sin tjej?

Hade mamman till mina barn slagit och varit våldsam mot barnen så hade hon fått smaka rätt bra själv.

Med andra ord sjunker du mer än gärna till hennes nivå.
Vidrigt.

Ta barnen och dra är det bästa man kan göra för barnens skull. Att ha en far som spöar på mamman gör inte direkt saken mycket bättre.
Citera
2023-01-09, 13:26
Medlem
Blondinss avatar
Ser ut som en wt-mamma med ankläppar. Klassiskt trash med dåliga gener. Bli inte förvånad om barnen har ADHD.
Citera
2023-01-09, 17:12
Bannlyst
Att man knappt aldrig lyfter att det finns kvinnor som misshandla med, så är det mycket bra att det lyft. Att sen inte Emil vill slå eller lägger händer på henne kanske beror på att han gillar henne mycket.

Bara bra att Emil anmäller Carolin för detta, vissa tror dom kan göra som dom vill bara för dom är kvinna.
Citera
2023-01-10, 19:43
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Stackars barn. Det är så uppenbart att Ca* totalflippar på alkohol och helt enkelt inte kan kontrollera sig alls när hon dricker (hon verkar dock vara en riktig jävla satmara även som nykter). Bara en spekulation men hon har troligen blivit extremt positivt särbehandlad av sina föräldrar hela hennes liv pga förstfödd och fått "lilla prinsess-syndromet" där det bara inte finns på en karta att hon kan göra något större fel i livet. Tillhör också sannolikt det ökända kluster B personlighetsstörning. Em* verkar känna oerhörd skam för att han som man utsätts för detta. Självklart gör han det - många har ju fått för sig att kvinnor är små änglar som inte kan begå något ont alls och som dessutom är konstant förtryckta av elaka män. I vårat land råder ju bla normen "män slår inte kvinnor" och Em* förefaller ha följt denna exemplariskt så till den grad att han inte ens brukar något våld/nödvärn när Ca* jagar honom med kniv genom lägenheten och han tvingas gömma sig och barnen inne på toaletten. Verkar vara ren tur + snabba fötter att Ca* inte högg ihjäl honom. Som tur är så förstår både rätten och sociala myndigheter vem som är förövaren (det blir tex ganska uppenbart när Ca* sliter av sig kläderna och försöker starta gammalt hederligt slagsmål med en socialtant!). Grannarna verkar vara väldigt hyggliga människor som tar hand om barnen minst vid ett tillfälle när Ca* och Em* bråkar. Även om man kan anse att Em* borde gjort slut på förhållandet för väldigt länge sedan och aldrig accepterat att en partner slår honom så är det tydligt att han värnar om barnen.

Jag skulle vilja höra någon ultrafeminist uttala sig om detta fallet och en massa andra liknande fall också. Får vi t om se det på "aktuellt kl 18" kanske!?

Utifrån sida 290 av 408 i "1-GteborgsTRB379822Aktbil32.pdf". Jag får ett riktigt jävla lamt intryck av eg bägge föräldrapar. Mycket svennebanan-känsla över dom och allt detta. Konflikträdsla. Släta över mentalitet - "lyfta å se det positiva". Inte alls förvånad att Em* far tydligen totalflippat på Ca* vid något tillfälle. (tydligen ligger detta klipp på nån jävla blogg eller facebook som jag inte kan komma åt men om ngn vill länka direkt så vore det ju väldigt tacksamt)
Senast redigerad av JohnnySamhall 2023-01-10 kl. 19:48.
Citera
2023-01-10, 22:56
Medlem
Absolut att E verkar mån om barnen. Men han har inte pratat med barnen angående dessa händelser efteråt. Han har inte ens tittar på skador på barnen när han VET att Caroline gjort illa dom.
Nog att han är ett offer för henne själv och säkerligen varit rädd för henne.
Men att stoppa huvudet i sanden är inte att ta hand om sina barn på bästa sätt. Hoppas innerligt att dessa barn får den hjälp som behöver. Barnen har bevittnat våld och morsans snefyllor hela sitt liv.

Ska bli spännande att se hur influencervärlden tar emot Caroline efter detta. Och kommer hon fortsätta med sin extrema fasad på instagram?

I hennes senaste inlägg skrev hon ”Vi har mycket att prata om. Men inte idag. Inte imorgon. En annan dag”
Ska bli intressant och se om hon är ärlig om vad som hänt.
Citera
2023-01-10, 22:57
Medlem
Förresten… är det bara jag som inte kan ta henne seriöst när man ser en bild på henne med en kaffekopp i handen efter att ha läst fupen?
Citera
2023-01-11, 00:21
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribbeli
Absolut att E verkar mån om barnen. Men han har inte pratat med barnen angående dessa händelser efteråt. Han har inte ens tittar på skador på barnen när han VET att Caroline gjort illa dom.
Nog att han är ett offer för henne själv och säkerligen varit rädd för henne.
Men att stoppa huvudet i sanden är inte att ta hand om sina barn på bästa sätt. Hoppas innerligt att dessa barn får den hjälp som behöver. Barnen har bevittnat våld och morsans snefyllor hela sitt liv.

Ska bli spännande att se hur influencervärlden tar emot Caroline efter detta. Och kommer hon fortsätta med sin extrema fasad på instagram?

I hennes senaste inlägg skrev hon ”Vi har mycket att prata om. Men inte idag. Inte imorgon. En annan dag”
Ska bli intressant och se om hon är ärlig om vad som hänt.

Hm. I vilka förhör eller sidor av fup framgår detta? Jag fick nämligen uppfattningen att han hade gjort det i samband med att han många gånger flydde med barnen? (har inte lusläst hela fup dock)

En sak jag snappat upp från svennebananvärlden de sista åren är att vissa tydligen tycker det är en stor STOR skam att skiljas... vem vet ifall en sådan hållning spelade roll här? Jag har dock inte sett någon stark indikation på det när jag svept igenom fup men föräldrarna på bägge sidor håller igen med mycket i förhören, IMO.

Citat:
Förresten… är det bara jag som inte kan ta henne seriöst när man ser en bild på henne med en kaffekopp i handen efter att ha läst fupen?

I förhör med Ca* så nekar hon även till sådant som går att bevisa via tredje part (socialtanten tex). Jag tyckte det förhöret med henne var ganska bisarrt. Även hur hon vrider och vränger på allting till att det är HON som är offret i det hela. Jag kan inte ta en sån människa seriöst som uppenbarligen lever i en egen verklighet.
Citera
2023-01-11, 00:58
Medlem
kan man verkligen kalla nån för influenser som inte ens har 10 000 följare ?
Citera
2023-01-12, 16:14
Avslutad
Vet ingenting om mannen, men Carro är en riktig satmara som skulle kunna starta ett bråk med sin egen spegelbild.
Citera
2023-02-05, 20:55
Medlem
Av den där FUPen kan man nästan ta på rädslan barnen måste känt för den som ska vara den tryggaste punkten i livet usch
Citera
2023-02-05, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faatugly
Vet ingenting om mannen, men Carro är en riktig satmara som skulle kunna starta ett bråk med sin egen spegelbild.

Ja vänner har hon inte många. Hon är ju en ökänd person där hon kommer ifrån så detta har nog inte undgått någon.
Citera
2023-02-06, 22:23
Medlem
Hahha, alltså vilken jävla psykbrud 😂 Vad gör hon idag, nån som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in