2024-12-01, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Hade skrivit ett mycket längre inlägg än vad jag till slut publicerade. I korta drag: han dras till fel tjejer. Just såna tjejer ska man akta sig för. Jag hade lyssnat på podden med honom innan dom syntes officiellt. När hon la upp storys med honom tänkte jag att det här är inte bra. Han kommer bli anmäld igen. Jag hoppas för hans skull att hon inte är så galen som hon framstår.

Han kanske har skrivit/sagt liknande saker, det vet jag inte. Men hon framstår som en människa som kan driva vem som helst till vansinne.

Jag dömer honom absolut inte eftersom jag känner inte människan, men det är verkligen så sjuka saker hon skriver om honom jämt när dom gör slut och outar saker han skrivit till henne osv men inte vad hon gjort eller så vilket är konstigt 😅

Jotack det har jag också märkt, hon är nog kapabel till de mesta skulle jag tro 😅
Citera
2024-12-01, 02:46
Medlem
Adrenaline976s avatar
Flippar ur.
Citera
2024-12-01, 18:59
Medlem
Det har fortsatt hela dagen igen med storys om sin ex pojkvän som hon snart blir ihop med 😅😅 komedi
Citera
2024-12-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devetdu1
Det har fortsatt hela dagen igen med storys om sin ex pojkvän som hon snart blir ihop med 😅😅 komedi

Man kan ju hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och inte tar tillbaka.

Har hon lagt ut ifall hon fått svar från bard eller navid på det hon la upp om dom och exet?
Citera
2024-12-07, 08:50
Avslutad
Citat:

Har hon lagt ut ifall hon fått svar från bard eller navid på det hon la upp om dom och exet?

Vad har hon lagt upp om dessa?
Citera
2024-12-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faatugly
Vad har hon lagt upp om dessa?

På storys för några dagar sen.
Citera
2024-12-09, 18:38
Medlem
Citat:

Nä det har hon inte
Citera
2024-12-09, 21:11
Medlem
Ticklas avatar
Citat:
På storys för några dagar sen.

Vad skrev hon om sina ex?
Citera
2024-12-10, 16:31
Medlem
Vad heter hon på Instagram? Hittar inte när jag söker.
Citera
2024-12-20, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Nu verkar hon ha psykos. Är hon bipolär?
Det framgår väl i FUP att kvinnan ifråga har haft kontakt med psyk, troligen har hon det ännu

Även att hon börjat käka psyk-tabletter, och blanda med vin.. och det var då kaoset började.
Citera
2024-12-20, 17:44
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
Det framgår väl i FUP att kvinnan ifråga har haft kontakt med psyk, troligen har hon det ännu

Även att hon börjat käka psyk-tabletter, och blanda med vin.. och det var då kaoset började.

IGEN, nu tydligen avgiftning...
Aj aj sov kommer bli inkopplade IGEN
Citera
2024-12-20, 21:43
Medlem
Och exet är där och hjälper henne… hon hyllar honom och försöker släta över allt hon tidigare skrivit om honom.

Fattar han inte att hon är den där farliga tjejtypen som inte har några problem med att falsk anmäla en kille?
Jag är övertygad. Tror tyvärr det är så det kommer att sluta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in