• 8
  • 9
2023-01-13, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladylovleylocks
Ok vem bryr sig om hon va emot vaccination?
Så i Finland får man tydligen inte va kristen o va lång o väga hundra kilo? Ett de du sitter där o säger.
O skrattar?
Hon får väl ha lika mycket åsikter som många andra. O hon stod inte i centrum o hade nån demonstration där själv.
O va vet du om hon hade kvitto eller inte.. va spelar de för roll?
Så du säger e man kristen så ska man bli mördad ba för man går till affären?
Jag undrar vem mannen va som störde sig på henne va...

Hörrö Karen! Det var ett sammandrag från det finska forumet som länkades lite tidigare. Och jag skrattade åt att hon var ovaccinerad, alltså en sån som skriker sig röd i varje tråd och kallar sig själv pureblood.

Jag grät heller inte när George Floyd fick syrebrist.

Så korka upp din baginbox och njut av helgen istället din tråkiga jävel.
Citera
2023-01-13, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Är det dödsstraff på sånt?

Nja jag tror det kallas darwinism. Play stupid games - win stupid prizes. Fattar du eller ska jag rita en bild åt dig?
Citera
2023-01-13, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babelfisken
Hörrö Karen! Det var ett sammandrag från det finska forumet som länkades lite tidigare. Och jag skrattade åt att hon var ovaccinerad, alltså en sån som skriker sig röd i varje tråd och kallar sig själv pureblood.

Jag grät heller inte när George Floyd fick syrebrist.

Så korka upp din baginbox och njut av helgen istället din tråkiga jävel.

Jag kanske e lite av en Karen! Ja grät redan för det här!
Ja hoppas fler karens dyker upp!!
Ja förstår inte riktigt det här. Hur folk kan tycka de e rätt av vakter att mörda en kvinna helt lagligt???
De gör så ja inte kan lita ett dugg på systemet.
Ska inte vakter va för våran trygghet??
O polisen...

O joo ja ska nog börja helgen.. aaa
Citera
2023-01-13, 16:35
Medlem
Citat:
Jag kanske e lite av en Karen! Ja grät redan för det här!
Ja hoppas fler karens dyker upp!!
Ja förstår inte riktigt det här. Hur folk kan tycka de e rätt av vakter att mörda en kvinna helt lagligt???
De gör så ja inte kan lita ett dugg på systemet.
Ska inte vakter va för våran trygghet??
O polisen...

O joo ja ska nog börja helgen.. aaa

Nu har jag redan svarat dig med ett meddelande men, jag ska försöka förklara var jag står i detta.

1. Idioter som tjafsar emot väktare och poliser bara för att, får skylla sig själva.

2. Det gäller både män och kvinnor.

3. Ett våldsmonopol fungerar som så att istället för att vi ska gå runt och mörda varandra för varje lite orätt, då det inte skulle vara något trevligt samhälle att bo i, så betalar vi här i norden med våra skattepengar för att "någon" ska ta hand om idioter. Dessa "någon/några" är försvarsmakten, polisväsendet och rättsväsendet.

Hade hon bara gått med lugnt och stilla så hade hon levt idag. Samma gäller den andra pajsar'n som fick åka på Rådmansgatan och det gäller även George Floyd. Vissa bara måste lära sig den hårda vägen.
Senast redigerad av Babelfisken 2023-01-13 kl. 16:38.
Citera
2023-01-13, 16:39
Medlem
Citat:
Nu har jag redan svarat dig med ett meddelande men, jag ska försöka förklara var jag står i detta.

1. Idioter som tjafsar emot väktare och poliser bara för att, får skylla sig själva.

2. Det gäller både män och kvinnor.

3. Ett våldsmonopol fungerar som så att istället för att vi ska gå runt och mörda varandra för varje lite orätt så skulle det inte vara något trevligt samhälle att bo i. Och vi här i norden betalar med våra skattepengar för att "någon" ska ta hand om idioter. Dessa "någon/några" är försvarsmakten, polisväsendet och rättsväsendet.

Hade hon bara gått med lugnt och stilla så hade hon levt idag. Samma gäller den andra pajsar'n som fick åka på Rådmansgatan och det gäller även George Floyd. Vissa bara måste lära sig den hårda vägen.

Ja förstår hur du menar.
Men varför tog dom i så mycket. Hon gick ju inte direkt o råna affären. Tilomed en rånare skulle komma lättare undan.
Citera
2023-01-13, 16:44
Medlem
Citat:
Ja förstår hur du menar.
Men varför tog dom i så mycket. Hon gick ju inte direkt o råna affären. Tilomed en rånare skulle komma lättare undan.

Vet ej, hon kanske gjorde mycket motstånd kryddat med lite spottloskor?
Citera
2023-01-13, 16:46
Medlem
Citat:
Vet ej, hon kanske gjorde mycket motstånd kryddat med lite spottloskor?

Nee ja tror faktist inte det. Ja tror hon va rädd.
Citera
2023-01-13, 18:51
Medlem
Citat:
Nee ja tror faktist inte det. Ja tror hon va rädd.

I all välmening men, det är precis så Karens fungerar. Du känner och tror och det gör dig arg. Men fakta ändras inte bara för att du inte tycker eller tänker så.

Men skål på dig och trevlig helg.
Citera
2023-01-13, 19:01
Medlem
Citat:
I all välmening men, det är precis så Karens fungerar. Du känner och tror och det gör dig arg. Men fakta ändras inte bara för att du inte tycker eller tänker så.

Men skål på dig och trevlig helg.

Du behöver ju inte va otrevlig... O upp med näsan. Ja vill inte heller nåt illa. Ja ba undrar hur fan kunde det här hända. Ja ha inget o skåla för. Ja .... Det gör mig arg hur folk e så jävla empati lösa l ba väller skit över folk. Tilomed döda människor i folk e äkliga. Okej . Ha de bra!

Ja borde nog släppa det här. Ja kan enda inte göra nåt.
Citera
2023-01-17, 09:19
Medlem
Intressant om man jämför reaktionerna från olika länder när sånt här händer. Min första känsla är att finnarna inte går ut och eldar upp sina egna kvarter för att någon idiot som grävt sin egen grav råkar dö av egen dumhet.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in