Svara
2024-07-17, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Den blandning du beskriver låter föga sannolik som kommersiell produkt, vad baseras dessa uttalanden på?

Jag bor utomlands och känner folk som tillverkar det

Edit: har alltså sett hur dem gör det, och dem droppar lsd från en flaska i det. Inte särskilt mycket men enligt han jag frågade så är de ungefär " en kvarts lapp på 1 gram tussi". Har även testat denna drog i colombia. Basen är dock ketamin (ca 50-60%) och det känns mycket i ruset
Senast redigerad av Adrenalina23 2024-07-17 kl. 13:41.
Citera
2024-07-17, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123qaz
https://english.elpais.com/spain/202...h-quality.html

Blandning av lite skit de råkar ha hemma och färgas rosa. Skulle inte förvåna mig om det typ är tvättmedel blandat med fentanyl i vissa fall.
Håll er borta från skiten.

Det innehåller inte 2c-b alls utan i bästa fall är det ketamin och mdma blandat. Tror inte att det någonsin har blandats i LSD, det är nåt ni hittat på för det låter coolt.

Jo det blandas i LSD, tro vad du vill men det är fakta. Den som kommer från colombia och den som tillverkas av colombianer åtminstone.

Edit: varför skulle jag hitta på att de blandas i LSD? Jag talar om tussin de rosa som görs i colombia, har testat där och i spanien, ingen aning om vad det som finns i sverige innehåller. Däremot så är tussi inte särskilt komplicerat att göra så vet att olika tillverkare blandar i olika nivåer av olika droger, vissa har mer mdma andra har mer syra osv. Men som sagt basen är alltid ketamin
Senast redigerad av Adrenalina23 2024-07-17 kl. 13:44.
Citera
2024-07-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jo det blandas i LSD, tro vad du vill men det är fakta. Den som kommer från colombia och den som tillverkas av colombianer åtminstone.

Edit: varför skulle jag hitta på att de blandas i LSD? Jag talar om tussin de rosa som görs i colombia, har testat där och i spanien, ingen aning om vad det som finns i sverige innehåller. Däremot så är tussi inte särskilt komplicerat att göra så vet att olika tillverkare blandar i olika nivåer av olika droger, vissa har mer mdma andra har mer syra osv. Men som sagt basen är alltid ketamin

jag såg en dokumentär för några år sedan när den kom i colombia. där visades att den först vart väldigt populär bland transor och homo/bi folket först. vid inspelningen hade folket som föredrog det vita pulvret fortfarande varit skeptiska till det rosa. och det var inget rosa skimmer som jag tyckte mig se om jag ska vara ärlig.
Citera
2024-07-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag såg en dokumentär för några år sedan när den kom i colombia. där visades att den först vart väldigt populär bland transor och homo/bi folket först. vid inspelningen hade folket som föredrog det vita pulvret fortfarande varit skeptiska till det rosa. och det var inget rosa skimmer som jag tyckte mig se om jag ska vara ärlig.

Tussi förekommer bland alla kön i colombia, främst i guaracha kulturen som är en ny musikstil som är en blandning av techno och colombianskfolkmusik. Förekommer främst bland yngre folk födda på 90/20 talet och förekommer främst i medellin och cali. Kokain anses vara en pundardrog i colombia
Citera
2024-07-18, 19:30
Medlem
Citat:
Tussi förekommer bland alla kön i colombia, främst i guaracha kulturen som är en ny musikstil som är en blandning av techno och colombianskfolkmusik. Förekommer främst bland yngre folk födda på 90/20 talet och förekommer främst i medellin och cali. Kokain anses vara en pundardrog i colombia

stämmer som du skriver. dom höll på och mecka hemma i köken med sina pulver. sen ut på dunka dunka hak.
Citera
2024-07-19, 01:51
Medlem
Mindecembers avatar
Jag hjälte 3 olika säljare på darknet få samples av sitt tucibi skickat på.analys för något år sedan. 2St innehöll metamfetamin och ketamin. Inget mer. Den tredje innehöll även mdma.
Citera
2024-07-19, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
stämmer som du skriver. dom höll på och mecka hemma i köken med sina pulver. sen ut på dunka dunka hak.

Yes kan säga att dom jag känner som tillverkar det inte är några kemister precis.
Citera
2024-07-22, 16:22
Medlem
TrippyMommos avatar
Citat:
Ketamin, mdma, extasy och lsd droppar

haha häxblandning
Citera
2024-07-22, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrippyMommo
haha häxblandning

Defintivt, man känner sig dock inte så okontrollerad under själva ruset, man kan bete sig någorlunda. Dock får jag stark ångest efteråt
Citera
2024-07-23, 09:53
Medlem
TrippyMommos avatar
Citat:
Defintivt, man känner sig dock inte så okontrollerad under själva ruset, man kan bete sig någorlunda. Dock får jag stark ångest efteråt

Inte värt det, tkr exempelvis bra och rent mdma ger mig ett cleant mående dagen efter, ingen ångest.
Citera
2025-01-15, 23:13
Medlem
Någon som provat nyligen i Sverige? Säljaren påstår de är Tussi men tvivlar starkt på aff det är Tussi med alla korrekta ingredienserna.
Citera
2025-01-16, 13:08
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Någon som provat nyligen i Sverige? Säljaren påstår de är Tussi men tvivlar starkt på aff det är Tussi med alla korrekta ingredienserna.
Det finns inga "korrekta" ingredienser. Det är bara en häxblandning av kemiskt skräp med rosa karamellfärg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in