2023-01-09, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulltotten69
Vet du vem han är? Kan han ha snurrat till det med fel personer? Med tänkte på drogmissbruket.
Han bor i Godegård men har inte sitt umgänge där. Det är allt jag vet om just den saken.
Så kanske är det som du säger, eller också har han gått vilse och inte hittat hem i tid.
Citera
2023-01-09, 10:08
Medlem
X3m4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymianna
Han bor i Godegård men har inte sitt umgänge där. Det är allt jag vet om just den saken.
Så kanske är det som du säger, eller också har han gått vilse och inte hittat hem i tid.

Känner du till någon i hans umgänge? Kan du PMa mig eventuella namn så kan jag kolla närmare på saken?

Vore till stor hjälp
Citera
2023-01-09, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3m4
Känner du till någon i hans umgänge? Kan du PMa mig eventuella namn så kan jag kolla närmare på saken?

Vore till stor hjälp
Tyvärr har jag ingen annan om vem eller vilka han umgås med, eller om han överhuvudtaget har några vänner alls.
Citera
2023-01-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymianna
Tyvärr har jag ingen annan om vem eller vilka han umgås med, eller om han överhuvudtaget har några vänner alls.

Du vet att han inte har sitt umgänge i Godegård men du vet inte vilka dom är eller om han ens har vänner.. hmm. Låter som du vet mer än du skriver här.
Citera
2023-01-10, 00:06
Medlem
Förutsatt att jag kollar på rätt person;

Andree verkar ha bott i bl.a. Örebro och Enköping tidigare. Han är engagerad i ett företag, som sysslar med fotvård, tillsammans med två andra (varav en delar hans efternamn).

Företaget ligger i Enköping. Kommer han ursprungligen därifrån kanske?
Någon som känner till mer om hans bakgrund som skulle kunna ge ledtrådar om var han tagit vägen?
Citera
2023-01-10, 09:17
Medlem
X3m4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britta.Spjut
Förutsatt att jag kollar på rätt person;

Andree verkar ha bott i bl.a. Örebro och Enköping tidigare. Han är engagerad i ett företag, som sysslar med fotvård, tillsammans med två andra (varav en delar hans efternamn).

Företaget ligger i Enköping. Kommer han ursprungligen därifrån kanske?
Någon som känner till mer om hans bakgrund som skulle kunna ge ledtrådar om var han tagit vägen?

Andrée flyttade till Tjörn när han gick i lågstadiet. Innan detta vet jag inte exakt var han bodde. Sedan flyttade han till Enköping med sin mamma som driver detta företaget. Minns inte året exakt men tror de flyttade runt 2010-2012.
Citera
2023-04-24, 03:51
Citat:
Ursprungligen postat av X3m4
Andrée flyttade till Tjörn när han gick i lågstadiet. Innan detta vet jag inte exakt var han bodde. Sedan flyttade han till Enköping med sin mamma som driver detta företaget. Minns inte året exakt men tror de flyttade runt 2010-2012.

Har han hittats eller har vi get upp?
Citera
2023-04-24, 07:34
Medlem
X3m4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Har han hittats eller har vi get upp?

Missing people har gjort sökningar i helgen med ca 20 volontärer. De har gått runt en sjö i närområdet där man verkat lägga nästan all energi.

De har även gjort två drönarflygningar över området och de studerar väl resultatet från dessa.

Utöver detta så finns det inte mycket att gå på.

Som det ser ut idag så har Andrée tagit på sig ytterkläderna och sin mobil. Lämnat lägenheten olåst, lämnat plånbok, gett sig iväg och har inte synts till sedan dess.
Citera
2023-04-24, 18:28
Medlem
Den här historien är så konstig. Och sorglig.
Citera
2023-05-06, 11:47
Medlem
BarbaBravos avatar
Ingen som vet något mer? En "bekant" vet vem den här killen är. Sorgligt..
Citera
2023-05-13, 18:32
Medlem
Händer det något nytt när det gäller Andree?
Någon som vet?
Citera
2023-05-13, 22:19
Moderator
pudelluss avatar
"Godegård, Östergötland" tillagt i rubriken.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in