Ingen skam att förlora mot USA. Skam, det är det att åka ur gruppspelet i VM eller få stryk av Danmark två gånger. J-kronorna har inget att skämmas för och definitivt inte Lidbom heller. Lite proportioner tack.
Ja, jag var sarkastisk.
Däremot förstår jag inte varför man spelar 3 mot 3 på förlängningar i sådana här viktiga matcher. Det känns oseriöst. Är det för att det blir mer publikfriande hockey? Isåfall skulle dom ju kunna spela så jämt. Har stört mig på detta sedan som införde det. I en trött serielunk-match kan jag förstå det.
Ja, jag var sarkastisk.
Däremot förstår jag inte varför man spelar 3 mot 3 på förlängningar i sådana här viktiga matcher. Det känns oseriöst. Är det för att det blir mer publikfriande hockey? Isåfall skulle dom ju kunna spela så jämt. Har stört mig på detta sedan som införde det. I en trött serielunk-match kan jag förstå det.
Håller med dig.
Noterar i Kanada-Tjeckien matchen att kana-dickerna tillåts fullständigt köra över tjeckiske målvakten utan utvisning. Tycker en rejält storväxt tjeck kan testa domarnas opartiskhet genom att återgälda tjänsten.