2023-01-06, 01:37
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Ingen skam att förlora mot USA. Skam, det är det att åka ur gruppspelet i VM eller få stryk av Danmark två gånger. J-kronorna har inget att skämmas för och definitivt inte Lidbom heller. Lite proportioner tack.

Ja, jag var sarkastisk.
Däremot förstår jag inte varför man spelar 3 mot 3 på förlängningar i sådana här viktiga matcher. Det känns oseriöst. Är det för att det blir mer publikfriande hockey? Isåfall skulle dom ju kunna spela så jämt. Har stört mig på detta sedan som införde det. I en trött serielunk-match kan jag förstå det.
Avstängd
Kedoxs avatar
Visst att man får spela tufft. Men mordförsök är väl att överdriva

Edit: Inte ens en utvisning. Säg ett annat lag än Kanada som hade sluppit
Medlem
Ut med honom, solklar interference. Idiotpubliken buar också.
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Har nog aldrig hoppats så att Kanada ska förlora en match.
Medlem
Knarkpojkens avatar
Ingen utvisning eller?.
Nej klart inte Kanada kan spela emot 5-3 då kanske dem släpper in ett mål och det får inte hända.
2023-01-06, 01:38
Medlem
Hade rollerna varit omvända så hade det varit en 5 min utvisning. Nu är det bara coolt Kanadensiskt spel.

One rule for me, one rule for thee
2023-01-06, 01:40
Medlem
Hade jag varit coach i Tjeckien nu hade jag sagt åt grabbarna att köra rätt över Kanadas målvakt när dom driver på mål. Är tillåtet så kör bara.
2023-01-06, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppsargen
Hade jag varit coach i Tjeckien nu hade jag sagt åt grabbarna att köra rätt över Kanadas målvakt när dom driver på mål. Är tillåtet så kör bara.
Tråkigt när den som gör det får 5+ game bara
2023-01-06, 01:41
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Ja, jag var sarkastisk.
Däremot förstår jag inte varför man spelar 3 mot 3 på förlängningar i sådana här viktiga matcher. Det känns oseriöst. Är det för att det blir mer publikfriande hockey? Isåfall skulle dom ju kunna spela så jämt. Har stört mig på detta sedan som införde det. I en trött serielunk-match kan jag förstå det.

Håller med dig.

Noterar i Kanada-Tjeckien matchen att kana-dickerna tillåts fullständigt köra över tjeckiske målvakten utan utvisning. Tycker en rejält storväxt tjeck kan testa domarnas opartiskhet genom att återgälda tjänsten.
2023-01-06, 01:42
Medlem
En nice lite slew foot av Kanada
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppsargen

Eller köra över Bedard
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeMastermind
Tråkigt när den som gör det får 5+ game bara

Hade visat hockeyärlden att regelboken är annorlunda för Kanada. Värt en 5a.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in