2023-01-06, 01:01
Medlem
Knarkpojkens avatar
Så jävla tråkigt.
Det är final och ha lite känsla dommarjävel.
Släpp på PP vid sådana mindre saker istället, Kanada är redan mycket bättre på papper.
Kom igen Tjeckien, få lag jag ogillar som Kanada i hockey.
2023-01-06, 01:01
Medlem
Leksingens avatar
Supporterkulturen är så jävla efterbliven i Nordamerika, cirkus.
2023-01-06, 01:02
Medlem
Carrocks avatar
Om Tjeckien klara perioden med 0 - 1 är det ändå bra, att Kanada skulle komma ut så här i första i en final var givet.
2023-01-06, 01:06
Medlem
Kanadas försvar är bra virrigt haha
2023-01-06, 01:09
Medlem
Carrocks avatar
Vilken jävla ljudnivå det är där inne. JVM ska spelas i Kanada, punkt!
2023-01-06, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Om Tjeckien klara perioden med 0 - 1 är det ändå bra, att Kanada skulle komma ut så här i första i en final var givet.
Vart är MOD med sina skinkflottiga fingrar när dom behöves. Snacka om OT (läs T)
2023-01-06, 01:19
Medlem
Knarkpojkens avatar
Viktigt att inte dem fick in 2-0 innan periodens paus.
Trist att Kanadas målvakt verkar vara på tårna och har varit bra i denna turneringen.
Tjeckien är absolut inte ofarliga som vanligt men dem skulle mått bra av ett powerplay eller två.
Gärna en kanadensisk hög klubb som blodar ner tjecken och 4 min vore fint också.

Hade varit så glad om Tjeckien vinner, alltid gillat dem sen jag var liten.
Har både hockey och fotbollströjor med dem sen jag var liten.
Farsan blev singel efter morsan och tröttnade väll på att försöka och brukade istället ta båten över till Tjeckien och framförallt till Prag då och knulla väll på några luder där antar jag.

Men man fick feta hockey och fotbollströjor när han kom hem från sin sexresa.
Får fråga honom vad han egentligen gjorde där egentligen 2 gånger om året.
2023-01-06, 01:28
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
JVM:s bästa match helt klart!!!!

Jag trodde att det var bronsmatch på lördag och final på söndag. Missade helt att det gick idag. Såg som hastigast i tråden att det blev 7-7 och var tvungen att se Sveriges match. Helvete alltså. Jag hade inte haft nerver att se den där matchen från start. Har varit imponerad av USA men tyckte Sverige i stora delar var bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
För att dom förlorade mot USA? Rimligt.

Ingen skam att förlora mot USA. Skam, det är det att åka ur gruppspelet i VM eller få stryk av Danmark två gånger. J-kronorna har inget att skämmas för och definitivt inte Lidbom heller. Lite proportioner tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Fy fan vad illa att tappa detta.

Kasta stor rink åt helvete nu.

Tycker inte det är någon skam att förlora mot USA. Även om jag gillar intensiteten på liten rink så uppfattar jag det som att europeisk hockey är bättre skridskoåkare och har bättre spelförståelse. Nordamerikansk har mer fysisk och mer rakt på mål.
2023-01-06, 01:29
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Viktigt att inte dem fick in 2-0 innan periodens paus.
Trist att Kanadas målvakt verkar vara på tårna och har varit bra i denna turneringen.
Tjeckien är absolut inte ofarliga som vanligt men dem skulle mått bra av ett powerplay eller två.
Gärna en kanadensisk hög klubb som blodar ner tjecken och 4 min vore fint också.

Hade varit så glad om Tjeckien vinner, alltid gillat dem sen jag var liten.
Har både hockey och fotbollströjor med dem sen jag var liten.
Farsan blev singel efter morsan och tröttnade väll på att försöka och brukade istället ta båten över till Tjeckien och framförallt till Prag då och knulla väll på några luder där antar jag.

Men man fick feta hockey och fotbollströjor när han kom hem från sin sexresa.
Får fråga honom vad han egentligen gjorde där egentligen 2 gånger om året.

Ja det var väldigt viktigt. Men o Kanadas målvakt fortsätter hålla sin höga nivå så blir det fruktansvärt tufft.
2023-01-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Vilken jävla ljudnivå det är där inne. JVM ska spelas i Kanada, punkt!

Sådär låter det dock bara när Canada spela, rätt så dött i dom andra om må jämför.
2023-01-06, 01:33
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Sådär låter det dock bara när Canada spela, rätt så dött i dom andra om må jämför.

Ne, det är faktiskt en väldigt bra ljudnivå och inramning på de flesta matcherna även där Kanada inte spelat.
2023-01-06, 01:36
Medlem
Knarkpojkens avatar
Borde vara utvisning vad fan sysslar idioten med.
Han kunde ha glidit ifrån honom och nu blev deras bästa målvakt skadad också.
Äckliga kanada är så trött på dem så det är sjukt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in