2023-01-06, 11:40
Medlem
Snubchurps avatar
Säger ju det. Passa er för politiker oavsett färg och parti. De ljuger och bedrar, finns liksom i deras ådror.
Citera
2023-01-06, 11:40
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Civilingenjör, en akademiker igen då som fastnar i Dumpens garn.

Jag kan inte minnas att jag läst ett enda inlägg av dig i någon tråd på Flashback där du inte klämmer in ordet akademiker - du verkar sjukligt besatt av akademiker. Conny från Rotebro verkar känna sig något underlägsen?

Utan att ha räknat kan jag i princip garantera (då jag kollat igenom samtliga uthängda) att akademikerna är i minoritet på Dumpen och den största enskilda yrkesgruppen som har högst representation är lastbilschaffisar.
Citera
2023-01-06, 11:53
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Riktigt bra dickpics måste jag säga, särskilt den när han halar ut pungen.
Undrar om småtjejerna blir imponerade?

Snacka om att ha noll konsekvenstänk.

"heeej, jag är bah 14"

"ok. Här är mitt ansikte, och här är min balle"
Hahaha ja fyfan vad han va framåt
Citera
2023-01-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Han har nu lämnat sin position inom MED och hans profil på deras webbplats är raderad enligt Samnytt.
Profilerna finns arkiverade

https://web.archive.org/web/20220627...andidat-nr-29/

https://web.archive.org/web/20230104...leif-svensson/
Citera
2023-01-06, 12:16
Medlem
Grodfrityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tingsryd2.8
Jo om just honom ringer det en klocka.. men han fick väl lägga ner politiken?

Vad finns det mer för exempel?
Ytterligare några exempel, 20 december, 2020:
Citat:
Ännu en skandal, minst den 8:e i Centerpartiet som rör sig om pedofili
...
https://petterssonsblogg.se/2020/12/...g-om-pedofili/

30 april, 2021:
Citat:
Ännu en centerpartist häktad misstänkt för pedofili
...
https://petterssonsblogg.se/2021/04/...-for-pedofili/
Senast redigerad av Grodfrityr 2023-01-06 kl. 12:33.
Citera
2023-01-06, 13:03
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Är det inte dags att vi ändrar lagstiftningen och gör dumpen till en del av Polisen?

Ändrar byxmyndighetsåldern till 18 år. Barn under 18 får väl knulla med varann men just vuxna ska hålla sig borta från barn!
Citera
2023-01-06, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Ja, partiet är väl det mest "liberala" partiet bortsett från C:s nyliberala pedofiler. Så det var kanske inte direkt någon högoddsare!
"Medborgerlig samling, partiförkortning MED, är ett svenskt politiskt parti som beskriver sin ideologi som liberalkonservativ. I anslutning till valet 2018 beskrevs partiet som invandringskritiskt och konservativt. Partibeteckningen är registrerad för alla val hos Valmyndigheten."

Man undrar hur fan han kan få för sig att tro att en fjortis ska tända på honom. Jag fattar inte.
Citera
2023-01-06, 13:10
Medlem
Benny98s avatar
Det är ganska givet att MED lockar till sig udda personer som tror att allting är fritt fram bara för att MED har en liberal syn på sexfrågor. Samma problem som SD har med nazister.
Citera
2023-01-06, 13:26
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Partiet har ju tagit tydligt avstånd så vi kanske inte behöver lägga fokus på partiet.

Det måste vara bättre att få fram mer fakta om gärningsmannen istället. Var bor han? Hur ser han ut? Var rör han sig någonstans?
MED verkar ha den vanliga svansen av tokliberaler och rättshaverister men att man så snabbt tog beslutet att slänga ut pedofilen ger dem ett litet plus i kanten i min bok. C kanske borde ta lärdom, men det vore väl "problematiskt".
Citera
2023-01-06, 13:46
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Patrik har nämnt att de aldrig inleder konversationerna, vilket de tydligen gjort i detta fallet. Förkastligt att skriva med en 14 åring men det Patrik och dumpen håller på med är brottsprovokation. Han har även nämnt att dumpen är ett svar på de obefintliga lagar som gör att vuxna inte får kontakta barn i sexuellt syfte, så är det väl redan?

Dumpen och deras anhängare har en genomsnittlig väldigt låg IQ. Definition av lågutbildade whitetrash. Spyr lika mycket på dem som männen de sätter dit.

Patrik och hans alkoholiserade bihang är inget mer än sorgliga pengarkåta avskum som går igång på att lajva 14 åringar och förstöra liv. Allt eftersom deras egna liv är definitionen av haveri.
Citera
2023-01-06, 14:16
Medlem
Tycker faktiskt det är värre när en rektor som dagligen basar över skolbarn avslöjas som pedofil.

Per Nilsson, rektor för Ängskolan i Sundbyberg, har stängts av från sin tjänst. Anledningen är att han avslöjats av Dumpen.se när han försöker köpa sex av vad han tror är en minderårig flicka.

Per Nilsson började enligt egen utsago arbeta som lärare 1994 och var mellan år 2000 och 2002 sakkunnig på utbildningsdepartementet hos den dåvarande socialdemokratiska regeringen.

Så det finns pedofiler även bland sossarna.
Citera
2023-01-06, 14:33
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Patrik har nämnt att de aldrig inleder konversationerna, vilket de tydligen gjort i detta fallet. Förkastligt att skriva med en 14 åring men det Patrik och dumpen håller på med är brottsprovokation. Han har även nämnt att dumpen är ett svar på de obefintliga lagar som gör att vuxna inte får kontakta barn i sexuellt syfte, så är det väl redan?

Dumpen och deras anhängare har en genomsnittlig väldigt låg IQ. Definition av lågutbildade whitetrash. Spyr lika mycket på dem som männen de sätter dit.

Patrik och hans alkoholiserade bihang är inget mer än sorgliga pengarkåta avskum som går igång på att lajva 14 åringar och förstöra liv. Allt eftersom deras egna liv är definitionen av haveri.
Dumpen gör det Polisen borde göra..och kanske har de gjort mer nytta än dig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in