Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2023-01-07, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Andrew Tate kanske försöker göra så att alla hittar rätt väg ut från Matrixen.
Ja. Jag betraktar honom som en modern profet. Han är inte perfekt med allt han säger men när profeter dyker upp kommer fler och fler människor att avfärda dem. Och så småningom gå med honom för du kan inte förneka sanningen för alltid
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-01-07 kl. 17:21.
Citera
2023-01-07, 20:58
Medlem
Andrew Tate är en GTA-karaktär som på något sätt flydde in i verkligheten.
Citera
2023-01-11, 11:15
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UffeEdge
När jag var liten sa jag, mamma jag har inget att göra. Också hittade hon på nån sysselsättning. Mina föräldrar dog i en bilolycka för tio år sedan och nu är jag själv vuxen. Jag har inte längre någon att fråga vad jag ska göra som kan ge mig inspirerande idéer. I så fall blir det bara utifrån vad de tycker är skoj. Jag frågar mig själv och mina vänner men de vet inte mer än jag.
Alla väntar i princip bara på att dö. Ingen gör någonting av den enkla anledningen att det inte finns något som är värt att göra.
Det finns förvisso många undantag i folkmassan men dessa ser jag som jättebebisar som lever i sagor som bara går på repeat, eller så är de sysselsatta med "utmaningar" att lösa.
Jag har löst alla mina problem, konflikter och intriger vill inte skaffa mig nya bara för att få något att göra.
Jag kommit till en punkt där jag inte längre hittar något att göra. Vad gör man då? Vad gör ni som känner likadant?
Då är det äntligen dags att leva som det är tänkt att göra. Visst känns det ändå ganska meningslöst att i efterhand inse hur mycket tid man kastat bort på saker som egentligen inte hade någon större betydelse i livet?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in