Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-04-30, 01:32
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambelain

Det allra värsta jag var med om under mina år på hemtjänsten var något helt annat.
En gala tant tappade balansen, och jag försökte ta emot, och tog tag i hennes ena arm.
Huden där jag tog tag bara Gled Av ... precis som om du tänker dig en strumpa.
Jag höll fan på att svimma !!!
Tanten fick trösta Mig ... trots att det ju var Jag som hade "dragit loss/av hennes hud" ...

Ingen jävel hade varnat mig
Jösses , kan du förklara mer tydligt? Blev den skadad då eller var den redan så lös?
Citera
2023-04-30, 03:08
  #38
Medlem
zombie-nations avatar
De brukade ju göra bra jobb med påmålade ögon. De kunde färglägga snyggt med, även om man inte var död. Man ser ofta inte vem som är död om det är ett gruppfoto om de andra kunnat hålla sig riktigt stilla, annars ser man att det bara är liket som är skarp.
Citera
2023-04-30, 10:55
  #39
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skjutevapen
Jösses , kan du förklara mer tydligt? Blev den skadad då eller var den redan så lös?
Huden bara gled av, precis som om du har trätt en strumpa på din arm och du greppar om din handled och sen för handen upp och ner - då följer ju strumpan med, eller hur.

Så gjorde hennes hud också.
Den bara gled av.

Det brukade tydligen hända lite då och då förklarade hon, efteråt.

Det var som om en orm som ömsar skinn, och hennes hud hade blivit för gammal och blivit till ett löst skinn som satt liksom ovanpå.
Men undertill var det ju bara helt rött och vitt, inte med någon riktig hud alltså.


Hemskt var det iaf.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback