2023-05-09, 10:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoftigahenkrik
Fattar inte varför man inte nöjer sig med det trevliga vaginala sexet? Kan det vara så att röven känns bättre pga att paketet är mindre?

Nåväl vill man vara en bajspackare så får man.
I Jamaica är analsex förbjudet tänk alla fekaler och bakterier usch

Nej, jag vill i alla fall inte vara det så det är därför jag alltid sticker in ett finger först för att se att det så att säga inte finns en patron i loppet.
Citera
2023-06-15, 13:40
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoftigahenkrik
Fattar inte varför man inte nöjer sig med det trevliga vaginala sexet? Kan det vara så att röven känns bättre pga att paketet är mindre?

Nåväl vill man vara en bajspackare så får man.
I Jamaica är analsex förbjudet tänk alla fekaler och bakterier usch

Jag hade dille på det där att knulla en tjej i röven ett tag. Jag fick inte för frugan under många år men sen blev hon nyfiken och ville testa.
Ska tillägga att jag kollade mycket på analsex porr på den tiden. Seymore Butts och Alisha Klass var favoriten.

Fy fan vad besviken jag blev första gången. Var det inte bättre än så här?
Tajt att komma in såklart men sen som ett tomrum.
Det kan se rätt hett ut på porrfilm men nej, bara nej.
Överskattat, krångligt, och egentligen jävligt äckligt. Är ju ett hål för avföring.

En trång fitta är 100 gånger skönare.
Citera
2023-06-15, 13:49
Medlem
Drugglarns avatar
Om du stoppar in snasen i röven är du bisexuell, finns inget bögigare.

Jag fattar inte grejen, måste komma från porren tror inte många tjejer njuter av det så varför har det blivit en grej?

Om ni tröttnat på fitta och måste kladda med bajs har det gått utför tyvärr. Bortom räddning.
Citera
2023-06-15, 13:51
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Om du stoppar in snasen i röven är du bisexuell, finns inget bögigare.

Jag fattar inte grejen, måste komma från porren tror inte många tjejer njuter av det så varför har det blivit en grej?

Om ni tröttnat på fitta och måste kladda med bajs har det gått utför tyvärr. Bortom räddning.

Många tjejer njuter av det.
Är de också bögar då?
Citera
2023-06-15, 13:59
Medlem
Drugglarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Många tjejer njuter av det.
Är de också bögar då?

Porrskadade eller vill tillfredsställa mannen, tjejer är alltid på gränsen till lesbiska.
Citera
2023-06-15, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Porrskadade eller vill tillfredsställa mannen, tjejer är alltid på gränsen till lesbiska.

Du kan inte mycket…
Många tjejer/kvinnor älskar analsex och kommer hårt av det. Jag tar hellre ettan, men ändå blir kanske va 5-10:e knull i lucka nr 2.
Det är riktigt skönt för båda och en skön omväxling för båda.
Citera
2023-06-15, 21:23
Medlem
Drugglarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osten
Du kan inte mycket…
Många tjejer/kvinnor älskar analsex och kommer hårt av det. Jag tar hellre ettan, men ändå blir kanske va 5-10:e knull i lucka nr 2.
Det är riktigt skönt för båda och en skön omväxling för båda.

Smaken är tydligen som baken, det är som ett enda stort hålrum när du väl trängt igenom varför skulle det vara att föredra?

Jag tror att folk med liten penis föredrag 2:an
Citera
2023-07-27, 10:59
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Tja. Ibland kör jag analsex med min tjej. Det som har slagit mig är att det ibland kan upplevas lite bögigt eftersom det främst är bögar som har analsex. Men är det skillnad på att knulla en kille eller tjej i röven eller känns de typ samma?

Du får väl prova så vet du, jag tror nog inte att det är nån skillnad men jag har aldrig provat att köra killar så jag vet inte. Men jag gillar när jag får ta en brud i 2:an.
Citera
2023-07-29, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Varför skulle det mest vara bögar som knullar analt? Vad jag vet är det extremt vanligt med analsex mellan man och kvinna nu för tiden (och även förr innan kondomen fanns då man inte alltid ville göra någon gravid).

Känns och känns. Det känns säkert liknande rent fysiskt (har aldrig knullat en man i röven och skulle aldrig göra). Men det är ju fortfarande en helt annan grej. På samma sätt som att det säkert känns likadant att bli avsugen av en man som en kvinna. Det betyder inte att det är bögigt att bli avsugen av en kvinna bara för att både män och kvinnor har en mun.

Känns mest som det är personer som är osäkra på sin sexualitet/bisexuella som tycker att det är bögigt med analsex med kvinnor. För oss som är hetero så är det ju fullkomligt självklart att det är två helt olika saker, en kvinnas röv och en mans röv.
Ungefär som att en kvinna o en man har en mun då kysser man bägge..nä tvivlar på det.
Citera
2023-07-29, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag hade dille på det där att knulla en tjej i röven ett tag. Jag fick inte för frugan under många år men sen blev hon nyfiken och ville testa.
Ska tillägga att jag kollade mycket på analsex porr på den tiden. Seymore Butts och Alisha Klass var favoriten.

Fy fan vad besviken jag blev första gången. Var det inte bättre än så här?
Tajt att komma in såklart men sen som ett tomrum.
Det kan se rätt hett ut på porrfilm men nej, bara nej.
Överskattat, krångligt, och egentligen jävligt äckligt. Är ju ett hål för avföring.

En trång fitta är 100 gånger skönare.
Är gott o köra stenhårt med en 20cm dasse i röven.testa o skifta mellan hålen. Är gott med trång fitta men lika gott med trång röv framförallt om det är riktiga slynor där man kan mata dom stenhårt bakifrån o dom skriker efter gud hela tiden. Hade en sån i torsdags,,ses då o då..
Citera
2023-07-29, 09:00
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
En tanke jag aldrig funderat över då jag bara bryr mig om kvinnorövarna. Men jag kan tänka mig att kvinnoröven är mörare, den är ju större och mjukare och har bredare höfter iaf. Höfterna på kvinnan blir perfekta handtag som man kan hålla i och dra henne fram och tillbaka sedan kan man även byta hål enkelt så man kan säga att man har ett bredare vägval. Kvinnan är ju gjort för att bli knullad så, medans mannen inte är det.

Dessutom är det alltid en synd enligt gud att ha sex två män emellan. Att tänka på.

Det är även en synd att bedriva tidelag (enligt biblen allt annat än vaginalt sex), samt att spilla sin säd, så du får nog se till att hålla fig till fattar om du önskar vara gudsfruktig.
Citera
2023-07-29, 09:08
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Jag förstår mig verkligen inte mig på ni som tar den i röven, jag kan ta opiater under lite längre tider och då kan magen bli rätt så hård och när jag skall skita så är jag nästan säker på att jag skall dö eller att hela mitt anus skall spricka.
Jag brukar då tänka på homosexuella och brudar som gillar att få den i röven, för mig skall den bara ut en endaste gång och åt rätt håll som kroppen är byggd, men så finns det ni som tänder på det där och skall trycka upp den igen och sen ut igen och in med den igen och sen hålla på så där.
Det är fan helt jävla sjukt, ni är fan helt sjuka, jag är ändå då full med starka smärtstillande medel och ändå har jag så ont att jag inte vet vad jag skall ta mig till, svetten börjar rinna över hela kroppen och börjar känna att panikattacken inte är lång ifrån.
Jag trycker så hårt att jag tror att något blodkärl i huvudet skall sprängas och jag glömmer av att andas.
Lyckas jag inte få ut den så den ligger vid precis anusöppningen så får jag gå runt i lägenheten och hoppar runt för och få lite rotation på den och det gör så ont hela tiden att det inte går och tänka på något annat.
Den enda gången av timmes långa toalettbesöket som jag njuter är när korven lämnar min kropp, då är jag verkligen helt slut och helt våt av svett och tvingas lägga mig en stund för och vila upp mig.
Tanken att den korven skall in igen och att man skall göra om hela proceduren några gånger är ta mig fan helt sjukt, vad fan är det för fel på er!??????

Låter som att du borde testa att smörja med glid och mjuka upp en del med fingrarna innan. Att använda ett klyx för att mjuka upp fecalierns skulle nog underlätta det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in