2023-01-04, 18:47
Medlem
Laggiores avatar
Nog en mer mental än fysisk skillnad, då alla analer är olika vilket kön dom än sitter på.
Citera
2023-01-04, 18:51
Medlem
Man är nog lite smygbög om man har sådana tankar.
Citera
2023-01-04, 19:00
Medlem
NeoVains avatar
En tanke jag aldrig funderat över då jag bara bryr mig om kvinnorövarna. Men jag kan tänka mig att kvinnoröven är mörare, den är ju större och mjukare och har bredare höfter iaf. Höfterna på kvinnan blir perfekta handtag som man kan hålla i och dra henne fram och tillbaka sedan kan man även byta hål enkelt så man kan säga att man har ett bredare vägval. Kvinnan är ju gjort för att bli knullad så, medans mannen inte är det.

Dessutom är det alltid en synd enligt gud att ha sex två män emellan. Att tänka på.
Citera
2023-01-04, 19:42
Medlem
Trakessons avatar
Varför skulle det vara bögigt att knulla en tjej där bak? Är du fjorton år eller?

Jag har ingen egen erfarenhet av killknull men kan tänka mig att det känns likadant oavsett om det är en kille eller tjej, men psykologiskt skulle det nog upplevas olika om man är heterosexuell. Jag är inte homofob men skulle inte vilja knulla en kille för även om det objektivt kanske skulle vara skönt skulle det samtidigt vara avtändande.
Citera
2023-01-06, 08:41
Medlem
Mogaku-sans avatar
Är väl ändå skillnad på att knulla en tjej i rumpan mot att böga sig med en kille?
Citera
2023-01-17, 15:59
Medlem
Jag älskar attt knulla tjej i röven. Men tror inte jag skulle gilla att knulla en man. Säkert skönt men åsynen skulle jag inte gilla. Skulle hällre bli knullad isf.
Citera
2023-01-23, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laggiore
Nog en mer mental än fysisk skillnad, då alla analer är olika vilket kön dom än sitter på.

Tjejer har ju bredare och dallrigare rövar än killar så en tjej borde kännas slappare än en kille att knulla. Har dock inte gjort någon studie i detta och vill inte göra det heller eftersom jag är hetero.
Citera
2023-01-23, 09:38
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Tjejer har ju bredare och dallrigare rövar än killar så en tjej borde kännas slappare än en kille att knulla.

Har inte killar mer rövsmör, vilket borde jämna ut skillnaderna?

/VV
Citera
2023-01-23, 09:52
Medlem
Laggiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Tjejer har ju bredare och dallrigare rövar än killar så en tjej borde kännas slappare än en kille att knulla. Har dock inte gjort någon studie i detta och vill inte göra det heller eftersom jag är hetero.

Även om röven dallrar så sitter ju analen på sin plats. Jag tänkte mer på hur analen känns inuti, för där är alla olika.
Citera
2023-05-08, 20:19
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Har inte killar mer rövsmör, vilket borde jämna ut skillnaderna?

/VV

Kan bekräfta detta.
Citera
2023-05-08, 20:51
Medlem
TheNightTrippers avatar
Jag förstår mig verkligen inte mig på ni som tar den i röven, jag kan ta opiater under lite längre tider och då kan magen bli rätt så hård och när jag skall skita så är jag nästan säker på att jag skall dö eller att hela mitt anus skall spricka.
Jag brukar då tänka på homosexuella och brudar som gillar att få den i röven, för mig skall den bara ut en endaste gång och åt rätt håll som kroppen är byggd, men så finns det ni som tänder på det där och skall trycka upp den igen och sen ut igen och in med den igen och sen hålla på så där.
Det är fan helt jävla sjukt, ni är fan helt sjuka, jag är ändå då full med starka smärtstillande medel och ändå har jag så ont att jag inte vet vad jag skall ta mig till, svetten börjar rinna över hela kroppen och börjar känna att panikattacken inte är lång ifrån.
Jag trycker så hårt att jag tror att något blodkärl i huvudet skall sprängas och jag glömmer av att andas.
Lyckas jag inte få ut den så den ligger vid precis anusöppningen så får jag gå runt i lägenheten och hoppar runt för och få lite rotation på den och det gör så ont hela tiden att det inte går och tänka på något annat.
Den enda gången av timmes långa toalettbesöket som jag njuter är när korven lämnar min kropp, då är jag verkligen helt slut och helt våt av svett och tvingas lägga mig en stund för och vila upp mig.
Tanken att den korven skall in igen och att man skall göra om hela proceduren några gånger är ta mig fan helt sjukt, vad fan är det för fel på er!??????
Citera
2023-05-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Varför skulle det mest vara bögar som knullar analt? Vad jag vet är det extremt vanligt med analsex mellan man och kvinna nu för tiden (och även förr innan kondomen fanns då man inte alltid ville göra någon gravid).

Känns och känns. Det känns säkert liknande rent fysiskt (har aldrig knullat en man i röven och skulle aldrig göra). Men det är ju fortfarande en helt annan grej. På samma sätt som att det säkert känns likadant att bli avsugen av en man som en kvinna. Det betyder inte att det är bögigt att bli avsugen av en kvinna bara för att både män och kvinnor har en mun.

Känns mest som det är personer som är osäkra på sin sexualitet/bisexuella som tycker att det är bögigt med analsex med kvinnor. För oss som är hetero så är det ju fullkomligt självklart att det är två helt olika saker, en kvinnas röv och en mans röv.

Fattar inte varför man inte nöjer sig med det trevliga vaginala sexet? Kan det vara så att röven känns bättre pga att paketet är mindre?

Nåväl vill man vara en bajspackare så får man.
I Jamaica är analsex förbjudet tänk alla fekaler och bakterier usch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in