2023-01-03, 11:07
Medlem
Jag har alltid älskat hardcore porr och hardcore sex IRL och allt som har med det att göra. Det gör mig riiiktigt kåt.
För nån månad sen var jag lite nyfiken på golden showers, har hört om dom jag vet vad det är jag har sett nån förut men aldrig blivit kåt av det. Men av nån anledning kännde jag tvånget att kolla på en så jag satte på en video scenen kommer och 6-7 män stog och pissade på* tjejen i hennes mun överallt, och jag skämms nästan att säga det men fyfan vad hett de va. Dedär är en helt ny nivå a degrading jämfört med den BDSM jag brukar kolla på. Efter denhär upptäckten om mig själv så blev jag väldigt nyfiken, vad mer gör mig kåt som jag inte vet om? Jag vill ju veta allt, så min slutsats är att hitta nån hemsida, chattrum, forum elr community. Kan någon hör nån sån sida?
Citera
2023-01-03, 12:10
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Vad är det som är sexigt med golden showers? Jag förstår inte..
Citera
2023-01-03, 12:23
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlnextdoor751

Jag misstänker att det är för att det är det där lite förbjudna, men ändå så är kiss inte något som är farligt eller så. Du kan dricka kiss i mängder utan att det blir knepigt.

För de som gillar att bli förnedrade eller att förnedra så kan jag tänka mig att det är perfekt. Tänk att du tänder på att förnedra någon. Då borde det ju vara skönt att få pissa någon i ansiktet och säga till hen att svälja ditt kiss.

Däremot så skulle jag nog inte beskriva det som något "sexigt".
Citera
2023-01-03, 13:03
Medlem
synthboegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlnextdoor751
Det är väl förnedringen han känner när han fantiserar om att män kissar på honom och han låter det ske.
Citera
2023-01-03, 13:16
Medlem
CockWitchs avatar
Det är nice när tjejer pissar eller squirtar på kuken. Se piss strålen. Sexigt.
Citera
2023-01-03, 13:23
Medlem
Du tycker om kiss??
Citera
2023-01-03, 18:02
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.fukk12
Jag har alltid älskat hardcore porr och hardcore sex IRL och allt som har med det att göra. Det gör mig riiiktigt kåt.
För nån månad sen var jag lite nyfiken på golden showers, har hört om dom jag vet vad det är jag har sett nån förut men aldrig blivit kåt av det. Men av nån anledning kännde jag tvånget att kolla på en så jag satte på en video scenen kommer och 6-7 män stog och pissade på* tjejen i hennes mun överallt, och jag skämms nästan att säga det men fyfan vad hett de va. Dedär är en helt ny nivå a degrading jämfört med den BDSM jag brukar kolla på. Efter denhär upptäckten om mig själv så blev jag väldigt nyfiken, vad mer gör mig kåt som jag inte vet om? Jag vill ju veta allt, så min slutsats är att hitta nån hemsida, chattrum, forum elr community. Kan någon hör nån sån sida?

Jag har också en fetisch på urin. Men det är är ändå lite sexualiserat att kissa med tanke på att det handlar om könsorganet.
Citera
2023-01-03, 18:59
Medlem
Det är verkligen mest om förnedringen för mig, att se henne bli behandlad som en strumpa dom kom i ist för en männsika. blir kåt bara jag tänker på det
Citera
2026-05-29, 18:52
Medlem
Självklart kan det handla mycket om förnedring men det behöver inte göra det. Jag har aldrig pissat på min fru men däremot pissar hon ofta på mig. Älskar piss. Bästa är direkt på morgonen i duschen, frugan står över mig med ena benet på kanten och jag sitter under, kåt som fan, slickar hennes feta fitta och låter henne pissa mig i munnen och ansiktet. Koncentrerat gult piss.. sedan vänder jag henne och kör in kuken och knullar, älskar att knulla i pissdoften. Kan ha att göra med att vi båda är ganska perversa och gillar snuskigt sex, älskar tex när hon rider mig och spottar mig i munnen samtidigt. Älskar också kraftiga dofter från hennes kön, armhålor fötter osv. Men piss är en favorit helt klart. Blir kåt bara jag tänker på smaken av piss i munnen. Skulle gärna haft 5-6 överviktiga kvinnor pissa på mig samtidigt med sina stinkande svettiga fittor, helst orakade
Citera
2026-05-30, 02:45
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Tror man måste skilja mellan "få" och "ge" wet - två helt olika dynamiker.
Citera
2026-06-04, 14:51
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havoc-hound
Självklart kan det handla mycket om förnedring men det behöver inte göra det. Jag har aldrig pissat på min fru men däremot pissar hon ofta på mig. Älskar piss. Bästa är direkt på morgonen i duschen, frugan står över mig med ena benet på kanten och jag sitter under, kåt som fan, slickar hennes feta fitta och låter henne pissa mig i munnen och ansiktet. Koncentrerat gult piss.. sedan vänder jag henne och kör in kuken och knullar, älskar att knulla i pissdoften. Kan ha att göra med att vi båda är ganska perversa och gillar snuskigt sex, älskar tex när hon rider mig och spottar mig i munnen samtidigt. Älskar också kraftiga dofter från hennes kön, armhålor fötter osv. Men piss är en favorit helt klart. Blir kåt bara jag tänker på smaken av piss i munnen. Skulle gärna haft 5-6 överviktiga kvinnor pissa på mig samtidigt med sina stinkande svettiga fittor, helst orakade
..och där fick jag en resning som heter duga
Citera
2026-06-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
..och där fick jag en resning som heter duga

Härligt. Gillar du piss också?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera