2023-01-03, 03:03
Medlem
Bob-Dylans avatar
Ursula är bra jävla äcklig alltså.
Diktator som gör som hon behagar eller?
Ungefär som att hennes man är en vaccinprånglare, var lämpligt här för ett tag sen.
Rensa ut träsket ur EU eller ännu bättre lämna skitet !
Citera
2023-01-03, 04:11
Medlem
Hur var Ursulas inställning i vargfrågan innan hennes ponny blev vargdödad?
Citera
2023-01-03, 04:47
Medlem
Don't mess with the kommunistpampar. Hon måste företräda den egna grisfarmens intressen, jag menar häststallets.
Citera
2023-01-03, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Don't mess with the kommunistpampar. Hon måste företräda den egna grisfarmens intressen, jag menar häststallets.

Ursula har inte langre skyddsstatus, fritt fram att skjutas, denna korrupta skit
Citera
2023-01-03, 06:43
Medlem
Får gaska upp sig , och passa på att byta upp sig.. Rid Hingst ...
Citera
2023-01-03, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
You cant make this up:

https://twitter.com/SvD/status/1609990346108280837

Finns det egentligen någon gräns för hur självcentrerade politiker i EU är och att de bara ser till det egna?
och varför kunde inte vargjävlen hoppat på ponnyn tidigare, så hade vi kanske sluppit åtminstone en del av vargplågan?

Idiotplågan är ett större problem, och du tillhör plågan.
Citera
2023-01-03, 07:49
Medlem
CassandraCs avatar
Vi måste lämna det sjunkande skeppet EU, dessa politiker är helt verklighetsfrånvända och tänker bara på sig själva
Citera
2023-01-03, 08:09
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Så är det alltid. Det ska påverka dem själva innan något händer.

Vargar ska skyddas, men inte löpa amok. Tror de flesta håller med om det, förutom de som vill döda alla iofs
Vad är utmärkande för en varg som löper amok?
Citera
2023-01-03, 08:40
Medlem
redrik.feinfeldts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Nästan så man hoppas hennes barn blir angripna av afrikanska flyktingar, så även deras skyddsstatus ses över i Europa.
Du ska nog inte överskatta kvinnlig logik, att skydda sin egen avkomma verkar inte stå speciellt högt på västerländska kvinnors agenda. Att göra hund av varg är inte riktigt samma sak som att göra människa av vilden på ett civilicerat vis. Utan då får man offra sin egen avkomma och sina förfäders slit, finns inga genvägar. Men antar att djur har högre skyddsvärde än människor i dessa kretsar.
Citera
2023-01-03, 09:29
Medlem
Benny98s avatar
Det bekräftar bara vad alla vi andra redan har vetat. Det är gulligt med rovdjur så länge konsekvenserna bara drabbar några efterblivna lantisar. Men jävlar i mig om min egendom eller mina anhöriga kommer till skada, då ska vi utrota skiten. I alla fall om det är nära Stockholm (valfri storstad).
Citera
2023-01-03, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Du hatar och vill döda vargarna. Vi förstår. Behövs ingen vägg av text
Stilicho bemödar sig att skriva ett genomtänkt inlägg och du svarar med att skita på dig så vi alla måste känna stanken. Tack för att du gör forumet lite lite sämre.
Citera
2023-01-03, 10:19
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passadhi
Stilicho bemödar sig att skriva ett genomtänkt inlägg och du svarar med att skita på dig så vi alla måste känna stanken. Tack för att du gör forumet lite lite sämre.

Inte bara ett genomtänkt inlägg.
Ett otroligt genomtänkt och bra inlägg.
Sedan kommer det in några pajasar så klart, som inte verkar fatta något.

Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Finns det egentligen någon gräns för hur självcentrerade politiker i EU är och att de bara ser till det egna?

Vad tänker du nu efter att ha läst Stilichos inlägg?

/VV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in