2022-12-31, 16:48
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Menade fliken "nya inlägg".
Uppfattade "nya inlägg" som senaste nya inlägg till en befintligt tråd.
För vad annars är "nya inlägg"?
Inte är nya inlägg ny tråd.

Ja, och som Chantre skriver ovan så tar det bara nån minut innan de är borta från nya inlägg (beroende på att det kommer nya inlägg...)
Citera
2022-12-31, 16:49
Medlem
najass avatar
Rubrik ändrad från:; senaste inlägg

/mod
Citera
2022-12-31, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Ja, och som Chantre skriver ovan så tar det bara nån minut innan de är borta från nya inlägg (beroende på att det kommer nya inlägg...)
Ok, förstår.
Jag är kanske narcissist och trodde mina gudsgåva-inlägga är guldägg.
Citera
2022-12-31, 16:55
Medlem
Citat:
Ok, förstår.
Jag är kanske narcissist och trodde mina gudsgåva-inlägga är guldägg.
Fast lite halvtaskiga förklaringar ni har.
Skrev några vettiga inlägg för kanske 6 timmar sen och då var det inget trängsel i trådar så eran förklaring är bullshit.
Armbrytning nästa.
Citera
2022-12-31, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Säkerligen bara 5-15 minuter från att ett inlägg har postats som det ramlar ur listan, beroende på hur hög forumaktiviteten är eller aktiviteten i just den tråd hen har postat i.
Skrev mina inlägg för 6 timmar sen och ingen trängsel då.
Citera
2022-12-31, 17:28
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Menade fliken "nya inlägg".
Uppfattade "nya inlägg" som senaste nya inlägg till en befintligt tråd.
För vad annars är "nya inlägg"?
Inte är nya inlägg ny tråd.
Som sagt skrev några väldigt relevanta inlägg i en tråd, 3 st t o m, och man hoppas att dessa inlägg hamnar i "nya inlägg" men nej, är ju så att man själv vill ha snabb respons på sina inlägg.

"Nya inlägg" är alla nya inlägg på forumet i alla forumdelar sammantaget.

Med den inläggsfrekvens det är för närvarande så tar det 20 minuter att trilla ur listan.
Citera
2022-12-31, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
"Nya inlägg" är alla nya inlägg på forumet i alla forumdelar sammantaget.

Med den inläggsfrekvens det är för närvarande så tar det 20 minuter att trilla ur listan.
Ok, förstår. Dock lite konstigt att vissa inlägg aldrig hamnar där hur sekundsnabba de än är.
Mina inlägg var skrivna tidig eftermiddag och ingen trängsel alls utan några skitkommentarer ramlade in där i "nya inlägg".
Jag har svårt att tro på din förklaring. Kanske dags att rensa bland moderatorer som verkar ha en oneutral agenda?
Citera
2022-12-31, 18:12
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Mina inlägg tycker jag var viktiga och releventa, skrivna kanske 5 timmar sen men tydligen inte vettiga av någon anledning.
Så som jag ser det är det mer värdefullt om någon hugger på och citerar något jag skrivit än att hamna i en lista som jag ändå inte har någon koll på.
Citera
2022-12-31, 18:15
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Säkerligen bara 5-15 minuter från att ett inlägg har postats som det ramlar ur listan, beroende på hur hög forumaktiviteten är eller aktiviteten i just den tråd hen har postat i.
Exakt, ibland går det undan, speciellt om något exceptionellt hänt som drar mer intresse från pöbeln.
Citera
2022-12-31, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Så som jag ser det är det mer värdefullt om någon hugger på och citerar något jag skrivit än att hamna i en lista som jag ändå inte har någon koll på.
Är väl så, men irriterande när någon initierar en tråd och man skriver själv några seriösa inlägg som sedan drunknar i allmänna FB-pisset.
Kanske dags att lämna det här stället.
Citera
2022-12-31, 18:31
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Är väl så, men irriterande när någon initierar en tråd och man skriver själv några seriösa inlägg som sedan drunknar i allmänna FB-pisset.
Jo, den tanken har föresvävat mer än en gång när man ser de trådar som startas/hamnar högt i den listan.
Även om man skrivit, i eget tycke ett gäng seriösa inlägg så är det ju inte säkert att den gemene läsaren är av samma åsikt och tråden för den anledningen rasar i listan. Speciellt om ingen hugger på vad man skrivit.
Citera
2022-12-31, 18:33
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Fast i och med vårat tjötande så låg den här tråden som tvåa i listan så hoppet lever trots allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in