2022-12-31, 00:06
Medlem
PhantomHoes avatar
Tjena Flashback!

Tog slut med tjejen för ca 2 månader sedan, hon verkar ha levt livet och haft det kul, kul för henne antar jag. Men nu är det så att jag ska flytta iväg och plugga och det är min tur att ha det kul.

Märkte att hon har blockat mig på facebook av alla ställen och undrar varför fan hon gjort detta? Hon har inte blockat mig på Instagram eller liknande.

Kan det vara så att hon har fått nys och min framgång och inte ”tål” att se på facebook att jag flyttat och pluggar, ksk relationsstatus eller så, i bion då. Men inte blockat på Instagram så att jag ska kunna se hennes ”fantastiska” liv?

Förstår mig inte på detta, hon använde inte ens Facebook och jag har aldrig kontaktat henne där.

Varför har hon gjort detta?
Citera
2022-12-31, 00:10
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomHoe
Tjena Flashback!

Tog slut med tjejen för ca 2 månader sedan, hon verkar ha levt livet och haft det kul, kul för henne antar jag. Men nu är det så att jag ska flytta iväg och plugga och det är min tur att ha det kul.

Märkte att hon har blockat mig på facebook av alla ställen och undrar varför fan hon gjort detta? Hon har inte blockat mig på Instagram eller liknande.

Kan det vara så att hon har fått nys och min framgång och inte ”tål” att se på facebook att jag flyttat och pluggar, ksk relationsstatus eller så, i bion då. Men inte blockat på Instagram så att jag ska kunna se hennes ”fantastiska” liv?

Förstår mig inte på detta, hon använde inte ens Facebook och jag har aldrig kontaktat henne där.

Varför har hon gjort detta?
Slut för två månader sen, who gives a fuck idag? Varför bryr du dig?
Citera
2022-12-31, 00:11
Medlem
Hur fan ska vi veta det?
Citera
2022-12-31, 00:12
Medlem
PhantomHoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Slut för två månader sen, who gives a fuck idag? Varför bryr du dig?
Nej bryr mig inte speciellt mycket men sprang på henne, undrar varför hon gjort detta. Får inte ordning på logiken.
Citera
2022-12-31, 00:13
Medlem
PhantomHoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godmanskap
Hur fan ska vi veta det?
Klart ni inte VET men får inte ihop logiken i det, tänkte ifall ni kunde komma på någon anledning blocka någon på JUST Facebook som hon knappt använde.
Citera
2022-12-31, 00:15
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Nej bryr mig inte speciellt mycket men sprang på henne, undrar varför hon gjort detta. Får inte ordning på logiken.
Varför tror du det behöver finnas logik? Saker händer, folk gör saker, folk är korkade.
Märklig frågeställning, att bli blockad på ett ointressant medium av någon man inte längre är intresserad av och starta en tråd på ett annat medium ...
Vad vill du höra, liksom ..?
Citera
2022-12-31, 00:16
Medlem
anothes avatar
Citat:
Kanske hon inte kommit till instagram osv. än ? Kanske hon har annat att tänka på än "sociala media" ?
Citera
2022-12-31, 00:18
Medlem
PhantomHoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Varför tror du det behöver finnas logik? Saker händer, folk gör saker, folk är korkade.
Märklig frågeställning, att bli blockad på ett ointressant medium av någon man inte längre är intresserad av och starta en tråd på ett annat medium ...
Vad vill du höra, liksom ..?
Nä fan antar du har rätt
Citera
2022-12-31, 00:22
Medlem
Wretch32s avatar
Hon vill gå vidare med sitt liv.

Antingen så har hon träffat någon ny och inte vill att du ska behöva se det.

Eller så vill hon inte behöva se dig längre och bli påmind om mestadels era dåliga stunder.

Det är såhär majoriteten av tjejerna brukar göra när det tar slut.

Dom vill glömma så fort som möjligt och gå vidare.

BONUS:
I slutändan så kommer faktiskt ditt ex även hjälpt dig att glömma henne snabbare & gå vidare med ditt liv.

Så inom 6 månader så kommer du att tacka henne, jag garanterar det😉
Citera
2022-12-31, 00:40
Medlem
Juneauxs avatar
Varför är du inne och stalkar ditt ex är väl en bättre fråga du kan ställa till dig själv
Citera
2022-12-31, 09:35
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2022-12-31, 11:26
Medlem
Bravess avatar
Man blockar folk man inte vill ha med att gora langre, dvs hon vill inte ha med dig att gora. Facebook ar ganska privat for de flesta, medan Instagram ar mer publikt och ett stalle dar man vill synas och ha manga foljare. Sa det later rimligt att hon blockat dig pa Facebook.

Kan aven vara sa att hon helt enkelt traffat en ny karlek och inte vill ha ex i vannerlistan. Blocka och ga vidare, typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in