2022-12-30, 17:42
Medlem
olasvenssons avatar
Einar verkar vara en hyvens kille och nationalist. Han hörs i poddar. Han är författare. Ibland dyker han upp i videos på YouTube. Han hade en ex fru vars familj kommer från Gotland. Jag får inte riktigt grepp om Einar. Han är lite grann en smilfink. Ibland kan det också komma över mig att han är lite korkad.

Vad har Einar för skelett i garderoben?

Skvaller om Einar?

Annat?
Citera
2022-12-30, 18:15
Medlem
Kennethkvartings avatar
Jag har inget skvaller, men han var med på dekonstruktiv kritik med Aron Flam, väl värt en lyssning, jag tror han har växt upp i Portugal bland annat.
Citera
2022-12-30, 18:19
Medlem
Einar Askestad, född 22 mars 1964 i Kalix, är en svensk författare.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Einar_...f%C3%B6dd,4%5D.
Citera
2022-12-30, 18:19
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Einar verkar vara en hyvens kille och nationalist. Han hörs i poddar. Han är författare. Ibland dyker han upp i videos på YouTube. Han hade en ex fru vars familj kommer från Gotland. Jag får inte riktigt grepp om Einar. Han är lite grann en smilfink. Ibland kan det också komma över mig att han är lite korkad.

Vad har Einar för skelett i garderoben?

Skvaller om Einar?

Annat?
Han är då absolut ingen smilfink på twitter, väldigt rak och inte rädd för att delge sin uppfattning till politiker, journalister och kulturlösker bland andra.
Citera
2022-12-30, 21:34
Medlem
Fickludds avatar
En begåvad och intressant herre, uppväxt i Portugal. Förekommer bl a hos Swebbtv.
Citera
2023-08-11, 15:00
Medlem
Yayois avatar
Han förekommer hos pro-ryska och högerextrema Swebbtv, är kulturchef på Epoch Times och han har dessutom tydligen belönats av Svänska Akademin flertalet gånger. Senaste gången verkar ha varit 2018 då han fick stipendium ur Stina och Erik Lundbergs stiftelse.

Jag hade dock själv aldrig hört talas om människan förrän nyss då han dök upp på twitter så jag sökte alltså lite och hamnade därefter hos både Swebbtv och Svänska Akademin. Att han jobbar på Epoch Times framgår i twitterbion. Han verkar hata både muslimer och bögar oxå om man ser till hans tweets.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in