2022-12-30, 16:28
Medlem
DocXs avatar
Som rubriken. Jag ringer 072-4002424 och vill sen komma till ett publikt forum. Vad trycker jag då? Jag vill t.ex till "Killar pratar med killar".
Citera
2022-12-30, 16:31
Medlem
Är du seriös? Vem fan använder sånthär skit 2022????

Ring o tryck olika val och testa dig fram. Vill du böga dig finns det förövrigt gratisappar du kan använda tex grindr..
Citera
2022-12-30, 16:52
Medlem
DocXs avatar
Det är helt naturligt att var bög. Om ni inte är det själva, gläds istället! Det blir fler tjejer över åt er!

Jag tycker det ör lite schysst med Heta Linjen-nostalgin och skulle visa en kompis det. Det är alltså linjen24:as Suoerforum jag undrar över. Hur man kommer till de publika rummen?

Så om någon vet och vill berätta blir jag jätteglad! Om någon bara vill kalla mig för bögjävel blir jag ingenting.
Citera
2022-12-30, 17:00
Medlem
DocXs avatar
Tänkte fråga bögar här istället. Men du har ju redan svarat och verkar vara lite korkad.
Så jag gjorde research på annat sätt, eftersom det bara verkar finnas dumma bögar här. Jag frågade SMARTA bögar!

Man trycker "6666" nä man kommit fram på grundnumret, sen en *. Då bläddrar man genom rummen.

Ha en härlig liten bögkväll!
Citera
2022-12-30, 17:11
Avstängd
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocX
Det är helt naturligt att var bög. Om ni inte är det själva, gläds istället! Det blir fler tjejer över åt er!

Jag tycker det ör lite schysst med Heta Linjen-nostalgin och skulle visa en kompis det. Det är alltså linjen24:as Suoerforum jag undrar över. Hur man kommer till de publika rummen?

Så om någon vet och vill berätta blir jag jätteglad! Om någon bara vill kalla mig för bögjävel blir jag ingenting.
Jag menade inte att förolämpa bögar när jag kallade dig jävla bögjävel. Jag har bara bra erfarenhet av bögar som jag träffat IRL.
Citera
2022-12-30, 17:12
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocX
Tänkte fråga bögar här istället. Men du har ju redan svarat och verkar vara lite korkad.
Så jag gjorde research på annat sätt, eftersom det bara verkar finnas dumma bögar här. Jag frågade SMARTA bögar!

Man trycker "6666" nä man kommit fram på grundnumret, sen en *. Då bläddrar man genom rummen.

Ha en härlig liten bögkväll!
Det var längesedan jag ringde något öppet forum eller liknande, men finns det obögiga rum också nu för tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in