• 3
  • 4
2022-12-29, 09:25
Medlem
På tiden att det sluddrande fläskhuvudet lägger av.
Citera
2022-12-29, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Aldrig hört talas om honom.
Weird flex att ha legat och sovit under en sten i över 40 år och aldrig sett nyheterna på tv eller läst en tidning.

OnT så var det några år sen jag såg gubben sist men har hört att det gått utför med kvaliteten så att säga på senare år, så det är väl dags.
Citera
2022-12-29, 11:37
Medlem
WitchcultTodays avatar
Helt ärligt missat att han ens var kvar. Visste ej det. Då man mest läser nyheter.

Men ändå - vad trist. Den rösten, den karln och en hel era går i graven, känns det som.

Fast nu förtjänar väl gubben lite lugn och ro.
Citera
2022-12-29, 12:11
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmox
https://www.expressen.se/noje/bengt-...a-efter-32-ar/

I 32 år har man följt Bengt Magnusson som nyhetsuppläsare, i morgonsoffan eller något annat program han lett under sin tid på TV4. Ikväll gör han sin sista nyhetsuppläsning på TV4 nyheterna och jag måste säga att det känns vemodigt att han ska sluta, han är lite av ett original faktiskt.

Jag kommer verkligen att sakna honom, hur känner ni över att Mr TV4 slutar?

Äntligen !

Gubben är 73 år. Vem fan jobbar ( som anställd ) tills man är över 70 ?
Bara en narcissist klamrar sej fast så länge, typiskt media personer.
Dom dör inombords bara vid tanken på att inte synas i rutan.
Han skall ägna sig åt familjen säger han. Dottern är väl över 40 år och barnbarn snart tonåringar ?
Citera
2022-12-29, 12:22
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Hans catch phrase var ju "Är det ditt slutgiltiga svar?"
Jo visst tusan minns jag det nu när jag blivit påmind. Men när han dykt upp i nåt sammanhang så har det varit SOS Alarm som hängt kvar i huvudet. Jakten på den röda rubinen med. Det var faktiskt bra.
Citera
2022-12-29, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmox
https://www.expressen.se/noje/bengt-...a-efter-32-ar/

I 32 år har man följt Bengt Magnusson som nyhetsuppläsare, i morgonsoffan eller något annat program han lett under sin tid på TV4. Ikväll gör han sin sista nyhetsuppläsning på TV4 nyheterna och jag måste säga att det känns vemodigt att han ska sluta, han är lite av ett original faktiskt.

Jag kommer verkligen att sakna honom, hur känner ni över att Mr TV4 slutar?

Usch för Henrik Alsterdal, nu kommer det väll komma nån neger eller ytterligare en bög till tjänsten
Citera
2022-12-30, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Helt ärligt missat att han ens var kvar. Visste ej det. Då man mest läser nyheter.

Men ändå - vad trist. Den rösten, den karln och en hel era går i graven, känns det som.

Fast nu förtjänar väl gubben lite lugn och ro.

Sluta med det! Varför Sverige ser ut som det gör och varför ni har de skruvade åsikter som ni har, beror just på er ni alla som "läser nyheter". Ni blir ju indoktrinerade precis varje dag, era miffon.
Citera
2022-12-31, 22:37
Medlem
Varför skriven nån jävla idiot "syster Jones" så jävla nedlåtande om Bengt Magnusson?? Vad fan har han gjort dig? Är du släkt med honom eller vad? Du borde be om ursäkt. Jävla elak fan!!!
Citera
2023-08-13, 19:18
Medlem
BENGT!! Vad glad jag blir att se honom.
Citera
2024-08-01, 14:59
Medlem
fellowvessels avatar
Jag hörde att han råkat ut en för en rejäl whiplash skada häromdan, så kan det gå.
jävligt ovanlig röst hade han.
Citera
2025-10-06, 12:21
Medlem
julaftonsnartigens avatar
Bengt Magnusson gör comeback i TV3.
– Jag hoppas att tittarna uppskattar att få höra min röst igen säger 74 åringen.

https://www.expressen.se/noje/tv-och...ck-i-ny-kanal/
Citat:
Han kommer att vara berättarröst i TV3:s och Viaplays
nya satsning ”Gruvan”, som har premiär 27 oktober.
Senast redigerad av julaftonsnartigen 2025-10-06 kl. 12:24.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in