2006-07-20, 13:25
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evhaj7
Känns som ett jävla slöseri alltså. Varför inte bara köra i bong? Körde igår morse det lilla jag hade kvar, typ 0.3 g. Riktigt jävla bäng blev jag

Lyxiga muffins må jag säga! Men ni kanske har råd?

det är ju inte direkt så att man bakar 2 gånger per dag, jag ser det mer som ett lyxrus, när man vill göra något speciellt en fin dag eller kväll. Och jag menar 100kr är väll inte så farligt för ett 6 timmars rus? och det är väll max pris för bak, man behöver säkert inte lägga ut mer en 50-70kr
2006-07-20, 20:13
Medlem
Smält det i smör eller annat fett innan ni äter det, annars tar inte kroppen upp allt, sen är det bara att använda smöret som vanligt när man bakar.
2006-07-20, 20:31
Bannlyst
Beror helt på hur mycket man äter, Jag och några vänner meckade ner 10g, 2g var i smör och delade upp och byggde oboy av det. Jag har då aldrig varit så väck i hela mitt liv. Inte ens när jag rökte så jag spydde så va det inte ens i närheten. Så att äta kan vara bra mycket mer intensivt än att röka. Förutom att när man äter det så smakar det skit och man blir inte stenad föränns 30-90min efter intag, Men då har man ju holken i handen under tiden.
Våran "tripp" höll i sig i 4-5 timmar. Så nå slöseri är det inte, jag tycker snarare att det är slöseri att röka det numer.
2006-08-02, 21:42
Medlem
haallåå

hur lång tid skulle det ta att de löser upp sej i magen då ? när man röker så är man ju bäng efter några minuter bara
2006-08-02, 22:16
Medlem
tjena!

ifall man gör hasch-kaffe, tycker ni man ska använda nåt smör
eller nåt då eftersom thc:t binder sig till fet? eller går det finfint ändå?

ha d!
2006-08-02, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av välling
tjena!

ifall man gör hasch-kaffe, tycker ni man ska använda nåt smör
eller nåt då eftersom thc:t binder sig till fet? eller går det finfint ändå?

ha d!

Kaffe med smör i låter sådär, jag röker nog fan hellre det då. Fyfan. Ju mer jag tänker på det. Kan ni inte riktigt se de små fettpärlorna ovanpå den svarta ytan?

Inget som känns särskilt lockande för mej iaf, men vissa gör ju allt för att bli bänga

No offence given and none taken, I hope

/SS
2006-08-02, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
Kaffe med smör i låter sådär, jag röker nog fan hellre det då. Fyfan. Ju mer jag tänker på det. Kan ni inte riktigt se de små fettpärlorna ovanpå den svarta ytan?

Inget som känns särskilt lockande för mej iaf, men vissa gör ju allt för att bli bänga

No offence given and none taken, I hope

/SS

haha jo det är sant! kom på det med nu att det kanske inte är allt för gott

men funkar det utan smör eller nåt i kaffe? älskar att dricka kaffe när man är bäng så det hade ju varit dubbelt upp!

ha d!
2006-08-02, 22:27
Bannlyst
Citat:
haha jo det är sant! kom på det med nu att det kanske inte är allt för gott

men funkar det utan smör eller nåt i kaffe? älskar att dricka kaffe när man är bäng så det hade ju varit dubbelt upp!

ha d!

men vad sägs om en chokladmuffin, eller 3, med brass i, och en kopp kaffe till det?

Kaffe är väldigt "fylligt och intensivt" när man är bäng, eller så upplever jag det iaf

Men choklad däremot, det är nästan så att det är obeskrivligt. Ett universum av smaker som är så starka och intensiva så man inte märker av nåt annat just då, man blir liksom inne i smakupplevelsen, det är trevligt

/SS
2006-08-02, 22:40
Medlem
Citat:
men vad sägs om en chokladmuffin, eller 3, med brass i, och en kopp kaffe till det?

Kaffe är väldigt "fylligt och intensivt" när man är bäng, eller så upplever jag det iaf

Men choklad däremot, det är nästan så att det är obeskrivligt. Ett universum av smaker som är så starka och intensiva så man inte märker av nåt annat just då, man blir liksom inne i smakupplevelsen, det är trevligt

/SS

den kombon hade varit helt kanon ju! och spela nåt spel eller musik till är helt himmelskt!

jag gillar att röka en joppe medans man satt på kaffet, sedan ta kaffe o lira lite spel med polaren!

ja choklad eller annat när man är bäng är helt underbart,
gillar särskilt när man är extremt sugen på nåt och får det! man blir så lycklig då

dock hade jag tänkt på kaffet för det tog inte långt tid o göra
och jag bruka kunna sabba köket rätt bra när jag ska försöka leka kock

kan man göra hasch the på nåt sätt som du vet?

ha d!
2006-08-02, 22:43
Bannlyst
Citat:
den kombon hade varit helt kanon ju! och spela nåt spel eller musik till är helt himmelskt!

jag gillar att röka en joppe medans man satt på kaffet, sedan ta kaffe o lira lite spel med polaren!

ja choklad eller annat när man är bäng är helt underbart,
gillar särskilt när man är extremt sugen på nåt och får det! man blir så lycklig då

dock hade jag tänkt på kaffet för det tog inte långt tid o göra
och jag bruka kunna sabba köket rätt bra när jag ska försöka leka kock

kan man göra hasch the på nåt sätt som du vet?

ha d!

Ingen aning, jag tror inte det skulle bli så gott iaf, jag är ju the-älskare så jag skulle inte gilla o paja tesmaken med ngt så bisarrt som margarin eller nåt sånt.. de enda jag kan tänka mej som låter inte allt för äckligt det är om man löser det i lite fett sen blandar oboy med det, det låter rätt gott tillomed, men the eller kaffe, naaah...

/SS
2006-08-02, 22:52
Medlem
Citat:
Ingen aning, jag tror inte det skulle bli så gott iaf, jag är ju the-älskare så jag skulle inte gilla o paja tesmaken med ngt så bisarrt som margarin eller nåt sånt.. de enda jag kan tänka mej som låter inte allt för äckligt det är om man löser det i lite fett sen blandar oboy med det, det låter rätt gott tillomed, men the eller kaffe, naaah...

/SS

sant, så bakelser blir nog första plats men kaffe med lite hasch i måste provas nån dag det med

kanske man ska experimentera lite och kanske hitta nått gott recept

ha d!
2006-08-03, 02:14
Bannlyst
Måste varna lite. Om ni äter det, och känner smaken farligt mycket. Så kommer det inte lukta gott när man meckar det längre som det gjorde förr. Nu mår man nästan dåligt när man känner lukten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in