2006-07-19, 00:41
Medlem
Citat:
hmm. blir det något specielt med ruset om man äter det? kanske är värt att testa

Vid oralt intag av cannabis måste man äta lite mer än vad som behövs vid rökning, annars ger det inte så mycket effekt, men o andra sidan så blir effekten mer långvarig och mysigare.
2006-07-19, 00:42
Medlem
evhaj7s avatar
Känns som ett jävla slöseri alltså. Varför inte bara köra i bong? Körde igår morse det lilla jag hade kvar, typ 0.3 g. Riktigt jävla bäng blev jag

Lyxiga muffins må jag säga! Men ni kanske har råd?
2006-07-19, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dia Psalma
Då har du ätit för lite.

Han behöver inte ha ätit för lite. Käkar du grejorna så får du ett mindre rus, men det varar mycket längre. Röker du det blir det mer intensivare men varar inte i närheten av samma tid.
2006-07-19, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Han behöver inte ha ätit för lite. Käkar du grejorna så får du ett mindre rus, men det varar mycket längre. Röker du det blir det mer intensivare men varar inte i närheten av samma tid.

fast jag har nog blivit mer bäng på att äta det.. Även om man jämför med alla fina bong/hink-hits man fått sig... ok, den där riktiga totalbängihuvetpeaken som varar kanske i 10 minuter kan man kanske inte få iofs... fast det blir på ett annat sätt lixåm..men jagmenar om man meckar upp några gram fint och drar i sig en fet mugg haschte kan man absolut få sig en liten resa ...
2006-07-19, 01:24
Medlem
joddla35s avatar
Blev galet sugen på att testa käka det nu. Har en bit på ungefär 2-3g, tror ni det räcker för att sänka 2 personer? rökat är väll strax över standard brunt, helt okej/bättre än standard men inte kanon med andra ord.
2006-07-19, 02:29
Medlem
MissMs avatar
Jag är av kvinnligt kön Har testat att smälta det i smör och blanda i O´boy men nu när jag tänker efter så fast jag svalde biten hel den gången så var jag tämligen bäng på morgonen efter så det är nog så att det varar betydligt längre även om ruset blir mildare

Citat:
2006-07-19, 09:29
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joddla35
Blev galet sugen på att testa käka det nu. Har en bit på ungefär 2-3g, tror ni det räcker för att sänka 2 personer? rökat är väll strax över standard brunt, helt okej/bättre än standard men inte kanon med andra ord.

Det ska räcka...
2006-07-19, 10:08
Bannlyst
Det finns någon känd sida, har tyvärr inte URL för tillfället, på magnifika bakverk du kan göra på hasch. Pannkakor, muffins, smör o.s.v... Använd Google... rymdkakkor+recept eller vad som helst.
2006-07-19, 10:58
Medlem
babba-pappas avatar
Vet en som sitter i rullstol som käkade en femma svart afghan. Hon sov i tre dygn och var okontaktbar ytterligare ett. Så 1-3g beroende på tolerans och THC-halt borde vara optimalt.

Annars att bara mecka upp det och skölja ner med varmt te med mycket socker som med allt annat funkar skitbra.
2006-07-19, 11:27
Medlem
tomgreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babba-pappa
Vet en som sitter i rullstol som käkade en femma svart afghan. Hon sov i tre dygn och var okontaktbar ytterligare ett. Så 1-3g beroende på tolerans och THC-halt borde vara optimalt.

Annars att bara mecka upp det och skölja ner med varmt te med mycket socker som med allt annat funkar skitbra.

Låter skadat att käka en hel femma.
2006-07-19, 11:32
Medlem
nojas avatar
Citat:
Det finns någon känd sida, har tyvärr inte URL för tillfället, på magnifika bakverk du kan göra på hasch. Pannkakor, muffins, smör o.s.v... Använd Google... rymdkakkor+recept eller vad som helst.

Testa denna, funkar perfa.

http://www.fly.to/haschkokboken
2006-07-19, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evhaj7
Känns som ett jävla slöseri alltså. Varför inte bara köra i bong? Körde igår morse det lilla jag hade kvar, typ 0.3 g. Riktigt jävla bäng blev jag

Lyxiga muffins må jag säga! Men ni kanske har råd?

Jo, det är klart... har man lite så får man ju tyvärr nöja sig med att röka det.. i'm there right now! let's hit da bong!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in