2022-12-27, 10:22
Medlem
snooper123s avatar
Vad skulle behva gras fr att du ska tvivla?
Citera
2022-12-27, 10:58
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebolaget
Sveriges Radio hackar sig in i min mobiltelefon. (Jag intervjuar mig sjlv nedan)

Hur vet du det?
Jag har mrkt att Sveriges Radios programledare kommenterar i radion vad jag skriver i min mobiltelefon.

r inte detta bara du som inbillar dig ?
Det r det de vill att man ska tro och knna. Detta har hnt ett flertal gnger frut.

Har du ngra bevis?
Bevis och bevis. I gr kvll (26/12-22, kvllstid) gjorde jag ett inlgg hr i humorforumet,
LNK dr jag skrev ett skmt om Stureplans-Ulla. Radioprataren i Sveriges Radios P1 nmnde d namnet "Ulla" i radion jag lyssnade p samtidigt.

Varfr skulle Sveriges Radio gra detta?
Varfr spelar ingen roll.

Varfr lgger du inte inlgget i forumdrlen Media och Journalistik?
SR/SVT begr brottsliga handlingar helt ppet och lyckas komma undan med det.

Vad har du fr mobiltelefon?
Vill inte uppge. En vanlig "googlelur". Ej telefon frn apple.

Du vet vl att detta skulle bli ett stort nyhetsstoff, som skulle kunna flla SR-anstllda, SR-chefer och kanske politiker i regeringen om detta kom ut?
Ja. Men SR liksom politikerna skulle neka och skylla p inbillning och slumpartade sammansatta hndelser. Sdant hr frekommer helt enkelt inte.

Vad ska du gra t detta?
Det undrar jag ocks. Polisanmlan r utesluten.

Frgan jag vill ha svar p r
Vad gr jag t detta?
Vad hade du gjort?

Egna tankar

Det sjukaste var att jag hrde precis p radion att de sa tydligt att de ABSOLUT inte vervakar ngon i samhllet.
Citera
2022-12-27, 11:04
Medlem
Bajskolvens avatar
Ibland r sammantrffanden bara just sammantrffanden.

De pratar mycket p radion. Ibland prickar de in saker som du skriver samtidigt. Men inte hela tiden, va? Bara ibland. Och lite lngskt.

Bertta fr mig varfr de skulle f fr sig att gra s.
Citera
2022-12-27, 11:23
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Hnde mig ocks, har brnt mobilen och hllt superlim i laptopen och gtt off grid.
Nu vet ingen var eller vem jag r.
Med vanlig halsning Mr. X
Citera
2022-12-27, 11:56
Medlem
immenhusens avatar
En bekant hade liknande paranoida vanfrestllningar. Det brjade som fr dig, smtt och koncentrerat rrandes enskilda organisationer och/eller fretag, och slutade ngra mnader senare med NWO och att valet i USA var riggat fr att stta dit just vederbrande. Nu gr dock denne p medicin och r normal igen, s min starkaste rekommendation r att du kontaktar vrden omgende innan det eskalerar ytterligare.

/AI
Senast redigerad av immenhusen 2022-12-27 kl. 12:01. Anledning: Frtydligande.
Citera
2022-12-27, 12:00
Medlem
bergsdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebolaget
Sveriges Radio hackar sig in i min mobiltelefon. (Jag intervjuar mig sjlv nedan)

Hur vet du det?
Jag har mrkt att Sveriges Radios programledare kommenterar i radion vad jag skriver i min mobiltelefon.

r inte detta bara du som inbillar dig ?
Det r det de vill att man ska tro och knna. Detta har hnt ett flertal gnger frut.

Har du ngra bevis?
Bevis och bevis. I gr kvll (26/12-22, kvllstid) gjorde jag ett inlgg hr i humorforumet,
LNK dr jag skrev ett skmt om Stureplans-Ulla. Radioprataren i Sveriges Radios P1 nmnde d namnet "Ulla" i radion jag lyssnade p samtidigt.

Varfr skulle Sveriges Radio gra detta?
Varfr spelar ingen roll.

Varfr lgger du inte inlgget i forumdrlen Media och Journalistik?
SR/SVT begr brottsliga handlingar helt ppet och lyckas komma undan med det.

Vad har du fr mobiltelefon?
Vill inte uppge. En vanlig "googlelur". Ej telefon frn apple.

Du vet vl att detta skulle bli ett stort nyhetsstoff, som skulle kunna flla SR-anstllda, SR-chefer och kanske politiker i regeringen om detta kom ut?
Ja. Men SR liksom politikerna skulle neka och skylla p inbillning och slumpartade sammansatta hndelser. Sdant hr frekommer helt enkelt inte.

Vad ska du gra t detta?
Det undrar jag ocks. Polisanmlan r utesluten.

Frgan jag vill ha svar p r
Vad gr jag t detta?
Vad hade du gjort?

Egna tankar
Du har vanfrestllningar och r psykiskt sjuk. Varsgod. Ingen bryr sig om dig och speciellt ingen radio fylld med pryda falska svenskar
Citera
2022-12-27, 12:01
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Sk vrd. Frstr att d t r svrt men hr ett frsk och sk till vc eller psykakuten
Citera
2022-12-27, 12:16
Medlem
utforskarens avatar
De har hackat min hjrna ocks.
Jag hrde Mariah Carrey - All I Want for Christmas is You och tnkte det hr r ju egentligen dansband. Dagen efter sa David Druid i brjan av Morgonpasset: Det hr r ju egentligen dansband om just den lten.

Jag badade ngbastu med eukalyptus fr frsta gngen, dagarna efter pratade de i flera program om just ngbastu och eukalyptus.

Jag kte p kryssning med ett visst rederi, dagen efter pratade de om att ka p kryssning med samma rederi.

Det hr r ngot som verkar pg konstant, men jag vet inte ifall det mste stoppas.
Citera
2022-12-27, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Det sjukaste var att jag hrde precis p radion att de sa tydligt att de ABSOLUT inte vervakar ngon i samhllet.

Och d kan man med strsta sannolikhet utg ifrn att dom just gr det, har varit med om liknande saker flera gnger och mrkliga omstndigheter som har gjort att man reagerar p situationen. D r dr dom som sger att det r bara fr att du gr och tnker i dom banorna och r uppmrksammar ver vissa detaljer drfr reagerar du s, godmorgon yxskaft, det r precis det som r pongen dr finns medvetna mnniskor ute i samhllet ven om vi inte r mnga, dom flesta lallar bara runt dagarna i nda och r s in i helvetets sjlv upptagna och frn kopplade frn verkligheten. S kort o gott inte alls omjligt att det r s, kunde Hitler p sin tid s vad kan man idag med dagens teknik! Ngot att fundera ver fr er som lever i er lilla bubbla.
Citera
2022-12-27, 12:30
Medlem
SliskigTummes avatar
Ulla
Citera
2022-12-27, 13:32
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Sveriges radio skulle knappast gra det.
Men Svenska myndigheter som erhller maktverktyg fr massvervakning skulle absolut gra det utan tvekan.
Har ni skrivit ngot dumt?
D finns risken att ni blir frfljda/avlyssnade.
I DDR anvndes frfljelse av srskilja individer, att ngot liknande skulle ske i Sverige som r ett rttsvidrigt land.
Det r inte otnkbart.
S skriv inget elakt om vra kra politiker, eller vr fantastiska demokrati.
Citera
2022-12-27, 13:55
Medlem
santos_devilles avatar
Hoppas vr nya regering brjar med fler tvngsintagningar. Det gr fr mnga galningar ute i samhllet.

Bara sprra in och g vidare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in