2022-12-25, 23:07
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
The Ultimate Rockfest i Karlskrona äger rum för första gången den 25 mars 2023 i Brinova Arena. Ett antal band inom rock, punk och hårdrock är bokade till en riktig röjarkväll.

Alla band är klara:

The Halo Effect
Hardcore Superstar
Clawfinger
H.E.A.T
Lillasyster
Corroded
Crashdïet
Mimikry
The Cruel Intentions

Arrangören är Rockin Over The Borders och priset för en biljett är mellan 695 kronor -- 995 kronor.

Kan detta vara något för publiken i Blekinge? Det är alltså premiär för festivalen, hur tror ni att det kommer gå publikmässigt?
Citera
2022-12-26, 06:41
Medlem
grungewhores avatar
I ett landskap där Scorpions fortfarande är populära lär en sån här fest få man ur huse. Vad är större än att få se hjalle & heavy live liksom?
Citera
2022-12-26, 08:17
Medlem
citymormors avatar
Fan vad fett! Riktig boomerrockparty!

Jag skall ha mina byggjobbarbyxor, svart rock t-shirt och väst, min ölmage kommer sticka ut.
Jag snusar lössnus och kommer dricka massa bärs!
Citera
2022-12-26, 17:49
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Bra band. Jag hade gått om det var närmare Stockholm.
Citera
2022-12-26, 17:52
Avslutad
Jisses, vilken skit-lineup
Citera
2022-12-28, 23:02
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
I ett landskap där Scorpions fortfarande är populära lär en sån här fest få man ur huse. Vad är större än att få se hjalle & heavy live liksom?

Du gillar ju obskyra prylar, det förstår vi, men om vi bara leker med tanken att du skulle få en biljett till detta spektakel gratis - skulle du gå då?
Citera
2022-12-29, 06:56
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Du gillar ju obskyra prylar, det förstår vi, men om vi bara leker med tanken att du skulle få en biljett till detta spektakel gratis - skulle du gå då?
Även om jag bodde i Karlskrona skulle jag nog undvika som pesten. Sån där Bandit-musik är det värsta jag vet.
Citera
2022-12-29, 07:05
Medlem
Tråkig line-up och snåla blekingebor. Mjae tror inte att det blir någon succé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in