Citat:
Ursprungligen postat av
schmeisser
Texten säger 8 personer per 441 sq inch så jag undrar hur du räknade fram ytan till 53x53 cm?
Det kallas matematik….. På grundskolenivå typ…
Nu är du nära att att tangera BlizzardKings gamla rekord för hur korkad man kan vara, så, han vann med god marginal när han påstod att jo, blanda saft 1:4 funkar ju när man blandar saft till en person, men inte om man ska blanda till många….. När vi diskuterade koncentrationen 300PPM HCN
Citat:
Ursprungligen postat av
schmeisser
Bilderna visar mest barn och Gerstein påstår att genomsnittsvikten på kropparna var 35 kg. Vilket är normalvikten för någon som är 134 cm lång. Judarna måste ha varit väldigt små och kraftigt undernärda under tågtransporten till gaskammaren.
Jag tippar på att du inte bemödat dig att läsa igenom texten i länken om detta test…? Är det nivån på ditt intresse för fakta…? Inte orka läsa men ändå påstå att det som läggs fram är fel…?
Citat:
Ursprungligen postat av
schmeisser
Sen undrar jag hur man kan extrapolera siffrorna till att gälla "Therefore 703 people, over half children, can fit into an area of 25 m2"?
Det är inte svårare än att Provan kom att tänka på vad Gerstein sagt i sitt vittnesmål, att de föste in en massa människor i en lokal och människorna var avmagrade och att hälften var barn
Provans eget test visar med all tydlighet att det Gerstein säger sig ha bevittnat var fullt möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
schmeisser
Hur får man 703 personer på 25 kvm genom en normalstor dörröppning?
Man öppnar dörren…
Citat:
Ursprungligen postat av
schmeisser
Hur får man in 2000 personer på 100kvm genom en normalstor dörröppning?
Man öppnar dörren
Citat:
Ursprungligen postat av
schmeisser
Jag antar att du brukar lura små barn med godis.
Jag noterar att du är både osmaklig och väldigt off topic…