• 5
  • 6
2023-04-16, 02:47
Medlem
Män ser ju inte ens om kvinnor har smink på sig. Dessa videos är så accurate.
https://www.youtube.com/shorts/63867gvRqXU
https://www.youtube.com/watch?v=waRv4ZPDBZg
Typiskt killar att hävda att de vill ha en naturlig tjej. Antingen osminkad eller med lätt sminkning. Sen ser man vad det är för tjejer de gillar och följer. Sminkade och med ingrepp. Finns nog många killar som tror att typ Bianca Ingrosso är naturlig, fastän hon har implantat, fillersinjektioner och sminkar sig med minst tio produkter.
Citera
2023-05-22, 19:35
Medlem
Lokodokos avatar
Lätt sminkning är alltid bäst är min erfarenhet...
Citera
2023-09-29, 17:51
Medlem
Är skillnaden så enorm?

Hej hoppas jag valde rätt ämne!

Är skillnaden vanligtvis så enorm på tjejer med eller utan make up?

Här är en tik tok på en tjej jag trodde var bland de snyggaste på you tube!

https://www.tiktok.com/@bisscute/vid...09923068153115

Utan make up tycker jag hon ser åtminstonne 20 år äldre ut och inte alls snygg skulle säga att hon går från en 8/10 till en 4/10 vad tycker ni kan man alls lita på tjejers utseende?
Citera
2023-09-29, 17:55
Det där är ju inte smink. Det är någon form av ai-förbättring.
Citera
2023-09-29, 17:57
Medlem
Är du 12 år eller?

Det har varit välkänt sedan romarriket att tjejer lägger stor vikt på att förbättra sitt utseende och göra sig mer attraktiva med hjälp av smink. Vad är problemet?
Citera
2023-09-29, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOLCOZ
Är du 12 år eller?

Det har varit välkänt sedan romarriket att tjejer lägger stor vikt på att förbättra sitt utseende och göra sig mer attraktiva med hjälp av smink. Vad är problemet?
Problemet är ju att jag trodde skillnaden var ganska marginell normalt men här är den ju enorm.
Citera
2023-09-29, 18:15
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guderian99
Problemet är ju att jag trodde skillnaden var ganska marginell normalt men här är den ju enorm.

Det skiljer sig från kvinna till kvinna.
Citera
2023-09-29, 18:33
Medlem
När dina polare skickar bilder där de lagt på nåt jävla filter som få dem att se ut som bebisar, 90-åringar eller Harry Potter tror du att de varit in på Buttericks en sväng?
Citera
2023-09-29, 18:43
Moderator
Jultrollets avatar
Liknande tråd om skillnaden på tjejers utseende med eller utan smink är infogad. /Moderator
Citera
2023-09-29, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
När dina polare skickar bilder där de lagt på nåt jävla filter som få dem att se ut som bebisar, 90-åringar eller Harry Potter tror du att de varit in på Buttericks en sväng?
Har aldrig hänt!
Citera
2023-09-29, 20:58
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Såg en artikel om Margaux Dietz och jösses vad hon ser ut. Hur hon kan influera någon alls gällande yttre skönhet blev ett enigma.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...e-videon-i-svt

Man kan ju sminka upp i princip vem som helst se snygg ut. Man kan t.o.m. sminka någon se vidrig ut (välj valfri film, ex. Charlize Theron i filmen Monster).

Det är ju vida känt att falsk marknadsföring på nätet med vem man faktiskt är, det är, tja, falskt. Att påstå sig vara egenföretagare med miljoner på banken, posera med ett foto som inte är från idag istället 20 år gammalt och ljuga man har högt uppsatta kontakter inom filmbranschen, det går ju bort direkt.

Varför är det så allmänt accepterat då någon får gå runt med smink, när samma person kan se ut som ett rent 100-årigt ras så fort sminket är avtvättat?

Det är inte sminket, Dietz dränker bilderna i filter och letar säkert timtal efter perfekt ljus och poser. Hon ser inget speciellt ut vara sig med eller utan smink. Gammal och rynkig, tunnhårig. Vilket är helt okej, det värsta verkar vara att hon är rejält dum i huvudet också som utnyttjar sitt eget barn till att begå spektakulärt vedervärdiga handlingar för några extra klick på sociala medier. Givetvis klarar hon inte heller av att bara rakt be om ursäkt för sitt beteende, nej hon bara måste måla ut sig själv som offer och dra till med årtiondets sämsta efterhandskonstruktion. Kärringen är inte klok.
Citera
2023-10-09, 19:55
Medlem
Nej, smink är inte falsk marknadsföring. Kvinnor är vackra med smink och utan, båda har sin charm.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in