2022-12-21, 21:10
Medlem
PimpleDicks avatar
Vad i hela friden? Ukrainas president besöker vita huset i casual-kläder och vinterskor

Detta måste vara det konstigaste diplomatiska mötet som hänt i modern tid eller? Zelenskyj skämmer ut hela Ukraina!

https://amp.cnn.com/cnn/2022/12/21/politics/zelensky-biden-washington-visit-ukraine-russia-war/index.html

Är Ukraina ett kulturellt u-land, eller är detta medvetet?
Citera
2022-12-21, 21:11
Medlem
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Vad i hela friden? Ukrainas president besöker vita huset i casual-kläder och vinterskor

Detta måste vara det konstigaste diplomatiska mötet som hänt i modern tid eller? Zelenskyj skämmer ut hela Ukraina!

https://amp.cnn.com/cnn/2022/12/21/politics/zelensky-biden-washington-visit-ukraine-russia-war/index.html

Det är noga uttänkt av spin doctors. Du är inte målgruppen att förtjusas.
Citera
2022-12-21, 21:14
Avslutad
Zelenskyj för en kamp för folket och om han skulle framträda i kostym så hade det nog stuckit mer i ukrainska ögon. Jag tycker det är bra att han vill se ut som en av folket i dessa tider.
Citera
2022-12-21, 21:15
Medlem
Sternensoldats avatar
Spontant får jag för mig att det är lite som när Montgomery inte nyttjade uniform under kriget. Det ska synas att han är ledare för ett land i krig och då passar sig inte kostym.

Sen tycker jag själv det blir lite tramsigt. Han har åkt dit (antar jag) i privatjet, fått eskort osv. så det framstår bara som ett spel för gallerierna, men jag antar att en del köper det. Han kunde om inte annat klätt sig formal casual.
Citera
2022-12-21, 21:18
Avslutad
Citat:

Notera Bidens kroppsspråk, tydlig avskärmning med benen = avståndstagande till Zelensky. Men, men, ändamålet helgar medlen.
Citera
2022-12-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Notera Bidens kroppsspråk, tydlig avskärmning med benen = avståndstagande till Zelensky. Men, men, ändamålet helgar medlen.

Vad menar du? Han kramade ju om Zelensky!
Citera
2022-12-21, 21:20
Avslutad
Han är där i allafall i USA.. Putin kommer aldrig komma dit - trots sin italienska jacka för 130 tusen.

märk att man nog inte tänker så mycket på sitt utseende när ens land bombas av världens näst största diktatur.
Senast redigerad av Neltet 2022-12-21 kl. 21:22.
Citera
2022-12-21, 21:23
Medlem
Kostym (för övrigt världens fulaste plagg) är sådant människor bär för att underkasta sig något. Zelenskyj gör naturligtvis helt rätt som klär sig i något mer manligt och verklighetsnära.
Citera
2022-12-21, 21:26
Medlem
AntonAusTirols avatar
Grönt och khaki, ukraina tre udden på bröstet. Klart genomtänkt klädsel för en president som leder ett land i krig.
Citera
2022-12-21, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Vad menar du? Han kramade ju om Zelensky!

Kolla hur Biden satt med benen, kroppsspråket visar avståndstagande. Sedan kan han kramas ”för syns skull”, men det skiner igenom.
Citera
2022-12-21, 21:31
Medlem
Sternensoldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Kolla hur Biden satt med benen, kroppsspråket visar avståndstagande. Sedan kan han kramas ”för syns skull”, men det skiner igenom.

Biden kan för fan inte ens öppna gylfen utan assistans och går vilse när nån släpper hans hand så hans kroppspråk ger jag inte mycket för.
Citera
2022-12-21, 21:34
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:

menar du att du inte fattar detta?
fattar du inte att ett krig pågår eller tror du att det är något slags CS?
fattar inte du att moralen höjs om ledaren är klädd för att vara i fält?
fattar inte du att det vore stötande om han vore klädd som Fitt->putin?
fattar du inte att denna klädsel signalerar att det är allvar och viktigt att få stöd?
att det är nöd?
fattar inte du detta?
----------
Om jag gissar så fattar du detta men vill smutskasta ukraina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in