Citat:
Ursprungligen postat av
ImmortalDon
Jag letar efter roliga dissociativa droger att trippa på. Men jag tar en låg dos sertaline för tillfället ca 25mg.
Dxm verkar rolig efter ha läst om att den känns som en blandning mellan att vara full och stenad. Men tyvärr så påverkar den serotoninet tyvärr och kan leda till serotonin syndrome.
https://www.tandfonline.com/doi/full...63650701668625
Jag vet att ketamin inte ger serotonin syndrome. Men vill ha tips på flera dissocitativa. Jag har provat de flesta kategorier av droger utom just dessa. Men är öppen för det mesta förutom pcp. Letar efter något som ger ett avslappnat rus men samtidigt gör en mer social fast har den dära konstiga dissociativa och overkliga känslan.
Har du testat ketamin redan eller är det planerat? Har bara erfarenhet av DXM och keta men vet inte om man egentligen behöver något mer dissociativt, än ketaminet alltså. Det är en rätt perfekt drog på många sätt. Galen fysisk kick som det mig veterligen inte finns nån psykadelisk motsvarighet till(DMT också fysiskt skön men ej disso) och en ren och stark tripp.
DXM känns giftigt på nått sätt, både i rus och avtändning, annars är det en spännande drog. Skulle nog aldrig ta den om ketamin fanns tillgängligt bara...