2022-12-20, 19:40
Medlem
Hur går erat bästa sex till? Vilken ordning sker de olika akterna och hur lång tid? Hånglar ni om man kör missionären och killen slickat innan?
Citera
2022-12-20, 19:44
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeizureSeizure
Hur går erat bästa sex till? Vilken ordning sker de olika akterna och hur lång tid? Hånglar ni om man kör missionären och killen slickat innan?

Förspel 1,5 min

oralsex 4 min

penetrering 3 sec

djupa juckanden 5 min

Sprut 10 sec
Citera
2022-12-20, 20:45
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeizureSeizure
Ett vanligt scenario för oss: Vi bygger ofta upp det under kvällen. Brukar vara lite kyssar och smek i samband med att laga middag. Därefter mys i soffan till någon film.
När vi väl går till sängs så fortsätter kyssandet och smekandet. Pullar eller slickar tjejerna till de är på bristningsgränsen och sedan en dbj för mig. Därefter penetrering och de orgasmerar varefter jag kommer och tömmer i båda.
I grova drag ungefär så men det varierar också från tillfälle till tillfälle vad vi gör såklart
Senast redigerad av Dimpen 2022-12-20 kl. 20:54.
Citera
2022-12-20, 21:27
Medlem
Förspel 15min
Oralsex på tjej 5min
Oralsex på kille 3min
Penetrerande sex i denna ordning rida - missionären -rida- sked 8min
sedan missionären med fötterna över hans axlar medans jag smeker klitoris och får utlösning och han utlösning strax efter. 2min.

Eftermys 10min.
Citera
2022-12-20, 21:36
Medlem
GanjaFarfars avatar
Det bästa sexet känner man i själen. Nån speciell ordning behövs inte, bara en speciell medspelare.
Med en speciell medspelare blir tillfällena med mycket smek och närhet överlägset allt annat sex, även fast omväxling såklart förnöjer och det blir hårda tag också.

Om man däremot hittar en levande fleshlight så håller man sig till doggystyle och sittande missionären.
Senast redigerad av GanjaFarfar 2022-12-20 kl. 21:39.
Citera
2022-12-20, 22:03
Medlem
bagarn29s avatar
Olika med olika tjejer. Yngre tjejer är mycket smek, pussande, penetrering och oralt innan action.
Med yngre måste man göra det mesta jobbet själv. 25-45 år.

Äldre är det annorlunda. De vet vad de vill och hur de vill ha det. Mycket mer variationer så man får ta det som det kommer. 46 och uppåt.
Citera
2022-12-21, 03:03
Medlem
Skotarns avatar
I duschen: jag står på knä och hon har sin fot på min axel medans jag slickar henne riktigt våt. Sen knullar jag henne bakifrån och masserar hennes bröst tills hon kommer. Vi avslutar med att hon suger av mig och jag får en orgasm i hennes mun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in