2023-04-14, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorak10
Ja det hade varit roligt å få lite namn på dessa grabbar.
Finns det någon som har en summering om hur dessa grabbar hör ihop eller någon bakgrund?

Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Aa, näe. Nu börjar jag bli lite less.

Synd att du ska bli less ju Biggedy…

Någon fup kan jag inte erbjuda, men här är i alla fall stämningsansökan.
Umeå TR B 2711-22: https://gofile.io/d/AkxDo3

Den ”centrala aktören” heter Iss* Moh*mmed Ali Hass*n.

Jag orkar inte lägga upp fler filer men har stämt av att han tidigare är dömd enligt de tidningsuppgifter som framkommit i tråden så ingen tvekan om att det verkligen är han. I en av domarna framgår det även att han kallas ’Aiso”.
Citera
2023-04-14, 11:58
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasnyttnamn
Vem bryr sig vad tycker? Gå ner själv då? Är endå alltid nån som göre lika bra vänta tills det

Men din pajas, har jag bett om några namn?

"är alltid nån annan som gör det".. Detta är anledning till varför jag slutat ladda upp fupar..
Citera
2023-04-14, 19:53
Medlem
Men lilla Jerr* Fra*sberg har du inte växt upp ännu
Citera
2023-04-14, 22:55
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:

"är alltid nån annan som gör det".. Detta är anledning till varför jag slutat ladda upp fupar..

För du betalar ju 3 lax för varenda en du lägger upp? Jo, tjena..

Själv bidrar jag där jag kan, men är dom såhär dyra och dessutom i pappersformat så blir det ju svårt?
Citera
2023-04-15, 06:26
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
För du betalar ju 3 lax för varenda en du lägger upp? Jo, tjena..

Själv bidrar jag där jag kan, men är dom såhär dyra och dessutom i pappersformat så blir det ju svårt?

Har aldrig betalat en krona. Så intressant är det inte gör mig. Och nu snackade vi om namn, alltså själva åtalet och den brukar ligga på max 10 sidor och kostar nada.

Men jag håller med att Umeå TR är sjukt snikna.
Citera
2023-04-15, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umebo55
Men lilla Jerr* Fra*sberg har du inte växt upp ännu

Vissa växer aldrig upp oavsett hur gamla de är.
Citera
2023-04-15, 10:24
Medlem
Nu kanske jag är helt ut och cyklar men har det här personerna något att göra med knarket de hittade på Haga? Om det inte har det ber jag om ursäkt. Har nämligen dålig koll på alla stadsdelar i Umeå, då jag inte bor där själv.
Citera
2023-04-15, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Nu kanske jag är helt ut och cyklar men har det här personerna något att göra med knarket de hittade på Haga? Om det inte har det ber jag om ursäkt. Har nämligen dålig koll på alla stadsdelar i Umeå, då jag inte bor där själv.

Har för mig den frågan kom på vk chatt och det har inte med denna gruppering att göra.
Citera
2023-04-15, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av man304
Har för mig den frågan kom på vk chatt och det har inte med denna gruppering att göra.

Tack för ditt svar, spännande vilka dessa personer är för de var väl också flera inblandade.
Citera
2023-04-15, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Vissa växer aldrig upp oavsett hur gamla de är.

Tydligen inte, Stackars hans barn. Han är i grunden en fin kille. Var alltid trevlig när han var hemma hos mig.
Citera
2023-04-15, 14:13
Medlem
Citat:

Buhuu ingen bryr sig om du gör det elr inte.
Citera
2023-04-15, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umebo55
Tydligen inte, Stackars hans barn. Han är i grunden en fin kille. Var alltid trevlig när han var hemma hos mig.
Blir som man umgås. Umgås man bara med smuts och alkisar så blir man själv det. Du som älskar alkohol 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in