• 1
  • 2
2022-12-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
En gång för många år sedan då jag och en kompis var på cecil "före detta Alexandras" så hade vi kammat noll och begav oss hemåt vid ett tiden från krogen
Han hade en Ferrari som vi åkte i, rätt som det var sa han: du jag tror vi har sällskap, han tittade i backspegeln flera gngr och jo då, två brudar följde efter OS och med in på parkeringen. De åkte Mustang Boss, ville veta O vi ville ha lite kul sällskap, jo då, priset gjordes upp med en femhundring var, kompisen frågade om de tog en scheck jo då det gick bra
Då vi bökat färdigt hämtade han ett jättegammalt checkblock som var utgånget i datum
Han skrev ut den på 1,500 och sa att ni var så duktiga så ni får dricks
Bara det att han skrev under med Kalle Dussin med läkarutbildning
Alltså gratis men lurigt
Bedrägeri men dom överlever nog.
Citera
2022-12-20, 13:31
Medlem
Riddarhusets avatar
Jag fick gratis sex då jag bjöd henne och hennes kompisar på krogen i ett europeiskt östland.
Dagen efter ville jag bara ta det lugnt och vara på rummet och fick till min förvåning betala för sexet och det var ju inte aktuellt att tacka nej när jag fick veta priset; precis innan införandet.
Först då fattade jag att hon var hora.
Citera
2022-12-20, 14:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Jag kan inte svara för "alla" eller vad de är glada för, men menar du att en prostituerad som har sex för skojs skull slutar vara prostituerad just då? Hur långt är uppehållet?
Slutar en sjöman vara sjöman när han går på torra land? Slutar en snickare vara snickare när han snickrar för privat bruk?
Funkar det likadant för någon som ljuger? Frågar åt en vän.
Citera
2022-12-20, 14:13
Moderator
BlueSwedes avatar
Lägg av med etiketterandet och diskutera ämnet i tråden i stället!
Jag raderade en knippa inlägg, varningarna kommer från nu!
Mod
Citera
2022-12-21, 13:41
Medlem
Tro et eller ej men ja det har hänt. En söt, vild och väldigt het norsk tös som jag för väldigt många år sedan köpte tjänster av sa vid tredje träffen "vi dritter i pengarne"
Efter det hade vi ett KK-förhållande i närmare ett år. Hon gjorde ingen hemlighet av att hon horade under tiden men jag fick mitt gratis.
Citera
2022-12-22, 21:53
Medlem
Har hänt några gånger att jag hamnat i en kk-relation efter betalträffar med svenska hobbyeskorter där kemin har varit bra.
Citera
2022-12-23, 04:18
Medlem
intramusculars avatar
Aldrig gratis, det hade varit gött.
Däremot har jag träffat och umgåtts med några (gratis) utan att det blivit något.
Har även hänt en hel del gånger att man träffats för en viss tid men att det blivit helnätter pga att kemin varit bra.
Citera
2022-12-24, 11:33
Medlem
Lärde känna en Svensk eskort i början på 2000-talet riktigt bra,och dit kunde jag komma titt som tätt för en snabbis utan att pröjsa.
Vi gjorde aktiviteter på stan o hade trevligt.
Det märktes att hon behövde en riktig vän som gick att lita på och snacka med.
Ej aktiv idag,utan lever ett högst normalt familjeliv och mår toppen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in