2022-12-19, 10:55
Bannlyst
Har inskaffat en sea doo Rxt 300 RS

Någon som kan tipsa om en bra GPS? Och gärna en GPS som larmar i telefonen och vattenskotern rör på sig.

Bonus fråga. Ni som varit ute och kört vattenskoter nu sommaren 2022. Blev ni någonsin stoppade av polisen för att kolla om ni har körkort till vattenskoter?
Citera
2022-12-19, 11:02
Avstängd
1. Sök på gps larm.

Bonussvar: nu har du satt dig i skiten din jävel, snuten kommer spåra ditt konto och ha span på dig tills du glider med din nya fina skoter i sommar!
Citera
2022-12-19, 13:29
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilleLeva
Har inskaffat en sea doo Rxt 300 RS

Någon som kan tipsa om en bra GPS? Och gärna en GPS som larmar i telefonen och vattenskotern rör på sig.

Bonus fråga. Ni som varit ute och kört vattenskoter nu sommaren 2022. Blev ni någonsin stoppade av polisen för att kolla om ni har körkort till vattenskoter?

Körde 168 timmar den gångna sommaren, varken sett Kustbevakningen eller Polisen.
Har inget förarbevis och kommer inte heller att skaffa.
Senast jag blev stoppad på vattenskoter av Kustbevakningen var 2009 då dom ville informera om fågellivet i området.
Citera
2022-12-19, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smileyfejs
1. Sök på gps larm.

Bonussvar: nu har du satt dig i skiten din jävel, snuten kommer spåra ditt konto och ha span på dig tills du glider med din nya fina skoter i sommar!

Ja det tror jag med ! Vad tror du jag riskerar för straff? 12 till livstid eller?

Kommer FBI och CIA kopplas in? Du gjorde mig nervös nu
Citera
2022-12-19, 15:09
Medlem
Jag blev stoppad två gånger i somras vid Björlanda Kile.
Citera
2022-12-19, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Körde 168 timmar den gångna sommaren, varken sett Kustbevakningen eller Polisen.
Har inget förarbevis och kommer inte heller att skaffa.
Senast jag blev stoppad på vattenskoter av Kustbevakningen var 2009 då dom ville informera om fågellivet i området.

168 timmar är respekt!

Drygt fyra fulla arbetsveckor på ett hoppande monster. Jag är slut efter en timme och körde kanske tre timmar den här säsongen.

Vad slutade Bensinräkningen på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in