2022-12-18, 15:28
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Jag klarar inte håriga kvinnor.
Har fått för mig att italienskor är håriga, typ turkar.
Hade tänkt lägga in en offert på en som dykt upp i bekantskapskretsen men när det är en kompis kompis kan det bli lite tokigt ibland.. ville höra om någon med erfarenhet kan ge mig en höftning av sannolikheten på att hon är en hårapa? Onödigt att ens ge sig in i något som redan vid första tömningen får mig att få behöva kaskadspy.
Citera
2022-12-18, 16:05
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Italienskor/spanskor/portguisiskor har håriga armar som väldigt få gör något åt.
Kan även synas något mustaschår och lite på ryggen m.m.
Men de flesta av dem rakar ben, under armar och sköte.
Citera
2022-12-18, 16:08
Medlem
Inte för att vara sån, men typ alla tjejer/kvinnor har hår överallt typ. Skillnaden är väl att de flesta i norden har ljusa strån medans de mer söderut har svarta hår som syns mer.

De flesta kvinnor sköter sig och rakar bort det mest synliga, andra som är mer vänster/woke gör det inte.
Citera
2022-12-18, 19:27
Medlem
mingtians avatar
Klarar du inte av en äkta skäggbiff så kan du söka dig till någon sojaprodukt.
Citera
2022-12-18, 20:46
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrunVonSchlitz
Hade tänkt lägga in en offert på en som dykt upp i bekantskapskretsen men när det är en kompis kompis kan det bli lite tokigt ibland.. ville höra om någon med erfarenhet kan ge mig en höftning av sannolikheten på att hon är en hårapa? Onödigt att ens ge sig in i något som redan vid första tömningen får mig att få behöva kaskadspy.
Håriga var? På huvudet? Under armarna? På övwrläppen? På muffen?
Citera
2022-12-18, 21:02
Medlem
De italienskor jag känner spenderar lika lång eller tom längre tid i damrummet än kvinnor från norden. Kan eventuellt finnas något litet kvar under bikinin, men annars är min erfarenhet att det är hårfritt. Lycka till!
Citera
2022-12-19, 08:14
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Håriga var? På huvudet? Under armarna? På övwrläppen? På muffen?
Ryggen, lår, raggarsträng.
Jo klart att det är ok om dom är vaxade men ibland känner man stubben med handen och det börjar det krypa i mig.
Har haft arabiskor i sänghalmen som varit håriga som gorillor, inget man blir stenhård av..
Citera
2022-12-19, 09:31
Medlem
halaltarzans avatar
Vad är hon för typ av kvinna då? Skulle vilja säga att koketta kvinnor i regel alltid sköter sin hårväxt medan det däremot kan vara lite si och så med det när det gäller hippies.
Citera
2022-12-19, 09:44
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ryggen, lår, raggarsträng.
Jo klart att det är ok om dom är vaxade men ibland känner man stubben med handen och det börjar det krypa i mig.
Har haft arabiskor i sänghalmen som varit håriga som gorillor, inget man blir stenhård av..
Håller med. Verkar inte trevligt. Har dock aldrig upplevt det själv då jag bara varit med slätrakade alt. vaxade tjejer.
Citera
2022-12-19, 09:51
Medlem
goofers avatar
Citat:
Det är roligt att vi är så olika i tycke och smak.
Själv har jag umgåtts med asiater och de är i princip med några få undantag hårlösa.

Men det finns de med rejält med hår och det har varit enormt sexigt, lite djuriskt faktiskt.

Jag håller med om att en 70tals buske inte är direkt eggande men att kvinnor är behårade kan faktiskt vara riktigt läckert.

Men var och en får välja själv.
Sydlänska kvinnors hår får man räkna med att det syns då det är mörkt.
Latinska kvinnor är ju överlag enormt sexiga även med buske/håriga ben.

Vill du ha hårlösa får du söka dig till Sydostasien.
Citera
2022-12-19, 15:14
Medlem
addkocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Det är roligt att vi är så olika i tycke och smak.
Själv har jag umgåtts med asiater och de är i princip med några få undantag hårlösa.

Men det finns de med rejält med hår och det har varit enormt sexigt, lite djuriskt faktiskt.

Jag håller med om att en 70tals buske inte är direkt eggande men att kvinnor är behårade kan faktiskt vara riktigt läckert.

Men var och en får välja själv.
Sydlänska kvinnors hår får man räkna med att det syns då det är mörkt.
Latinska kvinnor är ju överlag enormt sexiga även med buske/håriga ben.

Vill du ha hårlösa får du söka dig till Sydostasien.

öh Va? Utveckla gärna det där. Min erfarenhet är någon helt annan..
ok såg nu du talade ur din erfarenhet, min är något helt annat, ganska ovanligt med orakade tjejer men det beror nog på vart du söker upp dom också.

För det andra, ALLA kvinnor har hår mellan benen, mycket eller lite, blont/rött/svart/vitt/blått eller annan valfri färg om de pysslar med färgning, men ALLA kvinnor har hår där, sen finns det en betydande mängd kvinnor som trimmar/rakar/vaxar för att minska mängden eller ta bort helt i alla kulturer.
Citera
2022-12-19, 16:44
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addkock
öh Va? Utveckla gärna det där. Min erfarenhet är någon helt annan..
ok såg nu du talade ur din erfarenhet, min är något helt annat, ganska ovanligt med orakade tjejer men det beror nog på vart du söker upp dom också.

För det andra, ALLA kvinnor har hår mellan benen, mycket eller lite, blont/rött/svart/vitt/blått eller annan valfri färg om de pysslar med färgning, men ALLA kvinnor har hår där, sen finns det en betydande mängd kvinnor som trimmar/rakar/vaxar för att minska mängden eller ta bort helt i alla kulturer.
Sant men många asiater, thai vitenam och Filippinerna har bara lite längst upp på venusberget, mus och röven är helt håröösa på många.
Tro mig j, jag har sett mer asiatisk fitta än de flesta.

Men jag har även sett det motsatta , vanliga thai som är håriga likt apor.
Min poäng var att det är som omväxlings skull enormt sexigt med en hårig kvinna.
Det blir djuriskt, upplevelsen blir helt annorlunda faktiskt.
Ge det en chans, en hårig kvinna kan vara enormt het.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in