2022-12-18, 15:28
Avstängd
Kul att höra sin son sjunga om horor, knulla och knark. Hoppet!
Citera
2022-12-18, 15:47
Dessa degenererade jävla skräpartister med nödrim och födda med en guldsked i munnen som rappar om gangsterlivet möglar sönder hela samhället inifrån.

Jag kan inte tänka mig något med lägre kulturellt värde.

Sandra Dahlberg och även Einars mamma har totalförstört sina barn med lössläppt uppfostran och katastrofal familjemoral. De bidrar till att en hel generation blivit total förtappad.

Helt plötsligt blev det häftigt med små tunna gangstrar utan framtid med kroknäsor i Adidasbyxor och magväskor.

Vad gick snett?
Citera
2022-12-18, 16:30
Medlem
Soterns avatar
Ännu en löjlig wigger som leker ball neger.
Citera
2022-12-18, 17:04
Moderator
Tinuviels avatar
Mamma Sanna Dahlberg länkar till hans video:
https://twitter.com/SandraDahlberg6/...DRganujrcsAAAA
Citera
2022-12-18, 17:05
Medlem
Har han gjort nåt öht?
Citera
2022-12-18, 17:20
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Haha vilken tönt. Och att han är dessutom den plågsamt tråkiga Sandra Dahlbergs son gör honom till en ännu större tönt.
Citera
2022-12-18, 17:30
Medlem
Antivaxxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ville rappar om att han klippt personer och levererat stora partier knark.

Ska vara från Högdalen, har två melloföräldrar och har gått från att vara tönt till gangsterrappare på typ 1 år (?).

Kan man rappa om sånna här saker och inte leva de livet i Sverige idag? Kommer han bli testad?

Hur slutar det och är han fejk eller äkta?

Länk om honom:
https://youtu.be/UIXM5YFUYlg

(Varning för oerhört skämskuddeklipp där flertalet 100% svenska personer pratar rinkebysvenska. Outhärdligt att kolla på tjejen som ”intervjuar”.)

Herregud vilket pinsamt klipp...spolade igenom det lite snabbt, en tjock blond svensk tjej som pratar förortssvenska, intervjuar en liten pojkspoling som hade kunnat vara omslagspojke för både Emil i Lönneberga och Kalles Kaviar...

Babbarna tar nog livet av honom inom 1 år.
Citera
2022-12-18, 17:32
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Han berättar i videon att han "fuckar skolan, men ändå är med på lektionerna"

Dubbelmoral. Är man med på lektionerna struntar man inte i skolan. Låter som han vill vara någon han inte är.
Citera
2022-12-18, 17:35
Medlem
XtraXs avatar
Glad att man föddes i rätt tid så man fick uppleva riktiga artister såsom Pstq, Organism 12, Lopptroop, etc etc istället för det här tramset.
Citera
2022-12-18, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Ännu en löjlig wigger som leker ball neger.

Det där skulle man också kunna säga om alla vita bluessångaren också.

Killen får gärna sjunga om han vill. Men här har han hamnat riktigt fel. Bättre att han håller sig i mitten av vägen och med det låtar om solen, handen och stranden. Mor och far får väl anmäla honom till idol eller låta honom göra musik för barnradion. Det här blir ju bara löjligt.
Citera
2022-12-18, 17:42
Killen är rar och sympatisk. Inte hans rapp och gansterslang. Hade det varit min son hade jag tvångsskickat in honom på avprogrammering. Jag hade sökt alla vägar som fanns för att få bort honom från både rapp och rappumgänge.
Citera
2022-12-18, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Mamma Sanna Dahlberg länkar till hans video:
https://twitter.com/SandraDahlberg6/...DRganujrcsAAAA

Både gansterrapare och mammas pojk samtidigt. Hur går det ihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in