Citat:
Ursprungligen postat av
Suteki060
I hans första uttalande så hittade han mobilen i en buske utan plånboksfodral, bara där skulle jag bli orolig.
Han åkte hem och inväntade henne, det luktar ruttet lång väg
Citat:
Ursprungligen postat av
MZW
Steget till att hennes man åker från Bergeforsen, osedd, till J, tar död på sin fru, osedd och sen åker hem för att spela oskyldig efter att ha tagit livet av mamman till ens barn.. det är långt.
Juden har genom åren utfört andra handlingar som en helt ok frisk svensk man inte ens skulle kunna lukta på.
Att han kommit undan med sina klandervärda beteenden så som sadistiska våldsutbrott eller våldtäkter av minderåriga efter att han drogat dem är helt och hållet tack vare tidsepoken (00-talet var inte snällt mot oss navet-tjejer som råkade vara 13-14 bast då och om vi ens viskade ”sexuellt ofredande” tvingades vi i exil och framställdes som en pariah) samt det faktum att han i övrigt är en total nolla. Han kan inte snacka för sig, har inga sociala skills och hans hjärnceller innefattar ungefär 4 st som hela tiden arbetar kontraproduktivt.
Han har trocaderobottnar till glajjor, kommer obehagligt nära under samtal och luktar lik ur munnen, tänderna står åt alla håll och svetten lackar kontinuerligt där han iklädd malätna adidasbrallor och prasseljacka alá -87 står och stampar i marken frenetiskt efter senaste tjacklinan.
Vad får man då om man kombinerar ett första klassens svin med hans persona, hygien och utseende?
- Jo, ett träsktroll med en trolig utvecklingsstörning.
Det är i alla fall vad utomstående, rättsväsendet,
ser.
Han ser ut som ett blockmongo och därför kan han omöjligt vara ett farligt rovdjur.
Men det är han, och det spelar ingen roll vem som än försöker övertala mig om motsatsen för jag
vet det.
Jag sticker dock inte under stolen med att det är en jävla lång bit att gå för att i slutändan dräpa nån man spenderat 11 år tillsammans med. Hans tidigare förehavanden ska heller inte användas som underlag i det här ärendet, jag talar om det för att visa att han är kapabel till fruktansvärda saker. Det finns inga garantier, bevis eller ens konkreta misstankar för att han ska ha dödat T.
Men - att han figurerar i den här utredningen
utan att ha gjort något som kan ifrågasättas alls, det köper jag bara inte.