2025-12-26, 14:20
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Bland det mest tragiska man läst om de senaste åren.
Citera
2025-12-26, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Ja, det är vi helt överens om. Men gärningsmannen var också ett barn vid tiden för brottet. Nu har han väl dock fyllt 18 år...

Folk har helt enkelt mindre sympatier med barn som våldtar och försöker mörda andra barn.
Citera
2026-09-08, 17:06
Medlem
TommyTaos avatar
Jag kan inte se någon annan lösning än avrättning.
Citera
2026-09-09, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TommyTao
Jag kan inte se någon annan lösning än avrättning.

Enig. Precis som man tar bort sjuka djur så måste man avrätta alla inom kategorin självklara fall där bevis är otvivelaktiga eller eget erkännande som i detta fall och jag räknar då inte in självförsvar eller typ utsatt kvinna som tar kål på sin man till förövare. Även alla pedofiler. Det är hårt men det enda rätta för att skydda alla goda. Livets lotteri. Är mina föräldrar galningar som gör mig till en trasig människa och som leder till att jag mördar eller invalidiserar en annan människa så ska jag bort. Förstör man minst en människas liv så är ens egna liv bara värt 1 och då blir det avrättning, 1-1
Citera
2026-09-09, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Enig. Precis som man tar bort sjuka djur så måste man avrätta alla inom kategorin självklara fall där bevis är otvivelaktiga eller eget erkännande som i detta fall och jag räknar då inte in självförsvar eller typ utsatt kvinna som tar kål på sin man till förövare. Även alla pedofiler. Det är hårt men det enda rätta för att skydda alla goda. Livets lotteri. Är mina föräldrar galningar som gör mig till en trasig människa och som leder till att jag mördar eller invalidiserar en annan människa så ska jag bort. Förstör man minst en människas liv så är ens egna liv bara värt 1 och då blir det avrättning, 1-1

Men tänk om du inte tillhör de goda? Tänk om du bara tillhör de dumma?
Citera
2026-09-09, 17:03
Medlem
Vänstermänniskor ser somaliern som offer och Luna som förövaren. Vidrig ideologi som har förstört det här landet.
Citera
2026-09-09, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kribbel-Krabbel
Men tänk om du inte tillhör de goda? Tänk om du bara tillhör de dumma?

Ja man kan vara ond på många sätt men denna indelning var bara inom ramen ond mot annan människa och då hamnar vi flesta inom kategorin god och då oavsett smart/dum. Så ond- dum, ond-smart = avrätta. God-smart, god-dum behåll. Så jag klarar mig även om jag nu är dum
Citera
2026-09-10, 21:14
Medlem
Vad är statusen på henne i dagsläget? Vidrigt nu när man blev påmind om det igen. Sitter grabben inlåst på rättspsyk?
Citera
Igår, 23:21
Medlem
Kommer hon någonsin bli bättre?
Citera
Igår, 23:59
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Kommer hon någonsin bli bättre?

Nej.