Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-22, 12:13
  #925
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 800kg
Vet inte vad du menar med en "enfrågeshow", men kan man läsa innantill är det synnerligen tydligt att det är just vad fastern gör. Rätt uppenbart var hon/de står politiskt. Den här killen skulle inte ha varit här överhuvudtaget, och han skulle aldrig ha fått chansen att ens komma nära flickan. Att du tycker det är "motbjudande" får stå för dig. De lär ha en rätt annorlunda syn på saken efter vad de har varit med om.
Så nu anklagar du anvhöriga för en politisk agenda. Fy faan.
Citera
2023-01-27, 10:22
  #926
Medlem
-Hengpung-s avatar
Vi får inte glömma Etiopiermonstret vill jag bara säga. Negermonstret kommer en dag befinna sig där ute på gatorna igen. Om det är om 1 år eller 10 år spelar ingen roll. Då måste vi göra vår plikt som medmänniskor. För Luna.
__________________
Senast redigerad av -Hengpung- 2023-01-27 kl. 10:29.
Citera
2023-02-01, 15:18
  #927
Medlem
Blir så ledsen av att se bilderna på Luna i Expressen idag. Den här killen som gjorde detta borde spärras in i all evighet. Odjur
Citera
2023-02-01, 15:42
  #928
Medlem
carminaburanas avatar
Ja, hur fan kan man gå vidare efter detta? Så många liv detta bestialiska övergreppet påverkar, i flera generationer. Hoppas att nån väntar på honom i ett mörkt gatuhörn och ger honom en rejäl utskällning...

Denna tjej som hade livet framför sig med skola, körkort, vänner, pojkvän, man, barn, karriär, bortblåst nu. Och att hon fick uppleva dödsångest, våldtäkt, strypning, alltså det är ofattbart.N är hon endast samma som innan i kroppen ett ska av sitt forna jag. Det raseri jag känner, och att det sen ska gullas med denne somalier ur ett rättsmässigt perspektiv...
Citera
2023-02-02, 00:23
  #929
Medlem
Hemskt att se henne i expressen, hon var en helt vanlig tjej förut. Är hon "normal" i huvudet, kanske bäst om hon inte var det så hon slipper veta allt hon gått miste om. Hoppas hon oavsett kan finna glädje i det liv hon nu måste leva.

Tråkigt nog kommer den jäveln som gjorde det bli behandlad med silkes vantar och säkerligen komma ut allt för tidigt.
Citera
2023-02-02, 08:36
  #930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Information om insamlingen finns på mammans instagram.
Vänligen ge informationen här. Har inget konto och vill bidra.
Citera
2023-02-02, 22:11
  #931
Medlem
smoerreboms avatar
Hade jag varit föräldrarna hade jag lätt avsatt ett par hundra på att leja nån som hänger killen när de släpper ut honom
Citera
2023-02-02, 22:16
  #932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Blir så ledsen av att se bilderna på Luna i Expressen idag. Den här killen som gjorde detta borde spärras in i all evighet. Odjur

Hela det här landet är skyldig till det som förstörde livet för henne. Det är så fruktansvärt.
Citera
2023-02-03, 04:48
  #933
Medlem
Jag såg bilden på henne när hon låg i sjukhussängen. Det är hemskt vad apan gjort mot henne. Förstår inte varför han tillgripit så mycket våld mot en liten flicka? Jag hoppas på att han aldrig släpps ut så hon slipper möta honom där ute.
Citera
2023-02-04, 12:51
  #934
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Hela det här landet är skyldig till det som förstörde livet för henne. Det är så fruktansvärt.

Du har så rätt. Sverige är landet där man mer eller mindre unisont vänt den egna barn- och ungdomsgenerationen ryggen. Svenska folket förtjänar endast förakt. Det bästa våra grannländer kan göra är att stänga sina gränser mot oss.
Citera
2023-02-05, 23:10
  #935
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Hur gör nu Försäkringskassan om Luna nu blir lite bättre och önskar barn och kanske 2-3 barn dvs en familj? Kanske kommer försäkringskassan kunna bekosta detta?
Citera
2023-02-05, 23:22
  #936
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Jag tror att med lite tid som förflyter, kommer hennes assistans att dras in mer, mer och mer och assistansbolagen kommer erbjuda henne negrer som "vård"-"givare". Det är så jag ser det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback