Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2022-12-19, 13:15
Medlem
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Exakt.

Det är ju jättemysigt att den tråden är klistrad! Julstämning på Flashback!

Mr Scrooge och Grinchen kan ju gnälla i denna tråden. Haha.

Steget till att klistra politiska trådar är inte långt. Jag ger det ett år eller två. Pepparkaksblajjet är bara en testraket.
Citera
2022-12-19, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Trådarna för den årliga Pepparkakshustävlingen är klistrade på samma vis inom forumsdelen varje år, inget nytt för denna gång alltså, och övriga saker har redan tagits upp i denna tråd: (FB) Varför "Flashback bygger pepparkakshus" överallt?

Vad menar du med "inom forumsdelen"? Den är ju klistrad över allt, inte bara den forumsdelen.

Frågan är också varför den ligger som "Nyhet" under aktuella ämnen?
Citera
2022-12-19, 13:24
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceGayAndSunshine
Vad menar du med "inom forumsdelen"? Den är ju klistrad över allt, inte bara den forumsdelen.

Frågan är också varför den ligger som "Nyhet" under aktuella ämnen?
Jag menar under (FB) Bakning, matbröd och kakor där den är klistrad varje år. Nu är jag inte så insatt i hur det varit tidigare år men har förstått att den klistrats "överallt" vid andra tillfällen även om så inte skedde förra året. Det är ett beslut av admin och då så få bidrag hade kommit in i år var det ett bra beslut då betydligt fler hittade till tävlingen.

Att den ligger under Aktuella Ämnen som nyhet är ju för att ämnet är aktuellt just nu.
Citera
2022-12-19, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Jag menar under (FB) Bakning, matbröd och kakor där den är klistrad varje år. Nu är jag inte så insatt i hur det varit tidigare år men har förstått att den klistrats "överallt" vid andra tillfällen även om så inte skedde förra året. Det är ett beslut av admin och då så få bidrag hade kommit in i år var det ett bra beslut då betydligt fler hittade till tävlingen.

Att den ligger under Aktuella Ämnen som nyhet är ju för att ämnet är aktuellt just nu.

Okej.

Men det borde väl ligga under "Övriga ämnen" och inte under "Nyheter". Annars är det som att säga att julen är en nyhet, vilket den så klart inte är.
Citera
2022-12-19, 13:35
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Okej.

Men det borde väl ligga under "Övriga ämnen" och inte under "Nyheter". Annars är det som att säga att julen är en nyhet, vilket den så klart inte är.
Ja kanske men oavsett är det inte lång tid kvar nu innan tävlingen är över för denna gång så då försvinner länken däruppe igen. Härda ut!
Citera
2022-12-19, 19:13
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Steget till att klistra politiska trådar är inte långt. Jag ger det ett år eller två. Pepparkaksblajjet är bara en testraket.

Pepparkakshustrådarna var klistrade överst på sidan redan för tio år sedan...

Edit:
Långt innan det var någon moderator som höll i tävlingen.
Senast redigerad av Allaballawalla 2022-12-19 kl. 19:16.
Citera
2022-12-19, 19:14
Flashback events, meddelanden o dyl ska självklart vara klistrade. Ni som inte gillar det kan gå till familjeliv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in