2022-12-18, 09:27
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Det är INTE Lydia det är mest synd om här!

De som verkligen är drabbade är EMILS BARN först och främst men också LYDIAS BARN!
Känner inte Lydias barn, men att växa upp med en förälder med en manipulativ borderlinepersonlighetstyp är oerhört destruktivt. Jag tror att de mår bättre av att hon sitter inne än att hon är ute och dricker och barnen känner pressen att ta hand om henne känslomässigt. Vilket är väldigt skrämmande när man är barn.
2022-12-18, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Känner inte Lydias barn, men att växa upp med en förälder med en manipulativ borderlinepersonlighetstyp är oerhört destruktivt. Jag tror att de mår bättre av att hon sitter inne än att hon är ute och dricker och barnen känner pressen att ta hand om henne känslomässigt. Vilket är väldigt skrämmande när man är barn.

Håller helt med dig i detta!

Inte för inte man säger att det är som att balansera på äggskal när man har en borderline i sin närhet.

Rent skrämmande att se hur t ex Lasseliten traskar runt i hennes grepp trots att hon sitter där hon är.
Hoppas hon inte har samma grepp om sina barn.

Svårigheten är ju dock att de kan vara hur charmiga som helst när det passar dem och deras syften...
2022-12-18, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
Förlåt,
Jag är som namnet lyder, dom yngre barnens mamma.
För er som kanske inte heller vet det så har Emil fyra stycken barn som då var 15, 12, 5 & 3.

Du verkar vara klok, tur att barnen har dig.

All kärlek till Emils alla fyra barn och övriga närstående!
2022-12-18, 10:07
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Inte klokt någonstans att mördare får gråta ut i tidningen! SKÄMS AFTONBLADET!

Helt klart är att denna Lydia inte är psykiskt frisk och att hon kan manipulera vissa men någon måtta borde det vara!

Det är INTE Lydia det är mest synd om här!

De som verkligen är drabbade är EMILS BARN först och främst men också LYDIAS BARN!

Ansvaret ligger hos beslutsfattarna som skurit ner på psykiatrin. Lägg resurser på BUP och vuxenpsykiatrin samt sätt in ordentliga resurser i förskola och skola. Socialtjänsten behöver också en ordentlig översyn så de anställda orkar arbeta kvar och sköta sitt uppdrag.

Aftonbladet skriver liknande som fräsch yogainstruktör????

Vad är det? Ingen stoppade artikeln
2022-12-18, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du försöker kanske försvara hennes mord på sambon med att hon var packad? Rätt uppfattat?

Vi är nog rätt många som gör det. En man (E) ska inte kunna bli skjuten i sitt eget hem av en kvinna som vägrar att lämna hemmet.

Håller helt med i detta även om jag oftast tycker du verkar vara galen och ha ett helt galet kvinnohat.

Det daltas för mycket med dessa galna kvinnor som ställer till kaos och elände.
Det är LIKA ILLA vare sig det är man eller kvinna som kaosar, men tyvärr är det oftast bara kvinnorna som ses som offer i detta feministiska samhälle.
2022-12-18, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Aftonbladet skriver liknande som fräsch yogainstruktör????

Vad är det? Ingen stoppade artikeln

Länge sedan man tappade allt förtroende för den verklighetsfrånvända blaskan. Aftonbladet sticker verkligen ut på ett negativt sätt för alla normalbegåvade som inte väljer att gömma sig bakom dimmorna.
2022-12-18, 10:42
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Aftonbladet vet att L.B nu får hybris i finkan. Hon har mördat. Hon har diagnoser.

Men nu ska hon få leka offer och fotomodell?

Anders Eklund fick inte den artikeln.

Kvinnliga mördare är oftast inte lika dömda, mannen gjorde väl fel?

Intressant nu med mordet på Tove.
2022-12-18, 11:07
Medlem
EnLitenkilles avatar
En trasig människa med missbruksproblem.

Det sjuk i det här är ju att hon har vapenlicens. Eller hade.

Hur kan en människa med hennes bakgrund få vapenlicens?!!
Är det ingen bakgrundskontroll?
2022-12-18, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
All mördare förutom vita män har blivit mördare för att de blivit illa behandlade av vita män.

Det är en hemsk utveckling att vita, straighta män alltid anses som fienden nummer 1.
Jag förstår självklart varför. För att de anses starka och som ett hot.
Men de män, egentligen oavsett hudfärg enligt mig, som är starka, straighta och hederliga.
Som uppfostrar sina barn och har stark ryggrad är de viktigaste männen på planeten.
Men problemet är att "woke" judiska, satanistiska, vänster Agendan som försöker splittra män och kvinnor. Och försvaga folket.
Därav hyllas gay, independent women, trans osv !
2022-12-18, 12:13
Medlem
Ganska störd artikeln ändå.

Jag har mer och mer på sista tiden börjar undra vad syftet är med vissa artiklar.
2022-12-18, 12:16
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Allt är kvoterat även empati i dagens Sverige.
2022-12-18, 12:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Du ser verkligen inte att jag var ironisk ang procent/promille?

Förlåt jag missförstod dig, jag trodde att du ville ge LB en offerkofta precis som Aftonbladet bara för att hon är kvinna.

Kan vi inte enas om att det är ytterst osmakligt att intervjua en kvinnlig mördare och låta henne försöka mildra sin gärning?

Manliga mördare i relationsdramer intervjuas mycket sällan fast LB är ju kvinna och de verkar nästan aldrig vara fullt ansvariga för sina handlingar, det är alltid nån annans fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in