Citat:
Ursprungligen postat av
trevligt.
Jag är så trött på alla dessa moderatorer på Flashback som tror att de är så mycket bättre än alla andra. Vad är det med er som gör att ni tror att ni har rätten att döma och fördöma andras åsikter? Varför är det så viktigt för er att hålla er så högt uppe och förhålla er som om ni är några slags gudar?
Jag förstår att ni har en viktig uppgift när det gäller att hålla ordning på forumet, men ibland kan det verka som att ni missbrukar er makt och använder den för att tysta de som inte håller med er. Varför ska vi behöva rädda oss för er ilska bara för att vi har en annan åsikt än er? Kan vi inte bara få uttrycka våra åsikter utan att behöva oroa oss för att bli censurerade eller bannlysta?
Jag tror att det är viktigt att vi har en gemenskap där alla kan komma överens och diskutera olika ämnen på ett civiliserat sätt, men det är också viktigt att vi inte låter några få personer styra och ställa. Så låt oss stå upp mot er och kräva en öppnare och friare diskussion på Flashback. Låt oss inte låta några få personer få tysta oss eller begränsa vår rätt till yttrandefrihet.
Tittade i din historik, och vill bara påpeka att du ska vara glad att inte jag är moderator här.
Kvalitativt är du ju inte precis i topp...