2022-12-14, 18:19
Medlem
Tre avsnitt ute och än så länge är det som en yngre version av Bonusfamiljen i stil och delvis innehåll. Lätt att följa och både intressant och underhållande för oss som gillar vardags-relationsdrama. Lite väl snabba dialoger genomgående bara, blir lätt flåsigt utan naturligt tempo.

Nån mer som tittat, vad tycks?
Citera
2022-12-14, 18:25
Medlem
Nobelstiftelsens avatar
"Meningen med livet". Clickbait. Man vaknade till och klickade på din tråd men bara för att mötas av "för oss som gillar vardags-relationsdrama." Då vet vi i alla fall vad meningen med ert liv är. Dvs inget nytt och det vi alltid anat.
Citera
2022-12-14, 18:25
Medlem
ABBORREs avatar
Efter 15 minuter stängde jag av

Och fan vad hon ser ut , Helena af Sandeberg
Citera
2022-12-27, 21:23
Medlem
BigBadZekeWolfs avatar
Den var ju skitbra! Betyg 7,7 på IMDB. Nästan värd mer...
Celia Sparre var fantastisk. Även om det ofta är svårt att skilja på manus, regissör och skådis.
Vem eller vad var bra egentligen? Men jag gillade Celia.

Inte snacka skit om Sandeborg. Ajabaja. Ser fortsatt fantastisk ut.

- BBZW
Citera
2023-05-05, 02:17
Avslutad
Verkligen vedervärdiga karaktärer allihop men i synnerhet kvinnorna. Inte ett sympatiskt eller förlåtande drag. Och männen som jamsar med och låter dom hållas och sen lipar när kvinnorna har noll respekt för dom får en att vilja spy.

Å andra sidan blir jag alltid väldigt nöjd med mitt eget liv när jag ser på sånt här.

Tjejen min började knorra och gnissla redan när hon hörde Franska trion och efter två avsnitt lade hon ner pga att "hon skäms för sitt kön"

Men jag segade mig igenom hela säsong 1 minsann.
Citera
2025-10-04, 15:43
Medlem
Började se S2 idag. Är inte ett fan av att behöva se om S1 när ny säsong börjar visas, 2-3 år efter förra säsongen…..har svårt att komma ihåg de olika konflikterna och karaktärerna. Hur svårt kan det vara att inleda ny säsong med en snabb recap?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in