Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2022-12-27, 23:00
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerrasFunderingar
Han säger ju svart på vitt att knullapparna borde utveckla strategier och policies för att det inte ska bli så illa att minderåriga lämnar dessa appar. Han säger inte ett skit om att de borde utveckla dotterbolag, så din tolkning har inget med verkighete att göra.
Oj, vart du kränkt? Det var inte meningen. Men var kom dotterbolagen ifrån? Hur läser du egentligen, det förklara mycket.

Nåja, det intressanta är hur någon som Musk bestämmer sig för att på lösa eller obefintliga grunder hänga ut någon pga, ja varför? För att de inte tycker likadant om hanteringen av Trump? Och sedan följer svansen efter utan någon som helst källkritik. Spännande debattklimat.
Citera
2022-12-29, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Oj, vart du kränkt? Det var inte meningen. Men var kom dotterbolagen ifrån? Hur läser du egentligen, det förklara mycket.

Nåja, det intressanta är hur någon som Musk bestämmer sig för att på lösa eller obefintliga grunder hänga ut någon pga, ja varför? För att de inte tycker likadant om hanteringen av Trump? Och sedan följer svansen efter utan någon som helst källkritik. Spännande debattklimat.

Fick du slut på argument eller varför börja du attackera min person? Och vad har Trump med det här att göra? Kul att du försvarar en uppsats som du erkänt att du inte ens har läst. Välkommen tillbaka när du läst den och kan argumentera för ditt försvar av Yoel Roth.
Citera
2022-12-30, 02:57
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Fick du slut på argument eller varför börja du attackera min person? Och vad har Trump med det här att göra? Kul att du försvarar en uppsats som du erkänt att du inte ens har läst. Välkommen tillbaka när du läst den och kan argumentera för ditt försvar av Yoel Roth.
Vad får dig att tro att jag inte läst den? Vad får dig att tro att jag försvarar honom? Varför hittar du på saker?
Citera
2022-12-30, 09:47
Medlem
Citat:
Vad får dig att tro att jag inte läst den? Vad får dig att tro att jag försvarar honom? Varför hittar du på saker?

För att du frågade om det fanns någon substans bakom Musks tweet, vilket du hade kunnat svara på själv om du hade läst uppsatsen.

Få höra dina argument nu, när du har fått ur dig person påhopp och retoriska frågor.
Citera
2022-12-30, 12:17
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
För att du frågade om det fanns någon substans bakom Musks tweet, vilket du hade kunnat svara på själv om du hade läst uppsatsen.

Få höra dina argument nu, när du har fått ur dig person påhopp och retoriska frågor.
Argument för vad?
Jag undrade om det fanns något bakom Musks påståenden och har fortfarande inte fått något bra svar på det. Dina tolkningar/översättningar av ditt citat från uppsatsen är helt uppåtväggarna felaktiga, när jag påpekar det för dig så drar du in något om dotterbolag och blir allmänt kränkt.
Citera
2022-12-30, 17:11
Medlem
Citat:
Argument för vad?
Jag undrade om det fanns något bakom Musks påståenden och har fortfarande inte fått något bra svar på det. Dina tolkningar/översättningar av ditt citat från uppsatsen är helt uppåtväggarna felaktiga, när jag påpekar det för dig så drar du in något om dotterbolag och blir allmänt kränkt.

Jag har inte tolkat något alls. Jag har citerat och översatt. Jag undrar vad du har för argument för din teori att Yoel Roth inte vill ha minderåriga på vuxna knullappar.

Du får kalla mig kränkt så mycket du vill, men utan argument skämmer du bara ut dig.
Citera
2023-01-08, 14:28
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Jag har inte tolkat något alls. Jag har citerat och översatt. Jag undrar vad du har för argument för din teori att Yoel Roth inte vill ha minderåriga på vuxna knullappar.

Du får kalla mig kränkt så mycket du vill, men utan argument skämmer du bara ut dig.

Världens mest exakta översättning är mitt argument:
Citat:
Kanske är detta verkligen representativt för en allt mindre efterfrågan bland unga vuxna på nätverksytor där de kan diskutera sin sexualitet med sina kamrater, men det är värt att fundera på hur den nuvarande generationen av populära webbplatser för homosexuella nätverkssällskap kan passa in i ett övergripande queert socialt landskap som i allt högre grad omfattar personer under 18 år. Även med tjänstens omfattande innehållshantering kan Grindr mycket väl vara för oanständig eller för uppkopplingsorienterad för att vara en säker och åldersanpassad resurs för tonåringar, men det faktum att personer under 18 år redan använder dessa tjänster visar att vi inte utan vidare kan avfärda dessa plattformar utan vidare som platser för queer ungdomskultur. I stället för att bara försöka befria sig från juridiskt ansvar eller, ännu värre, försöka driva ut tonåringar helt och hållet, bör tjänsteleverantörerna i stället fokusera på att utforma säkerhetsstrategier som kan tillgodose en mängd olika användningsområden för plattformar som Grindr - inklusive deras roll för att på ett säkert sätt koppla samman queera unga vuxna.
Citera
2023-01-11, 07:39
Medlem
Citat:
Världens mest exakta översättning är mitt argument:

Bra, nu kanske du kan komma med ARGUMENT för varför du menar att Roth inte förespråkar att vuxna knullappar ska tillåta minderåriga medlemmar?
Citera
2023-01-11, 07:51
Medlem
synthboegs avatar
Elon går väl på pedofilklubbens möte och har kanske sett honom där. Det är hårda bevis.
Citera
2023-02-09, 00:08
Medlem
Pågår kongressförhör med Twitters censurteam inkl Yoel Roth som främst avhandlar Twitters påverkan på valet 2020.

Här får Yoel Roth en ordentlig avhyvling gällande sitt begränsade intresse av att plocka ned barnporr från Twitter mm, av republikanen Marjorie Taylor Greene ( som för övrigt själv blev censurerad av Twitter innan valet ):

https://twitter.com/Lukewearechange/...72858079453184
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in